Hop til indhold

Oktoberhunde


Amocca
 Share

Recommended Posts

Så blev det sandelig den 1. oktober... Jeg lægger ud, med et stemningbillede fra morgengåturen...

 

Karla nyder udsigten over Bygholm Sø.

[media]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs358.ash2/63802_456823488376_38821563376_5122214_5489723_n.jpg[/media]

Ella har fanget hvad et fodersøg går ud på. Hun er fan :5up:

[media]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs096.snc4/36162_456823153376_38821563376_5122209_2790406_n.jpg[/media]

Tante Karla leger med lille Ella

[ATTACH]33470[/ATTACH] [ATTACH]33471[/ATTACH]

[ATTACH]33472[/ATTACH] [ATTACH]33473[/ATTACH] [ATTACH]33474[/ATTACH]

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 315
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Han ser godt nok også noget trist ud :lol::lun:

Jeg tror også han havde ret ondt af sig selv på det tidspunkt over, at han trængte til at komme ud i det gode vejr og bare var nødt til at sidde dér i stedet.

 

Men nu har han tosset rundt nede på havnen i 1½ time, så nu ser billedet sådan her ud :blink:

 

P1080103.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Jeg tror også han havde ret ondt af sig selv på det tidspunkt over, at han trængte til at komme ud i det gode vejr og bare var nødt til at sidde dér i stedet.

 

Men nu har han tosset rundt nede på havnen i 1½ time, så nu ser billedet sådan her ud :blink:

 

P1080103.jpg

 

 

:shock:....Jeg troede mest det var katte der lå i vinduet..:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Laki nyder udsigten over Bazar Fyn og gør pænt opmærksom på at det vist er tid til at komme ud og gå.

P1080098.jpg

 

Årh hvor er han bare skøn :lun:.

 

Han ligner virkelig en som tænker.. Hva kommer du ikke snart :klap:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sidder og spekulere på hvordan den lille bitte, kortbenede fidus er kommer helt derop :hmm::engel:

Hvor der er vilje, er der vej :blink: Han bruger sengen. Samme metode gør sig gældende inde i stuen, der bruger han bare sofaen som afhop. Små ben skal da ikke afholde én fra at sidde i vindueskarmen :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv lige at se hvem der har gnavet i vores gulvtæppe :hmm: godt skipper er så artig at han holder sig langt væk fra den slags aktiviteter... :engel::mrgreen:

 

Hahaha, jeg elsker at Flodhest gang på gang efterlades på gerningsstedet :lol: Enten er Flodhest utrolig dum, eller også har han en meget snedig kompagnon!

 

 

Elsker når hunden sladre om sig selv :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...