Hop til indhold

Øvøv (ubehagelige billeder)


cs-dumle
 Share

Recommended Posts

Gæst Tanten

Det bliver også alm. brand vi får det i, vi har en masse forsikringer der i forvejen og kan eventuelt få rabat på lidt af det.

 

Med den alder din hund har nu skal forsikringen have en dyrlæge/sundhedserklæring, så hvis han har nogle skavanker bliver de skrevet i og forsikringen laver en klausul :( Men den vil altid kunne dække hvad der ellers opstår.

 

Jeg mener Alm. Brand kræver erklæring når hunden er ældre end 6 måneder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Med den alder din hund har nu skal forsikringen have en dyrlæge/sundhedserklæring, så hvis han har nogle skavanker bliver de skrevet i og forsikringen laver en klausul :( Men den vil altid kunne dække hvad der ellers opstår.

 

Jeg mener Alm. Brand kræver erklæring når hunden er ældre end 6 måneder.

 

Hos Dyrekassen skal man først have en sundhedsattest når hunden er over 4 år..

Hos alm. Brand er det når hunden er fyldt to år..

 

Hos Dyrekassen må hunden ikke være ældre end seks år, hos Alm. brand er det 5 år..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Hos Dyrekassen skal man først have en sundhedsattest når hunden er over 4 år..

Hos alm. Brand er det når hunden er fyldt to år..

 

Hos Dyrekassen må hunden ikke være ældre end seks år, hos Alm. brand er det 5 år..

 

Jeg har Alm. Brand og jeg fik min hund "sundhedsforsikret" inden den var 2 år - men de kan selvfølgelig også have ændret det siden.

 

Men en ting er sikkert - den næste hund bliver forsikret inden den er født (næsten) :-D klausuler er noget skidt, men forståeligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har Alm. Brand og jeg fik min hund "sundhedsforsikret" inden den var 2 år - men de kan selvfølgelig også have ændret det siden.

 

Men en ting er sikkert - den næste hund bliver forsikret inden den er født (næsten) :-D klausuler er noget skidt, men forståeligt.

 

Det tror jeg gerne. Jeg mener nu også det var 2år sidst vi tjekkede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hos Dyrekassen skal man først have en sundhedsattest når hunden er over 4 år..

Hos alm. Brand er det når hunden er fyldt to år..

 

Hos Dyrekassen må hunden ikke være ældre end seks år, hos Alm. brand er det 5 år..

 

Niks! Jeg har lige tegnet på 2 af mine hunde, og de er 2 år + 9 mdr. De krævede ingen sundhedsattest eller noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nejnej, vil bestemt ikke låne penge af andre :???: (men ellers tak)

 

Det bliver også alm. brand vi får det i, vi har en masse forsikringer der i forvejen og kan eventuelt få rabat på lidt af det.

 

Det kan godt være pengene ikke er der, men vi har indset at det vist bliver billigere i det lange løb, så må vi leve noget sløjt og jeg må stoppe med at ryge efter eksamnerne i næste uge (forbandet dårlig vane alligevel).

 

Dækker deres forsikring ikke kun til hunden er 10 år?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi været ved ny dyrelæge...

Han sadge det samme som den gamle, ligner et stik fra et insekt. Dumle fik tjekket sin hornhinde, fik et skud pencelin (staves) og fik nogle øjendråber som vi nu skal bruge 3-4gange om dagen i 8 dage.

 

På den ene side er det træls at bruge penge på noget så "trivielt" som et insektbid, men på den anden side er det super, at det ikke er noget værre :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

På den ene side er det træls at bruge penge på noget så "trivielt" som et insektbid, men på den anden side er det super, at det ikke er noget værre :5up:

Ja, det er rigtig nok, men han sagde så også at hornhinden kunne have taget skade hvis ikke vi var kommet og øjet var hævet mere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Stadig bedre end uden ;-)

 

Absolut. Det var ikke for at kritisere forsikringen (har den selv) bare for at informere. Mig bekendt kommer man til at vælge mellem selskaber der enten tilbyder livslang dækning eller dækning af 100%. Jeg kunne ikke få begge dele da jeg undersøgte det men det er jo også en del år siden. Det er muligt at det er anderledes nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels Dumle og stakkels jer:ae:

 

"Godt" det ikke var andet end et insiktbid, men uh hvor ubahageligt at et lille insikt kan forvolde sådanne symptomer.

 

Jeg synes det er synd for jer at Dumle har været så meget sygdom igennem allerede. Jeg ved selv hvor ked af det man er over det:megaked:

Lua har godt nok også være rigtigt meget syg:( Og det tager bare så hårdt på en selv også.

 

Jeg vil også virkelig varmt anbefalde Dyrlæge Gudrun. Efter Lua har været under behandling af Gudrun har hun ikke haft nogle sygdomme. Hun er kommet til skade 2 gange, men ikke noget nogen dyrlæge kunne havet forebygget;-) Før led hun jo af blærebetændelse i STOR stil, og havde ofte diarre så vi måtte give medicin.:(

 

Jeg tror bare det er vigtigt at hundens "balance" er i orden især når man har en hund der har været en del igennem. Og det gode ved Gudrun er at hun går op i den enkelte hunds fortid og historie. Der er ikke én behandling til alle hunde, men hver hund kræver forskellig behandling.

 

Med hensyn til forsikring kan det varmt anbefaldes:5up: Vi tegnede først en til Lua da hun var omkring 7 måneder. Det har jeg i hvert fald ikke fortrudt, tvært imod har vi haft hårdt brug for den:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels Dumle og stakkels jer:ae:

 

"Godt" det ikke var andet end et insiktbid, men uh hvor ubahageligt at et lille insikt kan forvolde sådanne symptomer.

 

Jeg synes det er synd for jer at Dumle har været så meget sygdom igennem allerede. Jeg ved selv hvor ked af det man er over det:megaked:

Lua har godt nok også være rigtigt meget syg:( Og det tager bare så hårdt på en selv også.

Det gør det ja.

 

Jeg vil også virkelig varmt anbefalde Dyrlæge Gudrun. Efter Lua har været under behandling af Gudrun har hun ikke haft nogle sygdomme. Hun er kommet til skade 2 gange, men ikke noget nogen dyrlæge kunne havet forebygget;-) Før led hun jo af blærebetændelse i STOR stil, og havde ofte diarre så vi måtte give medicin.:(

 

Jeg tror bare det er vigtigt at hundens "balance" er i orden især når man har en hund der har været en del igennem. Og det gode ved Gudrun er at hun går op i den enkelte hunds fortid og historie. Der er ikke én behandling til alle hunde, men hver hund kræver forskellig behandling.

Okay. Ja, det lyder jo til hendes behandling har virket på mange.

 

Med hensyn til forsikring kan det varmt anbefaldes:5up: Vi tegnede først en til Lua da hun var omkring 7 måneder. Det har jeg i hvert fald ikke fortrudt, tvært imod har vi haft hårdt brug for den:shock:

Ja, jeg kan snart heller ikke andet end at tro det er fornuftigt ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...