Hop til indhold

Skipper - en tøjhund!


Gæst Mariann
 Share

Recommended Posts

Gæst Mariann

Jeg har brug for jeres hjælp!

 

Da jeg var til træning med den lille Skipper i går, sagde den rare trænerdame, venligt men bestemt, at Skipper skal have et dækken/en jakke eller lignende på, da han ser ud til at fryse.

Og det kan der jo være noget om.:vedikke:

 

Skipper er 1/2 dansk svensk og 1/2 JRT, så hans pels er helt kort.

 

Jeg leder efter noget overtøj til ham, som er varmt nok til træning i hal og til gåture ude.

Der skal være hul, så jeg han sætte snor fast til hans sele og det skal ikke være for dyrt, da han jo vokser.

Jeg kunne jo godt købe et rigtig lækkert, dyrt dækken, men synes det er lidt ærgerligt, når jeg ikke aner, hvor stor han bliver.

 

Kom endelig med gode forslag og anbefalinger og hjælp den lille Skipper til at kunne holde varmen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved at BUSTER laver nogle rigtig gode frakker til gode priser.

 

Du kan f.eks se på deres vinterjakker, her i en meget neutral farve hvis man ikke er typen der vil vække stor opsigt :slem:

 

BUSTER Outdoor Vinterjakke Valley

 

Og jeg synes det ser ud som om der er en åbning der hvor snoren skal fæstnes til selen, på billedet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Som Tweesa siger, så fungerer et ærme fra en gammel trøje ganske fint :-D Her er Karla i sin "smarte" trøje :mrgreen:Jeg ved ikke om det e til at se, men ribkanten på ærmet bliver til halshullet og så er der bare klippet huller til forbenene

[ATTACH]34266[/ATTACH] [ATTACH]34265[/ATTACH]

 

Du skal nok klippe mavedelen lidt kortere til Skipper, da han jo tisser "fremad" :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Et gammelt ærme fra en trøje er fin mens den er hvalp. Men når han blir voksen får han brug for en ordentlig jakke til vinteren :blink:

 

Izzie har en Hurtta :mrgreen: den er genial og dejlig varm, og hun kan bevæge sig frit i den. Ved at der er andre herinde med andre holdninger, men de kan jo så kommer med deres egne forslag :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Et gammelt ærme fra en trøje er fin mens den er hvalp. Men når han blir voksen får han brug for en ordentlig jakke til vinteren :blink:

 

Izzie har en Hurtta :mrgreen: den er genial og dejlig varm, og hun kan bevæge sig frit i den. Ved at der er andre herinde med andre holdninger, men de kan jo så kommer med deres egne forslag :engel:

 

åh, jeg er så vild med Hurttas, men jeg er bange for at den virker for stor til min lille hund.:hmm: det blir nemt pelskraven, der kommer med Rosita:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg kigget lidt på de der Busterjakker, og jeg har forsøgt mig med at måle det gale kræ..:cool:

 

Hans mål er:

Hals: 24

Bryst: 39

Længde: 33

Vægt: ca 4 kg.

 

Han er lige i overkanten til en XS ik? Jeg burde satse på en small?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...