Hop til indhold

Månedens hund november 2010 - hund der pynter op til jul


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

nejnej mener bare det er snyd at konkurrencen allerede ér afgjort inden afstemningen går i gang. Vi ved jo godt hvem der vinder denne gang og hvem der vandt sidste gang var også tydeligt :blink:

 

Men dem, der har lagt sit billede op i starten af måneden, har jo også haft længere tid til at få flere tak'er. Synes ikke altid det er afgjort på den måde. Sidste måned var jo lidt exceptionel. Der er jo ingen, der kan konkurrere med det billede :klap:

 

Jeg går fx ikke altid ind og kigger på de billeder, der er lagt op i 'månedens'-tråden, men ser dem først til afstemningen, hvis jeg ikke selv har et billede med i konkurrencen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har slet ikke fået juletingene frem endnu og ku ik overskue at hive kassen op fra kælderen før tid :oops:

Så her er et julebillede af min gamle hund Puk fra hendes sidste jul.

Vil lige fortælle...hendes lever angreb sig selv og hun var kronisk syg, så hun havde været på medicin de sidste mange år og havde det godt. Men medicinen ødelagde til sidst hendes hår og øjne...og derfor fik hun en sidste jul og blev så aflivet, da dyrlægen sagde øjnene ville begynde at rådne snart :cry: Men hun blev 12 år, så hun fik MANGE gode ekstra år pga medicinen :-D Men det er altså derfor hun ser såen ud...men hun er stadig dejlig og charmerende i mine øjne :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har slet ikke fået juletingene frem endnu og ku ik overskue at hive kassen op fra kælderen før tid :oops:

Så her er et julebillede af min gamle hund Puk fra hendes sidste jul.

Vil lige fortælle...hendes lever angreb sig selv og hun var kronisk syg, så hun havde været på medicin de sidste mange år og havde det godt. Men medicinen ødelagde til sidst hendes hår og øjne...og derfor fik hun en sidste jul og blev så aflivet, da dyrlægen sagde øjnene ville begynde at rådne snart :cry: Men hun blev 12 år, så hun fik MANGE gode ekstra år pga medicinen :-D Men det er altså derfor hun ser såen ud...men hun er stadig dejlig og charmerende i mine øjne :lun:

Hun så da dejlig og sød ud... :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

hmm.. :hmm: det er faktisk lidt snyd...men har lagt mærke til at den der får de fleste takker under sit billede, får flest stemmer :engel:

 

Det skal du ikke regne med :blink: Alto fik en måned flest tak - men kom overhovedet ikke i nærheden af at vinde :genert: så det var nok ikke det bedste billed alligevel, men måske bare et tegn på at jeg poster for lidt billeder af ham :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...