Hop til indhold

Passer Rositas Skrylle?


Dinah
 Share

Recommended Posts

Nu kom skrylle:mrgreen:

 

den sidder lidt løs foran men ikke meget.

 

Hvordan synes I den sidder?

 

Spændet på ryggen er fuldstændig overflødig, kan ikke spændes mere ind - velcroen passer fint.

 

ps hun ligner døden fra Lübeck:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

Jeg synes det ser fint ud ! Det er vel bare findt at det dækker mere bagtil ? Altså hvis det ikke genere den lille dame :fornaermet:

Det der Skrylle dækken er altså virkeligt lækkert - lur mig om det ikke havner hjemme hos mig også.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa, hvis du stadig leder efter dækken til Rosita, så vil jeg lige anbefale dette her, Victor har det i sølvfarvet (astrohund:slem:) og sort, det er supernemt at sætte på skal lige over hovedet, og så er der en velcrostrop man lige justerer på ryggen. Det er det dækken med absolut bedst pasform (alt er ellers alt for stort i vidden)

 

De har det kun i lyserødt pt.

 

http://hundeshoppen.dk/Hundetøj/Jakke-overtøj/Dækken%20fra%20fashiondog.html

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa, hvis du stadig leder efter dækken til Rosita, så vil jeg lige anbefale dette her, Victor har det i sølvfarvet (astrohund:slem:) og sort, det er supernemt at sætte på skal lige over hovedet, og så er der en velcrostrop man lige justerer på ryggen. Det er det dækken med absolut bedst pasform (alt er ellers alt for stort i vidden)

 

De har det kun i lyserødt pt.

 

http://hundeshoppen.dk/Hundetøj/Jakke-overtøj/Dækken%20fra%20fashiondog.html

 

T%ak for tippet :-)

Kan se at Rosita ligger lige på kanten. hun er 31 rundt om brystet. Str 21 er bred max 31 og næste str er bred max 37, men gad vide, hvor meget den kan justres mindre:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

T%ak for tippet :-)

Kan se at Rosita ligger lige på kanten. hun er 31 rundt om brystet. Str 21 er bred max 31 og næste str er bred max 37, men gad vide, hvor meget den kan justres mindre:vedikke:

 

Det var så lidt :-)

 

Altså jeg vil sige du skal ikke tænke på bredden, hvis det er for bredt, der er masser af velcro at stramme det ind med 10-15 cm er der på Vic's fra samme model , men rygmålet jo heller ikke tages for langt, kun til haleroden, ellers bliver det bare alt for træls at gå med for hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var så lidt :-)

 

Altså jeg vil sige du skal ikke tænke på bredden, hvis det er for bredt, der er masser af velcro at stramme det ind med 10-15 cm er der på Vic's fra samme model , men rygmålet jo heller ikke tages for langt, kun til haleroden, ellers bliver det bare alt for træls at gå med for hende.

 

som jeg kan se, er der ikke foer i det, du har linket til. Er dette samme model, tror du? http://hundeshoppen.dk/Hundetøj/Jakke-overtøj/Regndaekken-m--aftagelig-foer---sort.html

 

Str-mæssigt ligner det samme pasform:hmm:

 

(ps du har forøvrig reddet mine dage. Kan simpeltnhen ikke finde noget, der er smalt nok):evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

som jeg kan se, er der ikke foer i det, du har linket til. Er dette samme model, tror du? http://hundeshoppen.dk/Hundetøj/Jakke-overtøj/Regndaekken-m--aftagelig-foer---sort.html

 

Str-mæssigt ligner det samme pasform:hmm:

 

(ps du har forøvrig reddet mine dage. Kan simpeltnhen ikke finde noget, der er smalt nok):evil:

 

Jo det er let foret.

 

Ja det er samme model og pasform, og den regnfrakke i sort med det fake lammeskindsfoer og ternede krave har Vic også haft, den har vi brugt rigtig meget :lol: fordi min kæreste altid gav ham den på. Sort = mandigt. Men den er fin fin, godt køb.

 

Edit:

Kender godt det med ikke at kunne finde noget der er smalt nok. Alt tøj hænger på Victor eller ser for klodset ud eller også er det syet åndssvagt. Så jeg har kun særlige mærker jeg går efter, efter hvad jeg ved, erfaringsmæssigt sidder godt på ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan se jeg ikke er den eneste med "tøj" problemer:roll: må jeg spørger om mål på jeres hunde? bare så jeg har lidt, at sammenligne med.

 

My er ligesom Rosita 30-31 cm om brystet men 27 cm lang og det er helt umuligt, at få noget med de mål. Passer det i bredden, ja så er de 21-22 cm i længde og så hjælper det jo ikke meget:vedikke:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Kan se jeg ikke er den eneste med "tøj" problemer:roll: må jeg spørger om mål på jeres hunde? bare så jeg har lidt, at sammenligne med.

 

My er ligesom Rosita 30-31 cm om brystet men 27 cm lang og det er helt umuligt, at få noget med de mål. Passer det i bredden, ja så er de 21-22 cm i længde og så hjælper det jo ikke meget:vedikke:

 

Vic er også 27 i ryglængden, han er en meget lille bitte papillon :genert: og brystmål kan jeg ikke huske, men han bruger puppia small seler, så det er teeny weeny.

 

hehe så er de alle tre vist helt ens. Rosita er som sagt 30,5 (helt nøjagtigt) og længden er 27 cm.:mrgreen: og puppia small

 

Jeg har en selevest (se billede længere oppe i tråden, som passer perfekt, men når nemlig ikke hen til haleroden samt er der er strik på undersiden:damn:

ville du anbefale den lyserøde eller er det fuldstændig ligemeget. Synes bare at den jeg har linket til virker varmere:genert: Hun fryser jo bare hun står stille i 5 sekunder:genert:

 

Ligemeget hvilken en af dem, Så tror jeg, jeg tager den med maxbredde 37, når den kan spændes så meget ind og den er 24 cm istedet for den på 21 cm.

Link til indlæg
Del på andre sites

 

busters mindste er for stor:cry:

 

Hurrta har jeg prøvet, men der lignede en frakke, der kom gående med et par ben:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe så er de alle tre vist helt ens. Rosita er som sagt 30,5 (helt nøjagtigt) og længden er 27 cm.:mrgreen: og puppia small

 

Jeg har en selevest (se billede længere oppe i tråden, som passer perfekt, men når nemlig ikke hen til haleroden samt er der er strik på undersiden:damn:

ville du anbefale den lyserøde eller er det fuldstændig ligemeget. Synes bare at den jeg har linket til virker varmere:genert: Hun fryser jo bare hun står stille i 5 sekunder:genert:

 

Ligemeget hvilken en af dem, Så tror jeg, jeg tager den med maxbredde 37, når den kan spændes så meget ind og den er 24 cm istedet for den på 21 cm.

 

Så mål det lige:slem: og hvilken længde har du til ham 21 eller 24érn med en bredde på 37

 

Ja det er lige før :mrgreen:, Vic er kun 27 i skulderhøjde og 27 i ryglængde, fra hals.

 

Jeg vil sige det er hip som hap, men den med det fake lammeskind har jeg indtryk af at Vic var meget glad for, så den er også vandafvisende. (Tror selv jeg køber en ny af den i år, det er en af de bedre ting vi har haft, har samlet en hel kommode efterhånden:oops:)

 

Så fik jeg målt ham, han måler ca. 36 cm om brystet, men det er nok fordi han er papillon, de har jo et dybere bryst. Puppia-small de alm. passer han perfekt, og der er endda masser at stille ud af :blink:

 

Jeg har str. 27 Jeg gik efter ryg-længden. Så strammer vi dem bare ind (samme med den sølvfarvede og den sorte)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...