Hop til indhold

Hundes aktivitetsbehov?


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Der var engang en (Ninjamor?) som postede en undersøgelse om problemhunde og daglig aktivering, jeg kan ikke finde den igen?

 

Den var ligesom delt ind, så x antal aktiverede deres hund 1-2 timer dagligt og x antal af de hunde, var så så understimulerede, at de ja, vel kunne kategoriseres som problemhunde.

 

Nogen der kan huske hvad tråden hed?!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne godt være fra Stress in dogs af Reinhardt/Scholz. De taler blandt meget andet også om, at for lidt hvile også kan give stress. Canis er sandsynligvis ikke det billigste sted at købe den, hvis man er interesseret, det var bare den, der først poppede frem :lol:

 

Amazon.uk er jo altid et godt sted at starte, når nu man alligevel er i gang med hundebogsindkøb.

 

Stress in Dogs - Learn How Dogs Show Stress and What you Can Do to Help

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er en undersøgelse af Hallgren mener jeg. Jeg har set den før, når jeg har googlet problemer hos hunde. Den står også i en af hans bøger, hvis jeg husker rigtigt.

 

Ikke den store hjælp, men måske det fører dig nærmere målet :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er en undersøgelse af Hallgren mener jeg. Jeg har set den før, når jeg har googlet problemer hos hunde. Den står også i en af hans bøger, hvis jeg husker rigtigt.

 

Ikke den store hjælp, men måske det fører dig nærmere målet :)

 

Jeps - det er nemlig en undersøgelse af Hallgren. Kan dog ikke huske i hvilken bog, den er omtalt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...