Hop til indhold

TV-køkken barf spoof


Alt4Victor
 Share

Recommended Posts

Nårh, hvor spiser hun forsigtigt :-D

 

Havde det været her hjemme, havde det sagt "wrooov" og så var det væk :mrgreen:

 

Ja det siger folk. Han er nu en dreng. Men det går meget stærkt med barf, i forhold til tørfoder. Der kunne han bruge en hel dag :shock: på at spise 25-30 g. Nu er 75-100 g barf væk på et par minutter, men han er jo også så lille :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det siger folk. Han er nu en dreng. Men det går meget stærkt med barf, i forhold til tørfoder. Der kunne han bruge en hel dag :shock: på at spise 25-30 g. Nu er 75-100 g barf væk på et par minutter, men han er jo også så lille :blink:

 

Godt Luna ikke kan læse:lol: Hun får 200 gram kød/ben pr dag i øjeblikket:lol::lol: Og vejer vist en masse gange mere end Victor:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt Luna ikke kan læse:lol: Hun får 200 gram kød/ben pr dag i øjeblikket:lol::lol: Og vejer vist en masse gange mere end Victor:mrgreen:

 

Åhh ja...:lol: det er noget af en forskelsbehandling pr. kilo hund kan jeg godt se :mrgreen:. Faktisk ville Victor gerne have endnu mere kød, hvis han kunne få lov, han er blevet umættelig og grisk, efter han er kommet på barf. Gået fra at være småtspisende og picky, til "more more more". Tror godt han ville kunne æde 2-300 g hvis han fik lov :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhh ja...:lol: det er noget af en forskelsbehandling pr. kilo hund kan jeg godt se :mrgreen:. Faktisk ville Victor gerne have endnu mere kød, hvis han kunne få lov, han er blevet umættelig og grisk, efter han er kommet på barf. Gået fra at være småtspisende og picky, til "more more more". Tror godt han ville kunne æde 2-300 g hvis han fik lov :shock:

 

Det er dejligt, ikke? :-D Spiser han så mere eller mindre alt? Eller er der ting han går udenom? Luna spiser ikke rå fisk, det er adrk:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er dejligt, ikke? :-D Spiser han så mere eller mindre alt? Eller er der ting han går udenom? Luna spiser ikke rå fisk, det er adrk:mrgreen:

 

Jo det er rigtigt dejligt, sikke en madglæde, og maden er væk på no time :-D

Ja han spiser alt, bortset fra lissom Luna rå fisk med ben i, sild vil han ikke have (det fik jeg ellers at vide af mange barfere at det var et hit, det synes han godt nok ikke ydrk), men han kan godt lide rejer, forskellig sushi-fisk og rå tun (luksus-hund :roll:) tror kodeordet er at det ikke skal smage og lugte for "fisket".

 

Så er han også 'selektiv' med kallun, vi fik ny fryser for nylig da den gamle kollapsede, og det var self i en weekend :stupid: så alt hans mad gik til :( så var jeg nødt til lige at lave en hurtig løsning, og købe nogle små pakker varieret i en fart, vi kunne have i min mors fryser indtil den nye fryser blev leveret, så han kunne klare sig nogle dage. Der fik jeg fat i noget kallun fra Rigtig Hundemad der var frosset i en blok (fyldte mindre tænkte jeg), i stedet for det løsfrosne han er vant til. Det kunne han godt nok ikke lide, han ville slet ikke så meget som slikke på det.

Så det røg ud hele portionen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, hvor er I skøre - fantastisk :mrgreen:

 

Læste lige din allergitråd her den anden dag. Stiller lige nogle spørgsmål her, hvis det er i orden. Hvor længe har I barfet? Og hvor hurtigt kunne I se en forbedring ift. allergien? (Og hvad var det nu han er allergisk for?).

 

Jep vi er nutta :engel:

 

Siden sidst i juni så vidt jeg husker :hmm:Der gik et par måneder, først blev det værre faktisk med kløen, huden blussede op, nok i en måneds tid. Men maven var perfekt fra dag 1. Så blev huden normal igen. Det var faktisk kun fordi maven var så fin, og fordi vi ikke anede, hvad vi ellers skulle give ham, at vi blev ved. Men heldigvis var der jo sommer, så han kunne få en masse bade med noget kløesstillende shampoo, og få en kold skyller, når han kløede sig, i den måneds tid.

 

Han har støvmideallergi og ekstremt meget loppe-allergi og så har dyrlægen sagt at der er noget foderallergi også, da han ikke kunne tåle nogen typer af allergifoderet (hverken rc eller hill's, ja eller nogen andre typer tørfoder faktisk, maven var altid ustabil)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...