Hop til indhold

November hunde


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Velkommen til november! Årets bedste måned

:-D

 

Motor på tur

[ATTACH]34624[/ATTACH][ATTACH]34625[/ATTACH][ATTACH]34626[/ATTACH]

 

[ATTACH]34627[/ATTACH][ATTACH]34628[/ATTACH][ATTACH]34629[/ATTACH]

 

Servicehund?

[ATTACH]34630[/ATTACH]

 

Motor og hans elskede Skipper sover sammen :lun:

[ATTACH]34631[/ATTACH][ATTACH]34632[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 333
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvorfor årets bedste måned? I går sagde de i nyhederne, at det er årets mest regnfulde måned, hvor det i gennemsnit regner halvdelen af dagene. :???:

 

Regnfrakke :5up:

 

Anders har fødselsdag, vi skal trække, jeg har en uges ferie, november er dejlig kølig, nattefrosten sætter ind og man begynder at overveje om der mon kommer sne i år (:x::x:), Motor er glad og får sin flotte vinterpels, katten bliver indendørs, man drikker varm kakao når man kommer hjem fra træning :mums:, man spiser suppe og risengrød og ser film om aftenen med stearinlys tændt, uhh der er mange gode ting!

Link til indlæg
Del på andre sites

Regnfrakke :5up:

 

Anders har fødselsdag, vi skal trække, jeg har en uges ferie, november er dejlig kølig, nattefrosten sætter ind og man begynder at overveje om der mon kommer sne i år (:x::x:), Motor er glad og får sin flotte vinterpels, katten bliver indendørs, man drikker varm kakao når man kommer hjem fra træning :mums:, man spiser suppe og risengrød og ser film om aftenen med stearinlys tændt, uhh der er mange gode ting!

 

 

Og, og, og det er også min fødselsdag :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er ikke min, men se lige ham her :hjerte: Det er Sannes nye hund - eller, det er vel egentlig Thomas' :hmm: Det er ihvertfald Thomas der skal løbe med ham, når han bliver gammel nok...

 

Det kan godt være, at man bliver nødt til at få sig en ft cocker, for ham her er bare for lækker - jeg smelter totalt hver gang jeg ser ham :lun:

 

?ui=2&ik=f9f13cdba7&view=att&th=12c0603049bda0f7&attid=0.1&disp=inline&zw

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er ikke min, men se lige ham her :hjerte: Det er Sannes nye hund - eller, det er vel egentlig Thomas' :hmm: Det er ihvertfald Thomas der skal løbe med ham, når han bliver gammel nok...

 

Det kan godt være, at man bliver nødt til at få sig en ft cocker, for ham her er bare for lækker - jeg smelter totalt hver gang jeg ser ham :lun:

 

?ui=2&ik=f9f13cdba7&view=att&th=12c0603049bda0f7&attid=0.1&disp=inline&zw

 

Øv, kan ikke se billedet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi havde overnattende gæst her i weekenden, og Luna mener jo at sådanne gæster skal man tage sig ekstra godt af, og de skal i hvert fald ikke fryse om tæerne :lun:

 

Beklager det selvlysende øje, men hun vågnede lige da jeg ville tage billedet...

[ATTACH]34640[/ATTACH]

 

 

ps. Er ved en fejl først blevet lagt i oktober tråden, man kan jo ikke gøre for at man er lidt bagud :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

mine første novemberbilleder bli'r af nogle af indiens uendeligt mange gadehunde. de findes i alt fra under- til kraftigt overernærede, og i bidske, sky, flegmatiske og især overraskende venlige og tillidsfulde udgaver. jeg synes, at de fleste er usædvanligt smukke.

 

[ATTACH]34641[/ATTACH][ATTACH]34642[/ATTACH]

[ATTACH]34643[/ATTACH][ATTACH]34644[/ATTACH]

[ATTACH]34645[/ATTACH][ATTACH]34647[/ATTACH]

[ATTACH]34648[/ATTACH][ATTACH]34649[/ATTACH]

[ATTACH]34650[/ATTACH][ATTACH]34651[/ATTACH]

[ATTACH]34652[/ATTACH][ATTACH]34653[/ATTACH]

 

jeg havde lovet mig selv at holde mig fra dem, men det var ikke nemt. og jeg ku' ikke lige begrænse mig, beklager.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
mine første novemberbilleder bli'r af nogle af indiens uendeligt mange gadehunde. de findes i alt fra under- til kraftigt overernærede, og i bidske, sky, flegmatiske og især overraskende venlige og tillidsfulde udgaver. jeg synes, at de fleste er usædvanligt smukke.

 

34645d1288609948t-november-hunde-img_2461.jpg

 

jeg havde lovet mig selv at holde mig fra dem, men det var ikke nemt. og jeg ku' ikke lige begrænse mig, beklager.

 

nuurh :lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

mine første novemberbilleder bli'r af nogle af indiens uendeligt mange gadehunde. de findes i alt fra under- til kraftigt overernærede, og i bidske, sky, flegmatiske og især overraskende venlige og tillidsfulde udgaver. jeg synes, at de fleste er usædvanligt smukke.34653d1288610554-november-hunde-img_2643.jpg

 

jeg havde lovet mig selv at holde mig fra dem, men det var ikke nemt. og jeg ku' ikke lige begrænse mig, beklager.

 

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: ihh hvorfor må jeg ikke få den?!

Link til indlæg
Del på andre sites

sært - jeg kan se det, båd ei mit eget indlæg og i dit quote... vi prøver på anden vis så.

 

[ATTACH]34635[/ATTACH]

 

ååårh en Karla med krøllede ører :lun::hjerte::lun:

 

 

Efterårs billeder af Pajko, nu er de godt nok fra i går, men det ændre jo ikke på hvor smuk han er blevet :lun::mrgreen:

 

haha Pajko aka Elvis :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...