Hop til indhold

Karlas bror


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg lurede lige på Karlas brors profil på hundegalleriet - jeg har lidt sporadisk kontakt med hans ejer, så kender lidt til hans liv...

 

Han er noget højere end Karla - mellem 40 og 45 cm gætter de på - og vejer omkring 15-16 kg.

 

Karla er 37-38 cm høj og vejer lige knap 9 kg.

 

Men udover at han er lidt kraftigere end hende - og har noget kraftigere benstammer end hende :shock:, så kan de ikke løbe fra de er søskende :hjerte: De første 4 er Karlas bror Klunte.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han fin. :lun: Men han ligner meget mere en lab i hovedet, kroppen, og benene synes jeg, hvor Karla har meget fra d/s. Det får hende til at se yderst feminin ud og ham super maskulin. :hjerte:

 

Hvor er det hyggeligt, at I kender hendes bror. Vil han også gerne træne og er han lige så sprælsk som hende? :-)

 

Han er vist et pjattehoved, elsker legetøj ligesom hun og synes godt om at lære tricks, men derudover arbejder de vist ikke med ham. Han er campinghund :-D

 

Men han har virkelig lagt sig ud i bredden i det sidste års tid - op til deres 1 års fødselsdag lignede de virkelig hinanden på billeder... Men der er jo stor forskel nu .... Og ja, han ligner meget mere en lab end hun gør... især hans ører... Men deres hovedform er den samme synes jeg - ihvertfald på det billede hvor han ligger ned...

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er vist et pjattehoved, elsker legetøj ligesom hun og synes godt om at lære tricks, men derudover arbejder de vist ikke med ham. Han er campinghund :-D

 

Men han har virkelig lagt sig ud i bredden i det sidste års tid - op til deres 1 års fødselsdag lignede de virkelig hinanden på billeder... Men der er jo stor forskel nu .... Og ja, han ligner meget mere en lab end hun gør... især hans ører... Men deres hovedform er den samme synes jeg - ihvertfald på det billede hvor han ligger ned...

 

Der ligner de vel nok meget hinanden der.:lun:

 

Kan også godt se han er lidt spids i næbet på de første billeder, nu du siger det. :-D Han ligner også en dejlig legesyg lab. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold op hvor er der godt nok stor forskel på dem!!

Det er sjældent man ser så stor forskel imellem to søskende - især størrelsesmæssigt. Både i højden og bredden.

 

Har du kontakt til flere søskende?

 

Nej, hendes søster er også på hundegalleriet, men der er kun hvalpebilleder inde, så jeg har ingen ide om hvordan hun har udviklet sig....

 

Jeg kan godt se at farven, og noget af formen er der, men ellers syntes jeg at der er stor forskel, og jeg er ikke engang sikker på at jeg ville have gættet på at de var samme blanding :oops:

 

Det vil jeg give dig ret i.

 

Han ligner mere min Nana og hun ligner bestemt ikke Karla :-D

 

Hihi, måske er det bare fordi jeg ved de er søskende? For jeg synes virkelig godt jeg kan se ligheden... :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, hendes søster er også på hundegalleriet, men der er kun hvalpebilleder inde, så jeg har ingen ide om hvordan hun har udviklet sig....

 

Det er Sussi ikk'?

 

Hendes ejer var elev på det advokatkontor jeg var på før. Jeg er stadig venner med hende på FB (selvom hun vist ikke er på så tit)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er Sussi ikk'?

 

Hendes ejer var elev på det advokatkontor jeg var på før. Jeg er stadig venner med hende på FB (selvom hun vist ikke er på så tit)

 

jo det er Sussi, har skrevet til hende, for at høre om hun havde nyere billeder af Sussi (man er jo nysgerrig :mrgreen:)... Hun skrev også tilbage, at hun ville smide nogle nye billeder op... men det er vel snart et år siden, sååå....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...