Hop til indhold

Får din hund julegave?


Administrator
 Share

Får din hund julegave  

28 stemmer

  1. 1. Får din hund julegave



Recommended Posts

Gæst Anonymous

ja vores hunde får da julegaver :D

De får hver deres oksehudsben (ca. 30 cm stort), så får de en lille godtepose hver, hvor i der er en forskelligt guf og de får selvfølgelig også et par tennisbolde og en ny "aktivetskugle" (den hvor man kan komme lidt fodder i, og så skal de trille den rundt, indtil de får maden ud).

 

Jeg synes at det er fint at give de små vapser gaver, og kødbenene har vi tænkt os at servere når vi spiser, så hundene også har noget der (vi lukker nemlig med at "børne trappe gitter" ind til spisestuen så vi ikke pludselig får hundenes hoveder op på bordet (vi har en' schæfer, en Granddanois og en granddanois bl. - og de har ingen problemer med at kunne nå bordene, ikke fordi at de tager noget, men det er ret surt når de gang på gang forsøget at suge nærigen ud af ens mad)...

 

 

Helle

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 10 months later...
Gæst truntemor

Trunten får julegaver af sin mor og far, af hendes "kusine" og "fætter" samt af gemalens mor´s hvaps og missekat.. Så den står på gnaveben, tyggestænger og dvs godbidder i lang tid efter jul..

 

Af mor og far får hun nok en ny legesag :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min hund er altid den der får flest gaver. Jeg køber kun en, men min familie synes han er så skæg når han pakker ud, at de køber en masse små ting til ham.

 

Han er normalt en meget rolig hund indendørs men når der først er kommet pakker under træet, bliver jeg nødt til at holde ham i snor. Ellers skal jeg gå rundt og skælde ud på ham hele tiden og det er jo dumt.

Det er ikke så meget om der er noget spiseligt indeni, mere det at han kan få lov til at spitte papiret ad.

 

Sidste år havde vi ryddet op og puttet alt papiret i en affaldssæk som så stod ude i gangen. Da jeg ved et tilfælde gik derud havde min hund taget alt ud af sækken og havde splittet det helt ad. Juhuu... konfetti.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Ja, mine får også julegaver!

 

Den ældste på 7 har altid fået et nyt tøjpindsvin, det er det eneste hun gider at lege med eller har et forhold til udover aktivitetstingene.

 

Den ''lille'' på snart 4, får også et tøjpindsvin, som hun også er glad for, og så finder jeg på nogle andre ting også, og måske finder de andre også på noget (i samråd med mig, da de ikke må få alt der kan købes til hunde).

 

Et nyt aktiveringsspil fra Nina Ottosen kunne være en god ide :idea:

 

Deres gaver bliver ikke lagt under træet, da de finder dem og pakker ud, sådan lige pluseligt :o , det har Susi gjort flere gange, hun elsker pakker, og det er jo let at lugte hvilke der er til dem :P

 

Mikapigen har fødselsdag i december også, så der får de også gaver og Susi har fødselsdag i februar, osse gaver, så der er mange gaver her i vinterperioden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Næ. Silke plejer ikke at få nogen gave. :? Og jeg tror osse, hun er ligeglad. :lol:

Men hun får nok et grisseøre, -som hun plejer at få hver week-end.

 

Og hun får da god julemad. Og en rigtig lang tur i skoven inden det bliver mørkt om eftermiddagen.

 

Men jeg har da haft hunde, der fik julegaver. Dengang børnene var små skulle der selvfølgelig være gaver til hunden osse..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja dét gør de da :)

 

Har altid givet mine hunde gaver, og i år har jeg så hele to som skal have noget sjovt og lækkert.. Jeg regner med at pakke en tørret kallun stang ind, så de er helt med på at det er til dem..

 

Egentlig har Bitten altid fundet at selve papiret er mere interessant end det som er inden i..

Så hun hopper rundt til den som nu pakker gave op, og forlanger (jo, det kan en hund godt) at inden man "ihhh'er" over sin gave - så skal papiret krølles sammen og kastes som en apport ;)

 

Jo - julekonfetti kender vi udemærket til herhjemme ;)

 

Er årets bedste luftetur ikke juleaften, når folk har spist og der ventes på træet bliver tændt? Elsker at spadsere rundt med hunden og kigge lidt.. dét er altså julehygge med hunde for mig..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo da, både Toffen og katten skal have julegave. Katten får sikkert whiskas-godbidder, det plejer hun, og Toffi vel en grisehale eller tørret kallun. Om det bliver til deciderede ting i år aner jeg ikke endnu, jeg synes ikke hun mangler alverden. Jo, måske et hjemmesyet, behageligt fleecedækken.

Sidste år fik Toffi bl.a. en stoooor tøjhund, som jeg havde brugt en hel dag på at udskifte indmad på hovedet, da det ellers var hårdt som sten. Men gaven vakte da også lykke:)

 

Ellers har vi endnu ikke de store dyre-juletraditioner, udover at træet bliver fæstnet til en krog i loftet, for sæt nu katten skulle finde på at kravle op og agere stjernen i toppen, hvilket hun gjorde de første år:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver helt flov.. e050.gif

 

Det ser ud som om Silke er den eneste hund i Dannevang, der ingen julegave får.......

 

Men så kom jeg i tanker om, at vi jo holder "juleaften" når vi er på udstilling. Så får hun lov til at købe liige hvad hun har lyst til: Sidste gang var det et giraffarvet pivekødben. Og forrige gang købte hun en banan, der kunne grynte.. Den MÅTTE hun bare have, sagde hun.. h140.gif

 

Når vi går på loppemarked, så køber hun altid en bamse.. -Som hun selvfølgelig selv bærer hjem... Vi har huset fuldt af bamser. Yndlingsbamsen kommer med i seng om aftenen.. g050.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Stasia får altid julegaver, og de ligger under træet, men vi skal lige holde øje med, at hun ikke går hen og tyvstarter :D

 

Hehe, så er det med at have øjne i nakken, hvad er det for en hund du har?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Stasia får altid julegaver, og de ligger under træet, men vi skal lige holde øje med, at hun ikke går hen og tyvstarter :D

 

Velkommen a010.gif

 

Susi tyvstarter også hvis hun kan, hun ved skam godt hvad juleaften går ud på :lol:

 

De får begge en omkrig spisetid, for de går faktisk og ved hvad der skal ske a095.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Min hund får også julegave (og fødselsdagsgave)

Og selvfølgelig pakker hun selv op, det er nok det hun finder sjovest :)

 

Hej søde a010.gif

 

Kan sagtens forestille mig hende være optaget af den slags spændende aktivitet

b010.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Min hund får også julegave (og fødselsdagsgave)

Og selvfølgelig pakker hun selv op, det er nok det hun finder sjovest :)

 

Hej søde a010.gif

 

Kan sagtens forestille mig hende være optaget af den slags spændende aktivitet

b010.gif

 

Hej h010.gif

 

Jaa ikk? hun elsker at flænse og ødelægge a090.gif

 

Hendes julegave i år bliver ikke stor! For den får hun på anden vis.. g050.gif

 

Så hun får nok en bamse eller 2. Så er der dobbelt arbejde i at pakke ud.. og nå ja så kan hun jo altid hjælpe mig med at pakke ud d060.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Min hund får også julegave (og fødselsdagsgave)

Og selvfølgelig pakker hun selv op, det er nok det hun finder sjovest :)

 

Hej søde a010.gif

 

Kan sagtens forestille mig hende være optaget af den slags spændende aktivitet

b010.gif

 

Hej h010.gif

 

Jaa ikk? hun elsker at flænse og ødelægge a090.gif

 

Hendes julegave i år bliver ikke stor! For den får hun på anden vis.. g050.gif

 

Så hun får nok en bamse eller 2. Så er der dobbelt arbejde i at pakke ud.. og nå ja så kan hun jo altid hjælpe mig med at pakke ud d060.gif

 

Så pas på hun ikke døer dine gaver :lol:

 

Susi er kritisk, det skal være hendes gaver !!

 

Mika er mest optaget af alle lysende og de søde piger :oops:

 

I år skal de have en leo hver og årest tøjpindsvin, mindst :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig skal den have julegave! :D

Tror bare det bliver svært at finde noget der så småt, så den kan overkomme det.. Hehe..

 

Mine forældres hund får også julegave hvert år. Den går helt over gevind og bliver ellevild! Den er som I andre beskriver, rigtig glad for at pakke gaverne op. Men inden den gør det, tager den lige en runde mellem alle gæsterne og viser sin gave stolt, også flår den papiret op! :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover

Alice får julegaver af både os og familien.

 

I år ønsker hun sig: Ekstra hundekurv + gavekort til Tholo og gavekort til ?? - øøhh det kan jeg ikke lige huske :?

 

Hun pakker selv sine gaver ud - det ELSKER hun :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Bella skal da også åbne en gave :D

 

Det er første gang Bella skal holde jul sammen med os, og så er vi ikke engang hjemme juleaften, jeg ved ikke om hun skal med til Farum eller om vi skal indkasere hundepasning hos "svigerfar".

Link til indlæg
Del på andre sites

Diablo og Jostin får ikke julegaver, det fatter de alligevel ikke en meter af.

Men de får rester fra julebordet, og det er i sig selv en gave, for de plejer nemlig ikke at få menneskeføde, og jeg siger jer det er et syn for guder når de smovser i sig :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...