Hop til indhold

Kæledyrsmesse Fredericia april 2011


 Share

Recommended Posts

  • Svar 231
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst labberdrengene
Jeg har en, men tager nok en rygsæk med i stedet for.

 

Til gengæld har jeg så Liva med i stedet for. :mrgreen:

 

Jeg har også Aslan med og min niece på 6 år:klap:, og jeg har en mulepose med små labber på :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja
HF træf?? :engel:

 

Alle har bare at have muleposer med, så man kan spotte folk på afstand :mrgreen:

 

Jeg har ikke nogen :)

 

Men jeg har larmende bukser på, der har spænder ned af siden, som lyder lidt som bjælder :mrgreen:

 

Og hvis jeg ikke har den lange sorte jakke på (kommer lidt an på hvor varmt det er i hallen) så har jeg en grå trøje med hætte og sorte og hvide striber ned af siden :) Jeg bærer en skoletaske hvor der et hvidt bagde hvor på det står "European Shorthair Cats rock" :engel:

 

FOlk må forresten gerne puffe til mig hvis i ser mig, da jeg har det med at blive meget stresset når jeg er omgivet af mange folk, så det er ikke sikkert jeg lige opdager der :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
Kommer i lørdag? Jeg genkender jer nu nok uden hf mulepose :mrgreen:

Ja vi kommer lørdag:banan:, kommer fra start, medmindre vi sidder i håbløs kø:hmm:, men den håber vi, at vi undgår tidligt på dagen:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Jeg har valgt at blive hjemme, det er solskin og vejret er fantastisk, så jeg har mistet lysten til at sidde 5-6 timer i en bil :genert:

 

Nooo... Øv bøv...

 

Men ganske forståeligt - Tror også vi skal en tur på heden når vi kommer hjem igen og så må huset se ud som det gør, når mæglerne kommer :engel:

 

Men futter mod fredericia om små 10 minutter og håber på nogle meget gode tilbud :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja

Jeg er hjemme igen :)

 

Syntes ikke der bar så mange hunde med :)

 

Men der var en del katte, og en masse andre dyr, der er en tysk zoo der udstiller zoo dyr (FIk at vide at arrengøren måske var tysk, og det var derfor der også er en del tyske boder)

Link til indlæg
Del på andre sites

Var der gode tilbud?

 

Både og. Jeg gik efter en Hurtta-sele til Liva og det var normalprise på 299 jeg måtte af med.

 

Arion havde lædersnore og -halsbånd med til henholdsvis 150 og 50 kr. Jeg er ikke helt sikker på prisen på snoren, men jeg gav i hvert fald 50 kr. for et fint rundsyet halsbånd.

 

Ellers gik vi bare mest rundt og kiggede. Hilste på Aslan (med Aslan-mor og Martin) og fandt ud af, at min hund er en tøjte. Hun lagde sig ned og viste maveskind m.m. til Aslan og når han så ville snuse dér, blev hun sur :stupid:

 

Vi fik også hilst på Miss Menelli og søster. Liva fik så hilst på en masse mennesker, der liiiige skulle sige hej til hende - jeg håber ikke at det var nogen, som jeg burde kende :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja
Var der gode tilbud?

 

Det ved jeg ikke :oops: Jeg gik mere efter at se på dyr :engel:

 

Plus det mest var hunde, katte og heste-boder så når man har rotter er det ikke så interesant :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Puha... Orker ikke lige at skulle til at ordne hus og gå med hunde efter alt det vi fik trasket rundt derinde.

 

Synes ikke der var det store at komme efter.

 

Fik købt to cremefarvede hundesenge, der ikke er spor praktiske, men som ser pæne ud når huset skal vises frem. :engel:

Og så fik jeg købt en masse godbidder, en Leo og en Mike, samt et pivdyr til Kaia, som hun er helt vild med - Og så var der halv pris på Zylkene, så der fik jeg også lige fyldt lageret op igen.

 

Men ellers så var højdepunktet helt klart Aslan og Liva :lun:

Hvor er de bare skønne begge to!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Men jeg fik endelig hilst på Aslan :lun:

 

 

Og dåhme Alma Alvira ville ikke være vågen og hilse på mig :fornaermet: trods jeg klappede og kaldte :fornaermet:, men så er jeg jo nødt til at komme ud og besøge hende når hun er født :lun:

 

 

 

Undskyld at jeg var lidt distræt om man vil, min far fylder meget i mit hoved :oops: og Aslan og varme og ventning - mange undskyldninger :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Både og. Jeg gik efter en Hurtta-sele til Liva og det var normalprise på 299 jeg måtte af med.

 

Arion havde lædersnore og -halsbånd med til henholdsvis 150 og 50 kr. Jeg er ikke helt sikker på prisen på snoren, men jeg gav i hvert fald 50 kr. for et fint rundsyet halsbånd.

 

Ellers gik vi bare mest rundt og kiggede. Hilste på Aslan (med Aslan-mor og Martin) og fandt ud af, at min hund er en tøjte. Hun lagde sig ned og viste maveskind m.m. til Aslan og når han så ville snuse dér, blev hun sur :stupid:

 

Vi fik også hilst på Miss Menelli og søster. Liva fik så hilst på en masse mennesker, der liiiige skulle sige hej til hende - jeg håber ikke at det var nogen, som jeg burde kende :mrgreen:

 

 

Ja og Aslan var lidt......... fatsvag, han lurede ikke lige at man IKKE skulle snuse :lol::lol:

 

Og miss menelli er ikke lyshåret som først antaget, så da hende og hendes søster stod der var jeg "hvem er i så?" :mrgreen::mrgreen:

 

Men ganske flinke hf mennesker vi har mødt i dag :5up::5up:

 

 

 

 

 

Det pinlige var så da fremmede mennesker begyndte at sige:

 

Hej, er det ikke Aslan, ja ham kender jeg jo fra youtube, FB og HF :oops::oops::oops: :pift:

 

 

 

 

Nå jow, så er aslan jo blevet prof fotograferet i dag så måske han bliver reklame hund :x: det kunne være sjovt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og dåhme Alma Alvira ville ikke være vågen og hilse på mig :fornaermet: trods jeg klappede og kaldte :fornaermet:, men så er jeg jo nødt til at komme ud og besøge hende når hun er født :lun:

 

 

 

Undskyld at jeg var lidt distræt om man vil, min far fylder meget i mit hoved :oops: og Aslan og varme og ventning - mange undskyldninger :damn:

 

Ja jeg beklager på mit barns vegne, hun vågnede først på hjemturen :vedikke: men du må meget gerne komme på besøg når hun er kommet ud :kys:

 

Kan man se de billeder der blev taget af Aslan nogen steder? :-D

 

EDIT: og det gik så lige op for mig at jeg helt er holdt op med at registrere at du kalder hende Alma Elvira :lol: måske skal det bare med på dåbsattesten :hmm::mrgreen:

Redigeret af skipper-odense
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg beklager på mit barns vegne, hun vågnede først på hjemturen :vedikke: men du må meget gerne komme på besøg når hun er kommet ud :kys:

 

Kan man se de billeder der blev taget af Aslan nogen steder? :-D

 

EDIT: og det gik så lige op for mig at jeg helt er holdt op med at registrere at du kalder hende Alma Elvira :lol: måske skal det bare med på dåbsattesten :hmm::mrgreen:

 

 

 

Jaaaaaaaaaa put elvira på :banan::banan::banan::banan:

 

 

Vi får dem på torsdag, der kan man gå ind på deres hjemmside og downloader dem. Glæder mig, var vildt imponeret over hvor gode de var :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Ja og Aslan var lidt......... fatsvag, han lurede ikke lige at man IKKE skulle snuse :lol::lol:

 

Og miss menelli er ikke lyshåret som først antaget, så da hende og hendes søster stod der var jeg "hvem er i så?" :mrgreen::mrgreen:

 

Men ganske flinke hf mennesker vi har mødt i dag :5up::5up:

 

Haha - Nej, det dur ikke til mig med lyst hår, det bliver tisgult hver gang jeg har prøvet :mrgreen:

 

Men det var helt vildt hyggeligt at se jer - Aslan skuffer bestemt ikke IRL :lun:

 

 

 

Det pinlige var så da fremmede mennesker begyndte at sige:

 

Hej, er det ikke Aslan, ja ham kender jeg jo fra youtube, FB og HF :oops::oops::oops: :pift:

 

Han er jo ved at være en lille stjerne ham Aslan :klap:

Det forstår man jo også godt!!

 

Nå jow, så er aslan jo blevet prof fotograferet i dag så måske han bliver reklame hund :x: det kunne være sjovt :mrgreen:

 

Krydser fingre for det :x:

Glæder mig til at se billederne!!

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: har lige talt med min træner, der har været i Fredericia og gå rundt med sine unger.

 

Jeg spurgte hende om hun så en broholmer :klap: og svaret var,

 

Ja, jeg så den lækreste broholmer, der gjorde hvad der passede ham :engel::lol:

 

:hmm: Var det monstro gudesmukke Aslan :hjerte:??

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...