Hop til indhold

afhængig af forum.


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

Det er altså lidt uhyggeligt, hvor afhængig man bliver af HF. :slem: altså på den gode måde. Og dejligt med internet på mobilen, så man altid lige kan tjekke hvad i brugere laver af ballade herinde :-D . Nåmen godmorgen og god dag til jer alle ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Det er altså lidt uhyggeligt, hvor afhængig man bliver af HF. :slem: altså på den gode måde. Og dejligt med internet på mobilen, så man altid lige kan tjekke hvad i brugere laver af ballade herinde :-D . Nåmen godmorgen og god dag til jer alle ;-)

 

Og god morgen til dig :-D

 

Nu skal jeg heldigvis snart hjem og i seng :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er altså lidt uhyggeligt, hvor afhængig man bliver af HF. :slem: altså på den gode måde. Og dejligt med internet på mobilen, så man altid lige kan tjekke hvad i brugere laver af ballade herinde :-D . Nåmen godmorgen og god dag til jer alle ;-)

 

Nu kan jeg jo godt fornemme at du tager lidt afslappet på den afhængighed, men faktisk tror jeg det er et problem for nogle herinde.

Hvad er det egentlig der sker ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er der galt i at være afhængig af et forum? Det behøver da ikke være negativt at de fleste venner og bekendte man har, er via et forum..

 

Mange af os ses jo også udenfor forum..

 

Og til trådstarter, jeg ved godt din tråd er ment i en munter tone, og det var også sådan jeg læste det indtil Sigurd kom på banen og fik det gjort negativt.. (det er ihvertfald sådan jeg læser det.. er det ikke sådan ment, så undskylder jeg på forhånd)

Link til indlæg
Del på andre sites

Og til trådstarter, jeg ved godt din tråd er ment i en munter tone, og det var også sådan jeg læste det indtil Sigurd kom på banen og fik det gjort negativt.. (det er ihvertfald sådan jeg læser det.. er det ikke sådan ment, så undskylder jeg på forhånd)

på den anden side, har sigurd ngoensinde skrevet noget i en munter tone i en debat :engel:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er der galt i at være afhængig af et forum? Det behøver da ikke være negativt at de fleste venner og bekendte man har, er via et forum..

 

Mange af os ses jo også udenfor forum..

 

Og til trådstarter, jeg ved godt din tråd er ment i en munter tone, og det var også sådan jeg læste det indtil Sigurd kom på banen og fik det gjort negativt.. (det er ihvertfald sådan jeg læser det.. er det ikke sådan ment, så undskylder jeg på forhånd)

Ja jeg mente det skam muntert :-D . Og der er intet galt i at være afhængig af et forum, begyndte bare at grine af mig selv fordi jeg sad klokken lidt over fem og skrev i diverse tråde :mrgreen::-D

Så jeg er vist afhængig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle mennesker har så travlt at de heldigvis kan side derhjemme og vøre sociale i sofaen, med nogle der sider i den anden ende af landet.

 

Jeg tror på, at det er den her vej det går, og mn kan ligeså godt åbne armene for det med det samme, for tror ikke det hjælper at slås imod det :mrgreen:

 

 

Glædelig Tirsdag :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

God morgen :mrgreen:

 

Ja jeg har vist heller ikke meget at lade høre for. Noget af det første jeg gjorde, da jeg stod op for 1,5 timer siden, var jo at lave en kop the også lige at kigge forbi forumet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

på den anden side, har sigurd ngoensinde skrevet noget i en munter tone i en debat :engel:

 

Ja, alt hvad han skriver. Det være ment som morsomheder. Jeg er sikker på, at Sigurd er sådan en lun gammel nisse...måske lidt ensom...og så drømmer han om at få en hund, men alderen trykker jo og kan man overhovedet leve op til alt det moderne hunde-noget. Nu har han så fundet herind og her er jeg sikker på, at han har det trygt og godt...og i virkeligheden holder vi vel også af Sigurd på hver vores forunderlige måde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren

:skraek: Skriiig eller novet, jeg har en uhelbredelig lidelse, H-F er farligt på linie med sprit og røg, mit liv er uden redning selv Tonkis sure citrontræ lokker stakkels mig!!!:shock:

 

Er der en der kan gøre novet, ved mine U-sunde laster:pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, alt hvad han skriver. Det være ment som morsomheder. Jeg er sikker på, at Sigurd er sådan en lun gammel nisse...måske lidt ensom...og så drømmer han om at få en hund, men alderen trykker jo og kan man overhovedet leve op til alt det moderne hunde-noget. Nu har han så fundet herind og her er jeg sikker på, at han har det trygt og godt...og i virkeligheden holder vi vel også af Sigurd på hver vores forunderlige måde :mrgreen:

 

Nå ja...alle familier har vel også en sur onkel :engel: men han er jo en del af familien sur eller ej! Så jeg vil da godt give dig ret :mrgreen: selvom man jo godt nogengange kunne ønske at han kunne blive væk fra årets muntre julefrokost for ikke at spolere festen :drille::lol:

 

:skraek: Skriiig eller novet, jeg har en uhelbredelig lidelse, H-F er farligt på linie med sprit og røg, mit liv er uden redning selv Tonkis sure citrontræ lokker stakkels mig!!!:shock:

 

Er der en der kan gøre novet, ved mine U-sunde laster:pift:

 

Nope! når fælden først klapper så ER det for sent :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

OK jeg har så forstået at afhængighed af en debatside ikke er noget problem for nutidens mennesker.

Jeg må så bare være blevet for gammel til at forstå, at venner er noget man får via sin computer.

Men jeg hygger mig da med at være sidens mobbeoffer.

Et sådant skal der jo være, så venskaberne kan bekræftes.

Link til indlæg
Del på andre sites

OK jeg har så forstået at afhængighed af en debatside ikke er noget problem for nutidens mennesker.

Jeg må så bare være blevet for gammel til at forstå, at venner er noget man får via sin computer.

Men jeg hygger mig da med at være sidens mobbeoffer.

Et sådant skal der jo være, så venskaberne kan bekræftes.

 

 

Du kan da bare lade være med at være så pessimistisk søde Sigurd :ae:

 

Tag en kiks :drille::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

OK jeg har så forstået at afhængighed af en debatside ikke er noget problem for nutidens mennesker.

Jeg må så bare være blevet for gammel til at forstå, at venner er noget man får via sin computer.

Men jeg hygger mig da med at være sidens mobbeoffer.

Et sådant skal der jo være, så venskaberne kan bekræftes.

 

Altså jeg kender fx ikke ret mange med hund så jeg synes det er herligt at jeg har fundet herind og mødt en masse søde mennesker som jeg kan gå ture sammen med, følges med til udstillinger og træning, og snakke hundeting med som min omgangskreds ellers ikke gider høre på :mrgreen:

 

Og for at svare på trådens spørgsmål så er jeg da sikkert nok afhængig :genert: men jeg går ledig for tiden så derfor har jeg tiden til det. Jeg vil da sikkert være sjældnere herinde når først jeg får et job, men helt opgive jer gør jeg nok aldrig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Venner over nettet, er det efterhånden meget in? :mrgreen:

Altså jeg har mødt mange over arto og facebook? (Arto var altså dengang jeg var en lille pige :mrgreen:)

 

Kan huske at jeg skulle flytte fra Kgs. Lyngby til Slangerup med mine forældre, og kendte jo ingen..

Så søgte på folk på min alder i Slangerup (På arto).

Og vupti, så fik de alle sammen en besked fra mig, om vi skulle ses osv.

Og kææææft, jeg fik mange venner, og kærester ud af det :slem:.

Link til indlæg
Del på andre sites

OK jeg har så forstået at afhængighed af en debatside ikke er noget problem for nutidens mennesker.

 

I mit fag (og nu siger jeg ikke du er 80 og bor på pljecenter!!!) som sosu, støder vi faktisk meget på de der "forskelle"

 

Og det er utrolig forskelligt hvordan de ældre tager imod teknologien.

Nogle vil ikke forholde sig til en mobil, og andre er vildt imponeret over den.

 

Så kan da godt se, at hvis vi kigger tilbage på da jeg var barn, og selv skulle gå ned af vejen og hører om rico ville lege..... at så i dag skyper man den, eller aftaler ting over FB. Der er stor forskel, men der er næsten kun een vej det kan gå!

 

Jeg syntes jo at internettet er dejligt, jeg har fået en masse venner (som jeg også ser i den virkelige verden) igennem gaming commynetiet og en kæreste. Og jeg tror aldrig jeg havde fundet en der passede så godt til mig, hvis ikke det havde været for internettet, for der er bare langt imellem mennesker som Maritin og mig :mrgreen: desværre!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
I mit fag (og nu siger jeg ikke du er 80 og bor på pljecenter!!!) som sosu, støder vi faktisk meget på de der "forskelle"

 

Og det er utrolig forskelligt hvordan de ældre tager imod teknologien.

Nogle vil ikke forholde sig til en mobil, og andre er vildt imponeret over den.

 

Så kan da godt se, at hvis vi kigger tilbage på da jeg var barn, og selv skulle gå ned af vejen og hører om rico ville lege..... at så i dag skyper man den, eller aftaler ting over FB. Der er stor forskel, men der er næsten kun een vej det kan gå!

 

Jeg syntes jo at internettet er dejligt, jeg har fået en masse venner (som jeg også ser i den virkelige verden) igennem gaming commynetiet og en kæreste. Og jeg tror aldrig jeg havde fundet en der passede så godt til mig, hvis ikke det havde været for internettet, for der er bare langt imellem mennesker som Maritin og mig :mrgreen: desværre!

 

Du milde verden:shock:

 

Selv på plejehjem, er de foran mig:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...