Hop til indhold

November hunde


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Hvor er de søde :hjerte: Dejligt at de kan ligge og putte sammen..

 

Tak, ja de er, ikk? :lun: Det er meget sjældent det sker, så jeg jubler hver gang:lol: De har boet sammen i 7½ år, så man burde jo mene, atde var gode venner:lol:

 

Det er de nu også, og har vi været på tur, suser Luna ind i hovedet på Oliver og slikker ham i hovedet, mens hun klynker.. Hun er altså sjov nogle gange.. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 333
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tak, ja de er, ikk? :lun: Det er meget sjældent det sker, så jeg jubler hver gang:lol: De har boet sammen i 7½ år, så man burde jo mene, atde var gode venner:lol:

 

Det er de nu også, og har vi været på tur, suser Luna ind i hovedet på Oliver og slikker ham i hovedet, mens hun klynker.. Hun er altså sjov nogle gange.. :lun:

 

Sødt :lun: Så langt er vi endnu ikke kommet her, Duffy synes stadig Kenzo er lidt for spændende og hvis hun endelig ligger helt stille op af ham, så kan hun ikke dy sig for lige at nappe ham lidt i poten.. Men ingen tvivl om at hun er glad for ham og synes han er en sjov størrelse.. Kenzo er også sød og siger sådan "hilse" miv, når han kommer ind udefra og får øje på hende :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Sødt :lun: Så langt er vi endnu ikke kommet her, Duffy synes stadig Kenzo er lidt for spændende og hvis hun endelig ligger helt stille op af ham, så kan hun ikke dy sig for lige at nappe ham lidt i poten.. Men ingen tvivl om at hun er glad for ham og synes han er en sjov størrelse.. Kenzo er også sød og siger sådan "hilse" miv, når han kommer ind udefra og får øje på hende :-D

 

Nåårh:lun:

 

Ej hvor er hun altså sød Luna, sikke et puttefjæs :lun::hjerte:

 

Taark, ja hun er nuser:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her i Nordjylland??? Hvad laver du derovre? :hmm:

 

Var på besøg ved min mor (hendes hunde på ostemads-tigge-billedet tidligere i tråden), vi skulle have isoleret båden og det roder meget, så det var faktisk nemmere at mig og hunden smuttede, og Anders sammen med 2 andre kunne arbejde i fred. Det er blevet SÅ godt, det de har lavet :-D

Motor har været den dygtigste rejse-hund i verden, det var helt vildt, alle kommenterede hvor opdraget, dygtig, TÅLMODIG han var :shock:

Og så har han nydt at lege med hunde og løbe galop på marker, men i dag er det bare stenedag, hjemme igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ham den lille nyder de grønne marker

[ATTACH]35014[/ATTACH][ATTACH]35015[/ATTACH]

 

Og sneeeee :banan: Kan i se Morderen på billede 2 :lol: På det første har han fundet et eller andet meget spændende, og jeg måtte få guds skyld ikke se hvad det var :fornaermet:

[ATTACH]35016[/ATTACH][ATTACH]35017[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Ham den lille nyder de grønne marker

[ATTACH]35014[/ATTACH][ATTACH]35015[/ATTACH]

 

Og sneeeee :banan: Kan i se Morderen på billede 2 :lol: På det første har han fundet et eller andet meget spændende, og jeg måtte få guds skyld ikke se hvad det var :fornaermet:

[ATTACH]35016[/ATTACH][ATTACH]35017[/ATTACH]

Det var sikkert en mus :mrgreen: Eller et snefnug!

 

Ja, det er et fantastisk sted at være hund med al den plads omkring sig. Der er et rigtig feriested for en Motor :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Var på besøg ved min mor (hendes hunde på ostemads-tigge-billedet tidligere i tråden), vi skulle have isoleret båden og det roder meget, så det var faktisk nemmere at mig og hunden smuttede, og Anders sammen med 2 andre kunne arbejde i fred. Det er blevet SÅ godt, det de har lavet :-D

Motor har været den dygtigste rejse-hund i verden, det var helt vildt, alle kommenterede hvor opdraget, dygtig, TÅLMODIG han var :shock:

Og så har han nydt at lege med hunde og løbe galop på marker, men i dag er det bare stenedag, hjemme igen.

 

Nåå jamen det var godt, jeg lige kunne få en forklaring:mrgreen: Vi kan jo ikke ha at folk bare sårn flytter rundt i landet:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her til aften ligger Luna igen og putter i min sofa:lun: Og hov.. hvad skete der lige der?

 

Jeg kantede mig lige op fra sofaen, så jeg kunne tage billedet, deraf vinklen:mrgreen:

 

1111_3956.jpg

 

Efter en "Bliv" kommando, skyndte jeg mig rundt om bordet:

 

1111_3958.jpg

 

Det der fjæs, det kan jeg slet ikke stå for:lun:

1111_3959.jpg

 

:lun::lun:

Jeg er forelsket nu, og sikke gode billeder. Og hvor er hun altså bare lækker chokoladebrun :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak:-D Ja hun er en dejlig vapper:-D

 

Og undskyld jeg spammer, men det her er altså virkelig stort:-D De ligger aldrig så tæt.. Og nu 2 dage i træk..:lun::lun:

 

Hvor er de gode og så endda to dage i streg :lun: Haha, kunne godt tænke mig at vide hvordan du har lært katten komandoen: bliv :blink: Kender godt det der med forsigtigt at snige sig til at tage et billede før de flytter sig...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de gode og så endda to dage i streg :lun: Haha, kunne godt tænke mig at vide hvordan du har lært katten komandoen: bliv :blink: Kender godt det der med forsigtigt at snige sig til at tage et billede før de flytter sig...

 

Hehehe det var nu mere hunden, jeg bad blive.. Oliver gør, hvad Oliver vil:mrgreen::-D

 

Men jeg har da lært ham at sitte:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhh måske er de blevet bedstevenner nu :-D.

Ej det er altid dejligt når ens dyr kan sammen :lun:.

Hva hedder katten? :lol:

 

Åh venner har de nu været i mange år. Når vi kommer hjem fra gåtur, flyver Luna ind og skal vaske Oliver (eller daske til ham med poten:rolleyes:) mens hun klynker:-D Og Oliver kommer også hen og skal vaskes nogle gange:lol: Men fra nus til soven sammen, der er langt!:lol::lol:

 

Og ja, han hedder så Oliver og er 14½ år gammel:-D Og et værre sludrechatol. Du er ikke i tvivl, hvis Oliver er utilfreds med noget:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehehe det var nu mere hunden, jeg bad blive.. Oliver gør, hvad Oliver vil:mrgreen::-D

 

Men jeg har da lært ham at sitte:mrgreen:

 

Hehe, ja det var lidt for godt til at være sandt, hvis katten lystrede bliv :blink: Jeg har lært vores kat til at sige miiiv, når jeg spørger: hvad siger katten?

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh venner har de nu været i mange år. Når vi kommer hjem fra gåtur, flyver Luna ind og skal vaske Oliver (eller daske til ham med poten:rolleyes:) mens hun klynker:-D Og Oliver kommer også hen og skal vaskes nogle gange:lol: Men fra nus til soven sammen, der er langt!:lol::lol:

 

Og ja, han hedder så Oliver og er 14½ år gammel:-D Og et værre sludrechatol. Du er ikke i tvivl, hvis Oliver er utilfreds med noget:mrgreen:

 

Jamen sovekammerater så :lun:

woowo 14½ år :shock: gamle bassedreng :engel:. Har du haft ham siden han var killing :-)?

haha det er da godt at herren kan fortælle når der er noget galt :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen sovekammerater så :lun:

woowo 14½ år :shock: gamle bassedreng :engel:. Har du haft ham siden han var killing :-)?

haha det er da godt at herren kan fortælle når der er noget galt :klap:

 

Jeps jeg har haft ham siden han var 10 uger gammel (dengang var aldersgrænsen 8 uger ligesom hvalpe):-D

 

Mjaah bare ikke når det er kl 5 om morgenen:mrgreen::lol::lol:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps jeg har haft ham siden han var 10 uger gammel (dengang var aldersgrænsen 8 uger ligesom hvalpe):-D

 

Mjaah bare ikke når det er kl 5 om morgenen:mrgreen::lol::lol:

 

Wow vildt :shock:. Det var mange år du har haft ham :klap:. Bliver så imponeret over når dyr bliver så gamle :hjerte:.

 

Haha kl 5? :hmm: Der skal jeg jo ud af døren, så herhjemme ville det ikke gøre noget :klap::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow vildt :shock:. Det var mange år du har haft ham :klap:. Bliver så imponeret over når dyr bliver så gamle :hjerte:.

 

Haha kl 5? :hmm: Der skal jeg jo ud af døren, så herhjemme ville det ikke gøre noget :klap::mrgreen:

 

Han er og har altid været indekat, måske det også har lidt at sige:-D Men ja, han har været her i mange år:-D

 

Jeg plejede at stå op kl 5, da jeg arbejdede på Amager, så det er nok heller ikke så underligt at han reagerer der;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er og har altid været indekat, måske det også har lidt at sige:-D Men ja, han har været her i mange år:-D

 

Jeg plejede at stå op kl 5, da jeg arbejdede på Amager, så det er nok heller ikke så underligt at han reagerer der;-)

 

Jaer det har det nok :-D. Er han sådan en rigtig kælekat, eller er han mere bare sin egen? :engel: - de der katte kan være lidt sære nogle gange :-D.

 

- Så er han da bare et ur :klap:. det er sku da smart :drille:

 

Kan huske da jeg boede hjemme og havde en kanin (som faktisk blev 9 :lun:) så hver morgen kl 06:30 begyndte han at bide i buret og stampe i gulvet, for så skulle jeg altså op og gøre mig klar :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne da være man skulle dele lidt billeder når nu man har fundet vej til forummet og har fået taget lidt billeder her de sidste par dage :-D Der er lidt fra det danske efterår og et enkelt, nu er jeg hjemme og så skal der slappes billed.

Så her kommer Valde, 8 mdr gammel fransk bulldog.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...