Hop til indhold

Sprede reputation for at kunne give karma igen?


Hestkjær
 Share

Recommended Posts

Er der ikke lige nogen, som kan forklare mig reglerne omkring det her karma-halløj?

Jeg ved godt, hvor jeg kan læse, hvem der har givet mig, og hvem jeg har givet. Og jeg ved også godt, hvordan man giver.

Men når jeg ønsker at give en enkelt person karma, som popper der et vindue op, som siger, at jeg skal sprede noget "reputation" før jeg igen kan give denne person. Hvad betyder dette - jeg har ligesom regnet ud, at jeg ikke kan nøjes med kun at give én og sammen person karma hele tiden. Men omvendt så gider jeg jo ikke bare give karma til en anden, bare for egentligt at kunne den person jeg ønskede at give det til i starten.

Hvor meget "reputation" skal man sprede? Og er "reputation" karma til en anden person, eller...??:hmm:

 

:bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der ikke lige nogen, som kan forklare mig reglerne omkring det her karma-halløj?

Jeg ved godt, hvor jeg kan læse, hvem der har givet mig, og hvem jeg har givet. Og jeg ved også godt, hvordan man giver.

Men når jeg ønsker at give en enkelt person karma, som popper der et vindue op, som siger, at jeg skal sprede noget "reputation" før jeg igen kan give denne person. Hvad betyder dette - jeg har ligesom regnet ud, at jeg kan nøjes med kun at give én og sammen person karma hele tiden. Men omvendt så gider jeg jo ikke bare give karma til en anden, bare for egentligt at kunne den person jeg ønskede at give det til i starten.

Hvor meget "reputation" skal man sprede? Og er "reputation" karma til en anden person, eller...??:hmm:

 

:bighug:

 

 

 

Så'n som jeg har forstået det, så er det fordi du vil give karma til én du har givet meget på det sidste og derfor skal give noget til andre, før du igen kan give den éne der har fået en del..... :hmm: Og skriv lige, hvis du ikke forstå min forklaring :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så'n som jeg har forstået det, så er det fordi du vil give karma til én du har givet meget på det sidste og derfor skal give noget til andre, før du igen kan give den éne der har fået en del..... :hmm: Og skriv lige, hvis du ikke forstå min forklaring :genert:

 

Jeg forstår:5up: Det er mere, hvor mange jeg skal give karma for igen at kunne give til den person, jeg ønskede at give?

 

Jeps - og der skal være 2-3 stk mellem at du giver til den samme, men når man så har karma-spammet en person et stykke tid, skal der pludslig være endnu flere imellem ;-)

 

Hilsen Petrinemor - karmaekspert :engel:

 

Thihihihi..... karmaekspert:lol:

 

Ok så der er altså ikke et fast antal imellem? Mhhh så skal jeg nok være noget bedre til at sprede min karmastøv ud;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Jeps - og der skal være 2-3 stk mellem at du giver til den samme, men når man så har karma-spammet en person et stykke tid, skal der pludslig være endnu flere imellem ;-)

 

Hilsen Petrinemor - karmaekspert :engel:

 

:engel:Hi hi, karmaekspert det er der vist ingen der betvivler,:drille: du er vist også den eneste der har klaget til Admin, da der poppede en besked op på din skærm, at din kvote var opbrugt :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tillader mig at komme ind fra sidelinien og spørge lidt dumt :oops:

Jeg har aldrig givet karma . er ikke nærig :-) men jeg aner ikke hvordan, jeg har ikke nogen karmaknap ?? og kan heller ikke se hvem har givet mig ? Er jeg helt totalt dum og uvidende eller hvad :???: Har deværre ikke fået spurgt om det før nu :oops: Må man få lidt undervisning :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tillader mig at komme ind fra sidelinien og spørge lidt dumt :oops:

Jeg har aldrig givet karma . er ikke nærig :-) men jeg aner ikke hvordan, jeg har ikke nogen karmaknap ?? og kan heller ikke se hvem har givet mig ? Er jeg helt totalt dum og uvidende eller hvad :???: Har deværre ikke fået spurgt om det før nu :oops: Må man få lidt undervisning :oops:

 

Kære Søs, du spørger skam ikke dumt - jeg kunne heller ikke finde ud af det i starten:lol:.

Din karma knap er det røde hjerte, som du kan se oppe i højre hjørne ved hvert indlæg. Hvis du trygger på den, så kan du tilføje en besked, og så giver du karma til den person for det indlæg, hvor du lige har trygget på hjertet. Hvad du vil give karma for, er helt op til dig - det står en frit for.

Hvis du går ind i dit kontrolpanel, så kan du derinde se, hvem du har givet karma til, og hvem som har givet dig karma. Når du kommer ind på kontrolpanelets side, så ruller du bare helt ned, så kommer det:lol:

- giver dig lige lidt opstartskarma, så kan du nu se mig stå på din liste over modtaget karma:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kære Søs, du spørger skam ikke dumt - jeg kunne heller ikke finde ud af det i starten:lol:.

Din karma knap er det røde hjerte, som du kan se oppe i højre hjørne ved hvert indlæg. Hvis du trygger på den, så kan du tilføje en besked, og så giver du karma til den person for det indlæg, hvor du lige har trygget på hjertet. Hvad du vil give karma for, er helt op til dig - det står en frit for.

Hvis du går ind i dit kontrolpanel, så kan du derinde se, hvem du har givet karma til, og hvem som har givet dig karma. Når du kommer ind på kontrolpanelets side, så ruller du bare helt ned, så kommer det:lol:

- giver dig lige lidt opstartskarma, så kan du nu se mig stå på din liste over modtaget karma:5up:

 

Tusind tak for hjælpen, har lige givet min første karma :banan: Fatter ikke jeg ikke har undersøgt det bitte hjerte :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Dit Kontrolpanel - oppe til venstre, i den blå linie

Listen ude til venstre - rediger ignorer liste

 

 

og der skriver du så navnet på den du ikke gider høre mere på :klap:

 

:fyfy:Er lisom lidt ufint ligefrem at give opskriften på hvordan de kan undgå mine skriblerier, og jeg som altid syns du er sååå hjælpsom:pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...