Hop til indhold

Hej


Gæst Anna-Bell
 Share

Recommended Posts

Gæst Anna-Bell

Hej

 

Jeg hedder Anna-bell og har Tanja, som er rottweiler tæve på 5 år:-D

 

Vi bor på sjælland, midt i skov og natur hos kærresten som er skovrider, og selv er jeg gartner og arbejder selvstændigt med konsulentopgaver, hvilket betyder at Tanja altid er med på job.

 

Tanja kan almindelig lydighed, vi har kun gået på et enkelt hvalpehold da hun var lille, ellers er vi bare et ualmindeligt godt makkerpar:-D

 

Vores dag starter kl 6 om morgenen, hvor vi så bruger et par timer på at trave skoven tynd, for at se om alt er i orden, herefter nogle timers kundebesøg og så hjem til bedriften igen, og hjælpe kæresten.

 

Tanja har altid haft en fin fornemmelse for vores arbejde, det er ikke noget hun er blevet trænet til, hun har bare altid været med mig rundt.

 

For omkring et års tid siden var vi på vores morgentur, og pludselig stopper Tanja op, og viser tydeligt at hun vil i en anden retning end jeg havde påtænkt at vi skulle, jeg følger hende da hun tydeligvis "vil" noget, og ganske rigtigt, fører hun mig hen til et kid, der er kommet til skade og ligger godt gemt....... jo det er skam en rigtig skovrider hund jeg har mig:mrgreen:

 

Hyggeligt forum, dejligt at læse om alle jeres skønne hunde:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anna-Bell
Velkommen til.

 

Det lyder til at din hund tager sit job alvorligt. Hun er da en lille helt. :5up: Hvad skete der med hjortebabyen?.

 

Tak:-D

Ja hun tager jobbet meget seriøst:-) Jeg er også meget stolt af hende:oops:

 

Dyret var formentlig blevet påkørt, i hvertfald kunne det ikke støtte på bagbenet, så i ugen efter fodrede vi det dagligt og holdt øje med det, og det kom sig fuldt og helt:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Tak:-D

Ja hun tager jobbet meget seriøst:-) Jeg er også meget stolt af hende:oops:

 

Dyret var formentlig blevet påkørt, i hvertfald kunne det ikke støtte på bagbenet, så i ugen efter fodrede vi det dagligt og holdt øje med det, og det kom sig fuldt og helt:-D

 

 

Dejligt historie :lun:

 

Velkommen til til jer begge :-D

 

Billeder?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anna-Bell
Dejligt historie :lun:

 

Velkommen til til jer begge :-D

 

Billeder?

 

Tak for alle de søde velkomst hilsner:oops:

 

Jeg kan godt se i alle har rigtig fine billeder af jeres hunde, men faktum er at jeg ikke engang ejer et kamera:( men derimod en kikkert, den er jo et vigtigt redskab for mig:-D

 

Men et kamera var måske et oplagt fødselsdags ønske:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Eller en fotomobil :lol:

 

Jeg har en SE 850, den tager gode billeder, og er altid ved hånden ude i naturen, det gør at jeg får de der billeder hvor situationen er der, det er dejligt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...