Hop til indhold

HF driller


Aslan
 Share

Recommended Posts

Det er ikke plads vi mangler, vi har så meget at vi kunne leje det ud ;-)

 

 

Nårh............jamen så skal du jo bare have en af de der hurtige servere (selv om de er lidt maget mere dyre end 1500 :shock: )

 

 

Bare rolig petrine jeg holder snart 24 timers pause nårh :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 173
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Arh, jeg har bevidst lagt det et andet sted for at belaste HF mindre...måske du burde skære den slags mere ud i pap (nu gør jeg det ikke mere, selvom billederne bliver frygteligt små når jeg oploader til hf)

 

Små? De passer til siden :-)

 

Jeg har ændret på størrelsen i går, så de nu er blevet lidt større.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Lad mig foreslå, at man som en start skærer kraftigt ned på Månedens Hund. Der må ikke længere lægges billeder ind, men derimod kun en beskrivelse af hvad der er på hvert enkelt billede...

 

"Min kandidat i denne måned: Aslan hopper på tungen mellem storebæltsbroens pyloner. Han ser meget glad og nuttet ud"

 

"Min kandidat: Motor serverer en 4 retters menu på d'angleterre"

 

"Min kandidat: Petrine fortærer et 6-årigt barn"

 

:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lad mig foreslå, at man som en start skærer kraftigt ned på Månedens Hund. Der må ikke længere lægges billeder ind, men derimod kun en beskrivelse af hvad der er på hvert enkelt billede...

 

"Min kandidat i denne måned: Aslan hopper på tungen mellem storebæltsbroens pyloner. Han ser meget glad og nuttet ud"

 

"Min kandidat: Motor serverer en 4 retters menu på d'angleterre"

 

"Min kandidat: Petrine fortærer et 6-årigt barn"

 

:engel:

 

Lyder som en god idé - det prøver vi fra næste måned af :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

for min skyld gjore det ikke noget vis der kon lekker tråde 30 dage tilbage.

og jeg velle godt kunne undvære rangsystemet vis det ikke kan køre når der

kon er tråde 30 dage tilbage men heller det en der bare kommer til at stå,

 

SIDEN KAN IKKE VISES.:scared:

 

Vil du straks holde op med at sige sådan noget grimt noget :fyfy:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er de der aktive, som fx Aslan der får det hele til at bryde sammen...eller hvordan?

 

KUN for din skyld har jeg hermed ryddet op i photobucket billederne, og ud over hayly billederne (der er vidst 19 som ryger om 2 uger) så er der MAX 10 tilbage, hvor af 1 af dem forbliver på, indtil nogen kan fortælle mig hvor man køber det stykke legetøj :mrgreen:

 

OG HUUUUSK KUUUUUUUN for din skyld :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lad mig foreslå, at man som en start skærer kraftigt ned på Månedens Hund. Der må ikke længere lægges billeder ind, men derimod kun en beskrivelse af hvad der er på hvert enkelt billede...

 

"Min kandidat i denne måned: Aslan hopper på tungen mellem storebæltsbroens pyloner. Han ser meget glad og nuttet ud"

 

"Min kandidat: Motor serverer en 4 retters menu på d'angleterre"

 

"Min kandidat: Petrine fortærer et 6-årigt barn"

 

:engel:

 

Hvad med at have semi hemmelig konkurrence indtil afstemningen? Man må ikek oprette hjælpetråde, og billedet skal måske sendes med pb? HVis ellers de kan rumme billeder?

 

Ellers synes jeg det er en super ide. Du må sige, hvad der skal til for at redde HF så tror jeg folk er super klar på at hoppe på tungen for at få det til at ske.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mener bestemt de der super duper power nogen koster en del mere, eller det er måske bare de super duper gaming servere (men troede lidt en server var en server), det kunne selvfølgelig også komme and på udbyderen :hmm:

 

Ja det gør de også, 1500 er startprisen, men den første er også den dyreste, der betaler du jo også for trafik, server nummer 2 bruger ikke yderligere trafik, og er dermed lidt billigere.

Link til indlæg
Del på andre sites

KUN for din skyld har jeg hermed ryddet op i photobucket billederne, og ud over hayly billederne (der er vidst 19 som ryger om 2 uger) så er der MAX 10 tilbage, hvor af 1 af dem forbliver på, indtil nogen kan fortælle mig hvor man køber det stykke legetøj :mrgreen:

 

OG HUUUUSK KUUUUUUUN for din skyld :blink:

 

Du skal ikke fjerne de billeder du allerede har lagt op, jeg mener fremadrettet :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO
Hvad med at have semi hemmelig konkurrence indtil afstemningen? Man må ikek oprette hjælpetråde, og billedet skal måske sendes med pb? HVis ellers de kan rumme billeder?

 

Ellers synes jeg det er en super ide. Du må sige, hvad der skal til for at redde HF så tror jeg folk er super klar på at hoppe på tungen for at få det til at ske.

 

Ja, og hvis ikke de kan sendes i PB, så må det foregå med gammeldaws post, eller personlig afhentning.

 

"Ja, så har jeg lige været en tur rundt i landet og hente kandidater til månedens foto... igen! Jeg måtte tage 4 dage fri fra arbejde og sælge fladskærmen, men nu har jeg så til gengæld også hele 26 billeder at vælge mellem i denne måned, meeen... jeg kunne nu godt tænke mig flere, så i næste uge tager jeg afsted igen!"

 

:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

En af de store syndere er billedtrådene, hvor vi skal ud at hente billeder fra alle mulige steder, det ville gå noget hurtigere, hvis de var uploadet her på siden i stedet for.

 

En tråd skal måske besøge 10 steder for at hente billeder, på facebook, ImageShack, TinyPic, Photobucket osv.

 

Derfor er det vigtigt når i oplever at det går langsomt, lige at tjekke om det skulle være sådan en tråd, eller om det er generelt.

 

:genert: okaaay...jeg har så oploadet fra photobucket fordi det bare var det nemmeste og så fordi at billederne så blir store nok til at folk gider glo på dem :vedikke: der er ikke nogen der gider klikke på de der små nogen jo :genert:

 

Men skal nok prøve at styre mig :engel:

 

Jeg kan ikke støtte forum med ret meget, men vil gerne hvad jeg kan for at beholde hf :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

:genert: okaaay...jeg har så oploadet fra photobucket fordi det bare var det nemmeste og så fordi at billederne så blir store nok til at folk gider glo på dem :vedikke: der er ikke nogen der gider klikke på de der små nogen jo :genert:

 

Men skal nok prøve at styre mig :engel:

 

Jeg kan ikke støtte forum med ret meget, men vil gerne hvad jeg kan for at beholde hf :cry:

 

Det er klart at tråden bliver hurtigere, hvis man ikke tvinger folk til at se de store, og selv lader dem vælge hvilke billeder de vil se.

 

Men ja, det er en smagssag, men så skal i heller ikke klage :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er klart at tråden bliver hurtigere, hvis man ikke tvinger folk til at se de store, og selv lader dem vælge hvilke billeder de vil se.

 

Men ja, det er en smagssag, men så skal i heller ikke klage :-)

 

jaa jeg ved det godt...men hvis man nu bare gør dem lidt mindre så de ikke er giga monster store...så store så man ikke kan se andet end et øje fx :lol: kan det så ikke bruges? synes ikke siden blir langsommere af det :vedikke: sys bare det er praktisk, for skal jo alligevel oploade til photobucket for at gemme mine billeder jo :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...