Hop til indhold

Så blev trunten 1 år gammel - Næsten voksen ;o)


Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Ja.... Lille Kaia har fødselsdag i dag. :klap:

 

Tænk sig, at hun allerede er et år gammel og at det er et helt år siden, at verden blev beriget med min livsglade, vidunderlige og pudsige lille pige :lun:

 

Mon ikke vi finder lidt ekstra lækkert til aftensmaden og tager en deeeejlig lang gåtur, bare mig og hende i aften :mrgreen:

 

Altså... Kan slet ikke forstå, at hun er blevet så "gammel" hun er jo stadig bare en forvokset hvalp :hjerte::lun::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Takker for alle hilsnerne.

 

Kaia har haft en brag af en fest i dag.

Først kom min søster - Og hun havde en gave med, en BAMSE :klap:

 

Den skulle dø med det samme :roll:

 

Så fik man lagkage af hundekiks, cocktail pølser og leverpostej - Bamse fik spist sin i to mundfulde, men Kaia forstod at nyde den og brugte laaaaaang tid på at slikke al leverpostejen af :mrgreen:

 

Så skulle man jo have gaver - Kaia havde ventet laaaang tid på at få gaven, som hurtigt gættede, var en piv-bold.

Rimelig hurtigt var den pakket op og hun har ikke sluppet den af syne siden :lun:

 

Bamse fik et marvben (det gjorde Kaia også senere) og det var han rigeligt tilfreds med - MAAAAAD :mrgreen:

 

Her billeder fra aftenens strabadser:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja.... Lille Kaia har fødselsdag i dag. :klap:

 

Tænk sig, at hun allerede er et år gammel og at det er et helt år siden, at verden blev beriget med min livsglade, vidunderlige og pudsige lille pige :lun:

 

Mon ikke vi finder lidt ekstra lækkert til aftensmaden og tager en deeeejlig lang gåtur, bare mig og hende i aften :mrgreen:

 

Altså... Kan slet ikke forstå, at hun er blevet så "gammel" hun er jo stadig bare en forvokset hvalp :hjerte::lun::hjerte:

 

Stort tillykke :banan:

 

Min lille Enzo er også blevet 1 år i dag - og ja jeg forstår slet heller ikke at tiden er fløjet så hurtigt! Han er jo også bare en "bette" pjattet hvalp ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...