Hop til indhold

Kan du faaaaange mig...


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

Og lidt andre billeder også, fra haven i dag..:mrgreen:

 

0300_0.jpg

 

0290_0.jpg

 

0070_0.jpg

 

0010_0.jpg

 

0400_0.jpg

 

0370_0.jpg

 

0510_0.jpg

Farmand er den bedste i verdenen.:lun:

 

0680_0.jpg

 

0660_0.jpg

 

Det var vidst det...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Uuuuh, gode billeder! Men SNYD! I har jo fået sne?! Jeg vil ogs' ha' sne! :megaked:

 

:mrgreen:

 

De ser virkelig ud til at nyde hinanden, de to :lun:

 

hahaha.. det sne vi har fået er ikke værd at skrive om.. det er sådan en gang tø smat klat.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

hahaha.. det sne vi har fået er ikke værd at skrive om.. det er sådan en gang tø smat klat.:lol:

 

Men.... Det er der!

 

Ei, vi havde faktisk også noget i går. Min mor siger, at da hun stod op, var det helt hvidt uden for :banan: Men da jeg stod op, var der kun ganske små pletter tilbage i forhaven og intet i baghaven :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder:lun:

For at bore endu mere i det, så kan jeg fortælle, at der lå 5-10 cm sne i morges her Nordjylland, da vi stod op. Og meget af det ligger stadig.:mrgreen: Men nu er det bare blevet til sådan noget klistret stads..

 

Nøj, det var dejligt at gå den allerførste tur i sne med Dexter i morges:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
skønne billeder :lun:

 

Hvor meget kendte de hinanden i forvejen? Altså udover slægtsskabet selvfølgelig :blink:

 

De har faktisk aldrig snakket sammen... men jeg selv har set ham på mange udstillinger.:lun:.. Tiden til at de kunne komme til at snakke sammen, har bare aldrig rigtig været der..

 

Så det det var jo også noget spændene, om de overhovedet ville kunne sammen... meeeeeen det han de jo, kan man roligt sige.:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Man kan fristes til at spørge, hvad i alverden gjorde Freya og Joey før de havde hinanden? Simpelthen fantastisk som de går i spænd.

 

Freyamor, det er het tydeligt at "høre" din glæde her, i modsætning til tvivlen da du havde hvalpen. Bare en skøn historie og win/win for alle involverede.

 

hihi ja.. det tænker jeg også på.. de er simpelthen så gode sammen..:5up::lun:.. de spæner ikke rundt hele tiden, men leger lidt i ny og næ, og ellers så ligger de bare tæt ved hinanden.:lun:

 

Du kan tro at jeg kan mærke forskel:5up:.. og denne gang er det den HELT rigtige følelse.:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...