Hop til indhold

Oktoberhunde


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 315
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Lidt herfra.

 

Nova putter i kurven i buret:

[ATTACH]34590[/ATTACH]

 

Morgenhyggehund:

[ATTACH]34591[/ATTACH]

 

Hyggedyr (desværre ligger Dumle så tæt på at han ikke kom med på billedet):

[ATTACH]34592[/ATTACH]

 

Hyggedyrene:

[ATTACH]34593[/ATTACH]

 

Gæt en hund:

[ATTACH]34594[/ATTACH]

 

Dumle på tur:

[ATTACH]34595[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Vi havde overnattende gæst her i weekenden, og Luna mener jo at sådanne gæster skal man tage sig ekstra godt af, og de skal i hvert fald ikke fryse om tæerne :lun:

 

Beklager det selvlysende øje, men hun vågnede lige da jeg ville tage billedet...

 

åhhhh :lun: me looooove :hjerte: Det minder mig om da jeg sov ved (den nu nyligt fraskilte) veninden og vågnede op med en fox terrier i favnen, en amstaff i dyyyyb søvn på brystet og en amstaff slænget ud over benene :lun::lun::lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Så har du da ikke haft problemer med at holde varmen :lun:

næh, men følte mig alligevel en smuuule fladmast:stupid: Tæven på brystet var højgravid og derfor meeeget tung og hannen på benene er en af de der mega muskuløse drenge :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

næh, men følte mig alligevel en smuuule fladmast:stupid: Tæven på brystet var højgravid og derfor meeeget tung og hannen på benene er en af de der mega muskuløse drenge :rolleyes:

 

Ok, det kan jeg så godt se :lol:

 

Luna vejer 22 kilo, så det er ikke fordi hun er så slem, men hvis man skal have flere af hendes slags på skødet på én gang, så kan jeg da godt se at det går hen og bliver lidt tungt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Ok, det kan jeg så godt se :lol:

 

Luna vejer 22 kilo, så det er ikke fordi hun er så slem, men hvis man skal have flere af hendes slags på skødet på én gang, så kan jeg da godt se at det går hen og bliver lidt tungt :lol:

hmm mener de sagde han vejede omkring de 40??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
40 Kilo :shock:

 

Baldur vejede 27 kilo, så når jeg tænker Amstaff's så tænker jeg slet ikke i det vægtlag, så kan jeg sgu da godt forstå du følte dig mast :lol:

 

Jeg aner det virkelig ikke - han var en meget muskuløs udstillingshund :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...