Hop til indhold

Hvilket foder skal vi vælge


Gæst Bailey8240
 Share

Recommended Posts

Gæst Bailey8240

Hej

 

Vi har en king charles som er 9 mdr. nu...

 

Han har fået junior fra Royal canin, men nu skal han jo snart over på noget andet - men hvilket?

 

Er det royal canins special foder til king charles'er eller??

 

Nogen som kan hjælpe??

Link til indlæg
Del på andre sites

foder er en jungle, og du kan finde tusind tråde om emnet herinde. men jeg synes, at man kan få meget foder, der umiddelbart tiltaler mig mere en royal canin, og til samme pris eller billigere.

 

jeg kan anbefale at kigge her: www.zooplus.co.uk eller www.zooplus.de, der er et stort udvalg, det er nemt at bestille, og der er penge at spare.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg vil gerne kraftigt anbefale Applaws :mrsgreen: det er super godt! Uden korn og med 75% kød! Kræet får en skøn pels og flotte tænder og bare helt perfekt! Jeg er solgt.

 

De kalder det barf tørfoder :5up:

 

Kvalitetsfoder til hunde og katte - Applaws Barf Dog Food - 75% Chicken 12,5kg - Applaws

 

 

Det har jeg aldrig hørt om, men nu er jeg i gang med at læse om det:5up:

Det kunne jo være at man fik lyst til at prøve det på ens egne hunde:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Det har jeg aldrig hørt om, men nu er jeg i gang med at læse om det:5up:

Det kunne jo være at man fik lyst til at prøve det på ens egne hunde:lol:

 

 

 

Hov det ser da spændende ud ! Havde ellers besluttet mig for Tholo til kræet - blev lidt solgt af salgstalen jeg fik i Herning om Tholo...Men det der ser altså også fint ud !!:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tonks

Hvilket af foder produkterne køber du til din dgs, for det se da godt ud:-D har ikke været så heldig med det produkt jeg lige har brugt, så lige nu er han på pedegrii, :banan:men bedre end muggent tørfoder:damn: gik lige kold, da jeg opdagede det, han ÆDER jo alt, har det skidt nu over det, men hvor lang leverings tid er der :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tonks

Hvilket af foder produkterne køber du til din dgs, for det se da godt ud:-D har ikke været så heldig med det produkt jeg lige har brugt, så lige nu er han på pedegrii, :banan:men bedre end muggent tørfoder:damn: gik lige kold, da jeg opdagede det, han ÆDER jo alt, har det skidt nu over det, men hvor lang leverings tid er der :-D

 

Jeg køber applaws med kylling :5up: hos www.petfoods.dk og de levere i løbet af et par dage. Det er super godt og hun gider faktisk spise det :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg køber applaws med kylling :5up: hos www.petfoods.dk og de levere i løbet af et par dage. Det er super godt og hun gider faktisk spise det :klap:

Det har jeg også bestilt, men med kylling og lam, samtidig 7 kg frossen kød. de ville levere i dag, men kom ikke, og jeg kan ikke komme i kontakt til dem pr tlf,:cry: surt da han lever af pedigrre fra supermarkedet :damn: 4 % kød:hmm:70 kr for 2 kg ??? nå må væbne mig med tålmodighed :cool: når ens tørkost købt for 5 uger siden lugter jordslået og mugner:damn: Men hurra for en altædende hund:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Prinsen Romo
fordi ikke alle har overskud, know how eller "lyst" eller råd til det. :blink:

og fordi vi synes vores hunde fungere fint på det de for.

 

Hvis man står og laver det samtidig med man laver mad til sig selv, så tager det ikke ekstra tid. Ved ikke hvad det alt i alt koster at lave selv, det kommer selvfølgelig an på str af hund man har, men tørfoder er da heller ikke gratis

Men ja hver sin smag, ville bare høre. Personligt nyder jeg stå og lave hans mad og kræse om det, lige som når jeg laver mad til resten af familien.:vuf: Og han elsker det....

Redigeret af Prinsen Romo
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er nød til at spørge, hvordan kan det være i ikke selv laver mad til jeres hunde?? Så ved man hvad der er i

 

Uha jeg har 6 mellemstore hunde, så kunne jeg ikke bestille andet :blink:

Jeg har prøvet mange slags foder, til hundebasserne i min tid.

Nu har jeg bestilt foder i England, et mærke jeg har prøvet af med mellemrum, de sidste par år, og er blevet rigtig glad for, at give til hundene, da deres pels bliver flot, og afføring er rigtig fin. Og det gælder dem alle sammen, det er det første foder, der passer dem alle.

Jeg har været igennem foder junglen, som de fleste af os har, og overvejede på et tidspunkt BARF, men må indrømme det ikke lige passer ind herhjemme.

Ind imellem får basserne da lov at guffe noget kylling/vildtkød eller ben med gedekød.

Jeg tror at hvis man bruger sin sunde fornuft, og kigger på sin hund, går man nok ikke helt galt i byen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er nød til at spørge, hvordan kan det være i ikke selv laver mad til jeres hunde?? Så ved man hvad der er i

 

Nøjagtig samme svar som Guanamo. Jeg har hverken tid, overskud eller viden til at lave min egen mad til hundene. Det kniber sgu nok med at få tid til at lave mad til os to mennesker i husstanden, så det ville aldrig gå med hundene. Jeg vil hellere bruge tiden på træning, når jeg endelig har lidt fritid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...