Hop til indhold

vis os dit dækken!


korvis
 Share

Recommended Posts

Jeg har jo lige købt nyt bot til Luna og i den forbindelse skrev jeg lidt frem og tilbage med Kirsten og spurgte hende.

 

Og hun mener ikke det var en tilfældighed, men at jeg meget gerne må prøve igen og give lyd tilbage om det virker og sådan:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 180
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Et dækken ville jeg ikke være flov over at bruge. Men kommer vi ud i trøjer og jakker med hætte og pels osv, SÅ synes jeg det bliver for meget:oops:

 

Det absolut perfekte dækken, ville have en hue, så Petrines ører ikke fik forfrysninger (hun har været med på jagt i Norge og det var møgkoldt), så alt kan undskyldes :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det absolut perfekte dækken, ville have en hue, så Petrines ører ikke fik forfrysninger (hun har været med på jagt i Norge og det var møgkoldt), så alt kan undskyldes :engel:

 

Petrine skal da have en snood....kolde myndeører over hele verden elsker dem.......:klap:

 

Eller ok, måske er det kun ejerne der elsker dem......:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har selv været i gang med symaskinen i dag. Kan ikke finde ud af om pasformen er god nok, men det sidder i hvertfald lige så fint som det købte dækken, Nelson har. Det er ikke let med den gigantiske hals og korte ryg...

 

Og jeg har altså ikke slået ham, selvom hans udtryk kunne indikere tæsk :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har selv været i gang med symaskinen i dag. Kan ikke finde ud af om pasformen er god nok, men det sidder i hvertfald lige så fint som det købte dækken, Nelson har. Det er ikke let med den gigantiske hals og korte ryg...

 

Og jeg har altså ikke slået ham, selvom hans udtryk kunne indikere tæsk :genert:

Årr hvor er han fin :lun: og ja, især det sidste ser han helt sølle ud på :ae: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har selv været i gang med symaskinen i dag. Kan ikke finde ud af om pasformen er god nok, men det sidder i hvertfald lige så fint som det købte dækken, Nelson har. Det er ikke let med den gigantiske hals og korte ryg...

 

Og jeg har altså ikke slået ham, selvom hans udtryk kunne indikere tæsk :genert:

 

Det ser da fint ud :5up: Dygtiiiiiiiiiig :mrgreen:

 

Er det det mønster som Korvis linkede til?

Link til indlæg
Del på andre sites

Han ser lige så plaget ud som min Misja :blink:

 

Her med det obtrack Skrylle jeg har sendt tilbage pga. pasform der ikke passer til hende.

 

:lol:

 

Har selv været i gang med symaskinen i dag. Kan ikke finde ud af om pasformen er god nok, men det sidder i hvertfald lige så fint som det købte dækken, Nelson har. Det er ikke let med den gigantiske hals og korte ryg...

 

Og jeg har altså ikke slået ham, selvom hans udtryk kunne indikere tæsk :genert:

 

Den våde søndagsberlinger har vist været på besøg mange steder :hmm::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger det her til Osvald :lun:

Det er rigtig godt, fordi det er vandafvisende udenpå og en slags uld indvendigt. Det er bare stadig liiige stort nok, men han synes det er fint nok, bare han får lov til at snuse til alt og at jeg tager hætten af, for den er bare for irriterende :blink: :engel:

 

Jeg kan ikke huske hvad mærke, men det var billigt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Efter en tur i hundeskoven forleden, måtte vi også ud og investere, da Buster støvsugede skovbunden for sporer, små pinde og andre "pelshængere". Det tog næsten 1½ time med svie og smerte at få pelsen ren igen. Stakkels vuffer... :cry:

 

Det endte med en Hurtta-model, som umiddelbart er dén, der dækker maven bedst, men føj for en pris....

:hmm:

Han var selv ret tilfreds med modelfotoet....:slem:

Ny frakke.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...