Hop til indhold

Oktober måneds positivtråd!


KarinaG
 Share

Recommended Posts

Ha-haaa :banan:.....Goo dreng, ham Alto :klap: Jeg kan godt forstå du er glad :5up:

 

:kys:tak - men han har også næsten været 5 år om at fatte tingene :blink: men ja, han er sku dejlig - mors lille hæmoride :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 89
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

:banan: var lige forbi træningspladsen, bare sådan en hyggetur og lille snak med træneren inden de gik igang med hold. Da jeg ankom til en tom plads var Alto bare tændt - han var nærmest "hva skal jeg - var var - sig det nu, hva skal jeg" havde aldrigt troet at det var ham, som skulle opfører sig sådan, så vi fik lige hoppet over træstamme, igennem ring, indkald, potetarget på en markeringspind -:lun: han var bare god :5up:

 

Og Sookie :stupid: brugte ½ time på at spise græs - og 15 min. på at hilse(tigge) hos træneren :blink:

 

Hårh.... seje Alto! Han vil da træne med dig, ja han vil så :banan::banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

:kys:tak - men han har også næsten været 5 år om at fatte tingene :blink: men ja, han er sku dejlig - mors lille hæmoride :lun:

Noorh....nogle blomstre sent, det gør dem jo bare så meget skønnere når de endelig gør :lun:

 

 

....vidste Misja ikke tog fejl, hun der generalt ikke kan lide hanhunde og schæfere kunne lide Alto fra starten af og ville endda lege med ham :shock: :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Noorh....nogle blomstre sent, det gør dem jo bare så meget skønnere når de endelig gør :lun:

 

 

....vidste Misja ikke tog fejl, hun der generalt ikke kan lide hanhunde og schæfere kunne lide Alto fra starten af og ville endda lege med ham :shock: :hjerte:

 

Som hvalpetræneren sagde i sin tid - Alto ved ikke han er schæfer :lol:

 

:hmm:måske fordi naboen havde en JRT, som han voksede op med :blink: Han kan ihvertfald godt blive bange for stoooore hunde - altså hunde på størrelse med ham selv :blink:

 

Og forøvrigt er det også fordi Mitte er klog :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Som hvalpetræneren sagde i sin tid - Alto ved ikke han er schæfer :lol:

 

:hmm:måske fordi naboen havde en JRT, som han voksede op med :blink: Han kan ihvertfald godt blive bange for stoooore hunde - altså hunde på størrelse med ham selv :blink:

 

Og forøvrigt er det også fordi Mitte er klog :-)

Aj altså undskyld....men... :sjov: .......han er for sød :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, der spruttede jeg kaffe ud over det hele :lol:

 

 

 

Han og mitte kan danne en gruppe for "Vi der er bange for schæferehunde" :klap:

 

Kan lige se det for mig - Mitte og Alto komme gående - og PLUDSELIG kommer der en stooor farlig schæfer i normalstørrelse, altså 8-10 kg letter , og 10 cm lavere end Alto :lol::lol: ej kan slet ikke lige formulerer det, for jeg sidder og griner :lol:

 

Alto vil gerne være med i Mitte-gruppen :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

De sidste tre dage har Sally set hunde udenfor, uden at blive hysterisk!! :klap: De to første dage har det været Martin der har gået med hende og Charles og George (labrador), og i dag var vi ude sammen, og havde også Ruby med.

Vi var på en mark, og først var der en lille terrier på vej over til os, men vi gik den anden vej og jeg blev ved at smide mad til hende.

Hun var ret spændt, og vuffede lidt et par gange, men fulgte pænt med mig :mrgreen:

Længere oppe på marken kom der en husky og en airdale springende ud af buskene, og Charles løb over for at sige hej til dem. Ejeren kom løbene da han så at Sally og Ruby var i snor, så han havde hurtigt fat i sine hunde, og jeg kunne ikke så godt lade Sally løbe over og sige hej, når nu deres ejer var så ansvarsfuld :lol: (Charles har ret godt indkald og kom tilbage til os med det samme) Men hun gøede SLET IKKE!!!!! :banan::banan::banan: Selvom jeg måtte holde hende tilbage! Hun spiste sin fiskeguf, men var faktisk slet ikke så stresset igen!! :mrgreen:

Jeg kan endelig se lyset for enden af tunnelen :cool::mrgreen::vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...