Hop til indhold

bindi og lupo


Gæst karina73
 Share

Recommended Posts

Gæst karina73

hejsa alle sammen

 

jeg hedder karina og er 37år

har været forlovet siden 1995 .

jeg har 3 dejlige drenge på 13, 14 og 20 år

 

vi har så den skønne bindi på 3 år ( dansk svensk gårdhund/ japansk spids) og hun nedkommer med hvalpe om ca. 3 uger .

 

vores dejlige lille lupo på ca.4 mdr. ( labrador/irsk setter )

 

vi elsker hund og især mig for jeg har en kæmpe kærlighed til de dejlige hunde . i 2002 tog jeg en uddannelse som hundetræner som jeg er rigtig glad for at have den dag i dag . jeg elsker at kunne hjælpe folk hvis de lige har et problem med deres hund og at man der efter kan høre at det har hjulpet .

 

jeg fandt denne hjemmeside da jeg var på jagt efter noget med hund der for hvalpe og melde jeg mig ind her da jeg tror på at denne side er et kæmpe hit .

 

:klap:, :banan:, :vinken:, :hjerte:, :cool:,

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst karina73

jeg skal nok lige sætte nogle billeder ind af de 2 og når hvalpene kommer skal jeg nok smide billeder ind så hurtig som mulig . skal jeg også smide et billed ind af faren til hvalpene eller er det ligemeget:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg skal nok lige sætte nogle billeder ind af de 2 og når hvalpene kommer skal jeg nok smide billeder ind så hurtig som mulig . skal jeg også smide et billed ind af faren til hvalpene eller er det ligemeget:blink:

 

Det vil da være super dejligt! Så kan vi også rigtigt være spændte på, hvordan hvalpene kommer til at se ud og gætte på farer mm. :mrgreen::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...