Hop til indhold

Creme/Hvid han Chihuahua tilbydes til parring


Gæst Trashstar
 Share

Recommended Posts

Gæst Trashstar

Cornelius er frisk, med gåpåmod og bliver ikke bange af sig.

Et lille lider dyr, og han har altså prøvet det før.'

 

 

Jeg er studerende og har ikke mange penge, så gør det nogenlunde billigt bare for at lade det komme til køre rundt og for at det lykkedes får du en ekstra omgang GRATIS. Hvis din hun ikke bliver gravid.:hjerte:

 

Han er uden stamtavle, tjekket for alt og er rask fra inderst til yderst.

Bare med lidt for meget krudt og seksuelle hormoner.

Han er langhåret skal det siges. Rigtig smuk.

Vejer omkring 2,5 kg. Lidt større han. Men pelsen vejer cirka omkring 0,5 kg.

Redigeret af Trashstar
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...
Gæst Trashstar

Han koster 1200.

Det er så inklusiv omparring hvis hun ikke bliver gravid og at jeg har hende i så lang tid som det tager at gøre hende gravid hvis hun er krævende eller noget.

 

Jeg kan sende billed over mobil af hans hvalpe fra sidste kuld hvis du vil se dem.

 

Han plejer at give omkring 4-8 hvalpe pr. kuld hvilket tyder på meget sunde sædceller.

 

Skriv eller ring på 2291 8722 hvis du stadig er interesseret.

 

- Maria

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst Trashstar
hej jeg mangler en han nu med det samme til min pipi,men hvor bor i,jeg bor i midtjylland.pipi

 

 

Det står længere oppe. Ved min profil.

Bor i Albertslund, København. Desværre :) Held og lykke!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...
Gæst Valishia

Hvad er han tjekket for! Der er jo flere forskellige sygdomme, som dyrlægen ikke tjekker for ved et almindeligt sundhedstjek??? Der står ikke noget om hans forældre eller hvad de kan bære af sygdomme, jeg undres.... Nogle sygdomme kan springe led over, derfor vigtigt med stamtavle!

Er det bare for at tjene lidt ekstra ved siden af SU'en?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er problemet lige???