Hop til indhold

Tæve der markere..

Recommended Posts

Hmm måske er jeg lidt dum men jeg forstår ikke hvorfor vores lille tæve markere mindst lige så meget som en hanhund gør..:hmm:

Er der nogen speciel grund til dette eller gør tæver det??

Ja jeg har kun haft tæve i 7 mdr så jeg er lidt ude på tynd is her..

håber i kan hjælpe mig..

Link til indlæg
Del på andre sites

JeanetteH skrev:
Tæver markerer også;-)

Luna skal gerne tisse ovenpå, når andre har tisset.

Og EN gang har hun lettet ben (det er der nu mange tæver, der gør, Luna har bare ikke gjort det før) for at tisse ovenpå en hanhunds tis:lol:

Det kan Pipi også finde på at gøre og man bliver altså lidt underlig når man oplever det første gang...:oops:

Troede ikke tæver markerede sig på den måde... hmm har vist meget at lære endnu..

Link til indlæg
Del på andre sites

luckyluna skrev:
jo det gør de skam:mrgreen: Men du er ikke alene om ikke at vide det, jeg vidste det ikke før jeg fik en der gjorde og jeg de fleste jeg møder der ikke selv har en tæve der markerer med løftet ben, undrer sig;-)

Men som sagt, begge mine tøser letter ben:)

Puha er da glad for jeg ikke er alene om at være lettere dum:hmm: ss

Men må vel bare lære at leve med det...:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min første tæve gjorde det ikke udpræget, men hende jeg har nu... Det er næsten som at have hanhund - og vi bruger laang tid på at snuse.

Rådne dyr er særlig lækre: De får en ordentlig rulletur og når hun er færdig, strinter hun på kadaveret, skraber med bagpoterne og skrider så derfra i højt humør. Rådne rottetarme i guirlander ud over hele hunden er bare :badr:

Link til indlæg
Del på andre sites

hersom skrev:
Hmm måske er jeg lidt dum men jeg forstår ikke hvorfor vores lille tæve markere mindst lige så meget som en hanhund gør..:hmm:

Er der nogen speciel grund til dette eller gør tæver det??

Ja jeg har kun haft tæve i 7 mdr så jeg er lidt ude på tynd is her..

håber i kan hjælpe mig..

Det er slet ikke ualmindeligt, Misja gør det i stor stil (og har mange stilarter hvormed hun letter ben) og kan strinte de fleste hanhunde tør :lol:

Misja er ikke dominerende, nogle tror det kun er dominante tæver som gør sådan, min dyrelæge forklarede at testede man disse tævers testeron mængde vil den sandsynligvis bare være en smule forhøjet hos lang de fleste af dem :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Min tævede lettede også altid ben - hun markerede lige så meget som en hanhund, når vi gik tur. Og når hun var sammen med hanhunde, rendte hun rundt og tissede "om kap" med dem - når de tissede der hvor hun lige havde tisset, gik hun hen og tissede igen og sådan fortsatte de.. underlige hunde :mrgreen: blev også spurgt første gang jeg havde hende med til træning, om det ikke var en tæve jeg havde? Jo jo, bare en tæve som lettede utrolig meget ben.. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites