Hop til indhold

Underlig hvalp!


Aslan
 Share

Recommended Posts

Igår optog jeg aslan der lå og gøede af sine poter :roll: Det er nogle meget farlige poter!

 

Da jeg så viste det til min kæreste i dag, kunne vi lige blive nødt til at optage Aslans reaktion på sin egen gøen!

 

[media]

[/media]

 

Undskyld at det ryster, men jeg er total flad af grin og tåre i øjnene

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

Jeg er lige faldet fuldstændigt for din hund og forstår nu hvordan mennesker kan finde kærlighed over nettet. Hold da op hvor er han bare kær. Og han tænker så man selv får helt ondt i hovedet :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Igår optog jeg aslan der lå og gøede af sine poter :roll: Det er nogle meget farlige poter!

 

Da jeg så viste det til min kæreste i dag, kunne vi lige blive nødt til at optage Aslans reaktion på sin egen gøen!

 

Undskyld at det ryster, men jeg er total flad af grin og tåre i øjnene

 

:lol: Hvor er den god :5up:

 

Men pas da på den stakkels hvalp ikke taber hovedet :lol:

Hvor er han herlig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er lige faldet fuldstændigt for din hund og forstår nu hvordan mennesker kan finde kærlighed over nettet :mrgreen::mrgreen:

 

Gæt hvor jeg mødte min kæreste :blink:

I et online first person shoter game :lol:

 

Det skal siges at hvis der er en ny lyd, der bliver ved, så forgår hans hoved på den måde indtil lyden forsvinder.

 

Og da min kæreste fandt , dino gøen (dino fra the flintstone), på nettet - og afspillede den, løb aslan hen og plantede sin numse så hårdt på mig, at vi godt kunne se at det ikke var en okay gøen, men alle de andre gøen vi prøvede wrøffede han af (det lyder som nys)

 

Meget underlig computer hvalp :-P

 

http://www.zimba.kaeregaard.dk/lyd/lyden.html

 

Her er linket med lydende

Redigeret af Aslan
link
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæt hvor jeg mødte min kæreste :blink:

I et online first person shoter game :lol:

 

Det skal siges at hvis der er en ny lyd, der bliver ved, så forgår hans hoved på den måde indtil lyden forsvinder.

 

Og da min kæreste fandt , dino gøen (dino fra the flintstone), på nettet - og afspillede den, løb aslan hen og plantede sin numse så hårdt på mig, at vi godt kunne se at det ikke var en okay gøen, men alle de andre gøen vi prøvede wrøffede han af (det lyder som nys)

 

Meget underlig computer hvalp :-P

 

http://www.zimba.kaeregaard.dk/lyd/lyden.html

 

Her er linket med lydende

 

Puha. Det går Dumle da helt amok over.

De eneste hvor han kommer hen og ligger hovedet på skrå er ved dino og ved den der hyler. :lol:

Ellers skal de bare dø allesammen :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...