Hop til indhold

HF driller


Aslan
 Share

Recommended Posts

Og her er den nye:

 

 

Hvilke fordele har jeg som sponsor, ud over at støtte forum?

  • Ubegrænset indbakke
  • Ubegrænset plads til billeder/film
  • Ingen reklamer
  • Synligt sponsor billede (Mulighed for at være "hemmelig" sponsor, hvis dette ønskes)
  • Link i signatur
  • Adgang til Sponsor forum (Nyhed)
  • Opret gratis Spot og Guld annoncer (Værdi 30 kr. pr. annonce)
  • ...flere ting på vej.

Hvis jeg ikke ønsker at blive sponsor?

Der er ingen umiddelbare ulemper ved ikke at være sponsor, dog er der visse begrænsninger, og du vil have synlige irriterende reklamer.

 

det syns jeg er en god puengte enten betaler man med penge eller sin irtation eller tid sånden er det jo bare intet er gratis:blink:.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 173
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Og nu leger jeg lige dum blondine:oops: Er der et sted, man kan klikke, så man kan finde bank-info? Og bliver man påmindet, når der er gået et år? om at nu skal man betale igen? Jeg har en hmm ret dårlig hukommelse:oops:

 

Man skal skrive en PB til mig hvis man vil benytte bank, og ja du bliver påmindet inden udløb.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm jeg tænker :hmm:

 

Sponsor : 100kr. pr. år og for det får man:

 

* Plads til 500 mail i både pb-ind og pb-udbakke

* Afgive og få Karma + Tak

* Ingen reklamer

* indsætte billeder via link (photobucket m.fl.) på 700X700 og via HF

* 10 fotoalbums med uanede billede antal

* Signatur

* Link i signatur

* Synligt sponsor billede (Mulighed for at være "hemmelig" sponsor, hvis dette ønskes)

* Opret gratis Spot og Guld annoncer (Værdi 30 kr. pr. annonce)

* Blog

 

Som gratis medlem får du:

 

* Reklamer

* 2 Fotoalbum m. plads til 20 billeder pr. album

* Afgive og få Tak

* Uploade billeder i tråde via HF m. begrænset størrelse

 

Der er sikker flere ting jeg har glemt, men dette her ville jeg gerne give 100 kr. for om året, ja såmænd også 150 kr. :klap:

 

Jeg synes det er helt okay at der er begrænset plads i pm og i fotoalbum, også som sponsor :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm jeg tænker :hmm:

 

Sponsor : 100kr. pr. år og for det får man:

 

* Plads til 500 mail i både pb-ind og pb-udbakke

* Afgive og få Karma + Tak

* Ingen reklamer

* indsætte billeder via link (photobucket m.fl.) på 700X700 og via HF

* 10 fotoalbums med uanede billede antal

* Signatur

* Link i signatur

* Synligt sponsor billede (Mulighed for at være "hemmelig" sponsor, hvis dette ønskes)

* Opret gratis Spot og Guld annoncer (Værdi 30 kr. pr. annonce)

 

Som gratis medlem får du:

 

* Reklamer

* 2 Fotoalbum m. plads til 20 billeder pr. album

* Afgive og få Tak

* Uploade billeder i tråde via HF

 

Der er sikker flere ting jeg har glemt, men dette her ville jeg gerne give 100 kr. for om året, ja såmænd også 150 kr. :klap:

 

Jeg synes det er helt okay at der er begrænset plads i pm og i fotoalbum, også som sponsor :blink:

mht. det markerede, det er ikke pladsen der er problemer med, så ingen grund til at begrænse det til sponsor medlemmer.

 

og tilføjelse til dine gode forslag, signatur skal helt væk som gratis medlem :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

mht. det markerede, det er ikke pladsen der er problemer med, så ingen grund til at begrænse det til sponsor medlemmer.

 

og tilføjelse til dine gode forslag, signatur skal helt væk som gratis medlem :cool:

Enig! Står der vist heller ikke :mrgreen:

 

Og vil det så hjælpe at automatisk begrænse billede størrelse og så er problem løst?

 

Det er jo meget normalt på andre forum og man kan stadig se fine store billeder jo og som sponsor, lægge op på fx. 700X700 - eller 650X650 - noget i den stil som max ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, det var fra en tråd, så er det derfor det er den gamle.

 

Jamen, det var fordi jeg ikke kunne finde den nye udgave :fornaermet: Der plejede at være et link i toppen med det er væk nu :vedikke:

 

Problemet er så også at Super brugere er blevet overbeskyttet i henhold til reklamer, derfor er det ikke så attraktivt at blive sponsor.

 

Hvad er Super brugere :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sjovt nok, så færdes jeg mest i fototrådene, og oplever ikke hf langsomt derinde, ej heller selvom billederne skal hentes fra photobucket.eks

 

Der hvor jeg venter "længst" tid er når billederne er uploadet til hf og man klikker på et, for derefter at kunne se resten i serien.

 

Har altid fået at vide, at billeder der ligger andre steder ikke belaster en server ?

 

Men måske jeg er misinformeret ?

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Har altid fået at vide, at billeder der ligger andre steder ikke belaster en server ?

 

Men måske jeg er misinformeret ?

 

De belaster ikke serveren, men serveren "venter" på de eksterne sider, før den kan vise siden.

 

Det er heller ikke sikkert det er et problem, formentlig ikke særlig tit, men kan være det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sjovt nok, så færdes jeg mest i fototrådene, og oplever ikke hf langsomt derinde, ej heller selvom billederne skal hentes fra photobucket.eks

 

Der hvor jeg venter "længst" tid er når billederne er uploadet til hf og man klikker på et, for derefter at kunne se resten i serien.

 

Har altid fået at vide, at billeder der ligger andre steder ikke belaster en server ?

 

Men måske jeg er misinformeret ?

 

Ja det er det samme jeg har oplevet.. Du siger det bare så meget bedre:klap::lol: Altså det der med at det er når billederne er uploadet til hf

Link til indlæg
Del på andre sites

De belaster ikke serveren, men serveren "venter" på de eksterne sider, før den kan vise siden.

 

Det er heller ikke sikkert det er et problem, formentlig ikke særlig tit, men kan være det.

 

Som sagt oplever jeg kun ventetid, ved billeder uploadet til hf selv, ellers ingen problemer i fototrådene.

 

Synes det ville være rigtig kedeligt der blev sat "begrænsning" på billeder

Link til indlæg
Del på andre sites

Enig! Står der vist heller ikke :mrgreen:

 

Og vil det så hjælpe at automatisk begrænse billede størrelse og så er problem løst?

 

Det er jo meget normalt på andre forum og man kan stadig se fine store billeder jo og som sponsor, lægge op på fx. 700X700 - eller 650X650 - noget i den stil som max ?

grunden til billederne er begrænset i pixel er laod tiden, i størrelse er det blandt for siden ikke skal blive bedre end skærmen og man skal scrolle til siden for at se det ordentligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil påstå jeg aldrig har haft problemer med billedtråde...det er jo sådan anfald, hvor alt er langsomt eller håbløst.

Det er også det jeg oplever, lige pludselig ud af det blå, fryser siden nærmest og det tager 100 år at komme videre, jeg plejer at blive hidsig og lave noget andet i 5 min. så er det normalt igen;-)

har ikke oplevet at det skulle være nogen bestemte sider, det kommer bare en gang i mellem:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...