Hop til indhold

Hundepension/pasning på Fyn


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

Min kæreste har lige inviteret mig på weekendophold i næste weekend :-D det er super sødt af ham og jeg glæder mig, men han havde ikke lige tænkt over at det er efterårsferie i næste uge og det nok kan være et problem at finde en hundepension med så kort varsel... :???:

 

Jeg kender til Egely på Nordfyn og Langesø hundepension og dem skal jeg lige have ringet til, men ellers kender jeg ikke andre steder...

 

Så kan i anbefale noget så jeg har lidt forskellige at kontakte?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke prøvet det selv, men har hørt meget godt om Lille Dyred i Tommerup.

 

Tak for forslaget, deres hjemmeside så rigtig fin ud men der stod også alt optaget i uge 42 :stupid:

 

Til gengæld har vi fået en plads i pension egely :-D chili herindefra var der i sommerferien og det blev varmt anbefalet.

De lød rigtig søde i telefonen og meget interesserede i hvordan skipper er, så jeg har det helt fint med at han skal derop :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Min kæreste har lige inviteret mig på weekendophold i næste weekend :-D det er super sødt af ham og jeg glæder mig, men han havde ikke lige tænkt over at det er efterårsferie i næste uge og det nok kan være et problem at finde en hundepension med så kort varsel... :???:

 

Jeg kender til Egely på Nordfyn og Langesø hundepension og dem skal jeg lige have ringet til, men ellers kender jeg ikke andre steder...

 

Så kan i anbefale noget så jeg har lidt forskellige at kontakte?

Næh hvor hyggeligt :mrgreen:

 

Der er også altid Kennel Buchwaldsgade. Det skulle også være ret hyggeligt, har jeg hørt, til en anden gang :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199
Egely kan varmt anbefales.

 

Da jeg skulle hente mine 3 hunde løb de hele tiden efter de 2 ejere "for der kunne jo ske noget".

 

Præcis som Chilli!

Hun ÆÆÆÆLSKEDE at være der, og fulgte hele tiden efter Lene, for det kunne jo liiiiiige være der faldt en godbid af :blink:

 

Til Skipper-Odense vil jeg sige, at jeg tror (og håber) du og Skipper blive lige så glade for Egeby som vi var - og ærgerligt at jeg ikke skal have Chilli derned i efterårsferien...kunne ellers have været hyggeligt for hundene.

 

Men som tidligere skrevet, kan jeg VARMT anbefale dem, og vil til hver en tid trygt sende Chilli i pension der igen! :5up:

God ferie til jer alle 3

Link til indlæg
Del på andre sites

Næh hvor hyggeligt :mrgreen:

 

Der er også altid Kennel Buchwaldsgade. Det skulle også være ret hyggeligt, har jeg hørt, til en anden gang :drille:

 

Den var under overvejelse, men dels mente jeg at have hørt at kennelen skal flytte inden længe :lol: og dels syntes vi at han skulle prøve en kort tur i pension inden vi skal på en uges vinterferie efter nytår :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Hvilken én valgte du ?

Er lidt nysgerrig, da vi skal have fundet en god én, til 4 af vores hunde til sommer. Synes at det er lidt svært, da de aldrig, har været passet i pension før.

Vi skal jo lige vænne dem til det, med nogle enkelte overnatninger ind imellem, så de lærer stedet at kende.

 

Det blev egeBY og ikke egely som jeg fik skrevet i det første indlæg (egely er vist en pension for kriminelle unge :lol:)

 

Egeby tilbyder faktisk en gratis prøveovernatning. Hvis vi havde haft bedre tid så havde jeg bestemt gjort det først. Det står på deres hjemmeside Egeby Hundepension - hvem er vi eller nu kan jeg ikke lige finde det igen så det er de måske stoppet med :hmm:

 

Men jeg var meget tilfreds med dem derude. Super søde mennesker og meget engagerede. Jeg har ikke brugt hundepension før så jeg ved ikke hvad man kan forvente, men jeg synes forholdene var fine og rene :5up:

 

Egentlig godt du tog denne tråd op igen jeg bliver ved med at glemme at jeg skal have booket en uge i januar derude :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Min personlige holdning er at det er for meget at forlange at folk der ikke er vant til hund skal passe vores hund i mere end 1-2 dage selvom de da sikkert ville gøre det hvis vi bad dem pænt om det. For man bliver bundet af de daglige gåture, det ekstra svineri osv.

 

Og dem med hund, tjah enten har de ældre hunde der synes det er for meget med 30 kg labradorhvalp i længere tid ad gangen eller også har de hunde på skippers alder og så er det non stop leg i en uge. Det har jeg selv prøvet i 3 dage og det var fanme hårdt! :shock:

 

Så jo folk ville da sikkert gøre det for at hjælpe os, men jeg synes kun han skal passes hvis det er folk der ville synes det var herligt at have ham på besøg i en uge :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...