Hop til indhold

TRÆF - Ishøj Strandpark Søndag d. 5. Dec. kl. 11.00


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Niks - man må ikke gå på vejen i Ishøj - der skal man gå på stierne :blink: Fra stationen skal man lige over gennem "Centrum" - ned gennem tunnellen og så videre ned gennem villakvarteret - derefter kommer der en sti hele vejen ned til hundestranden - men det er faktisk ligeud hele vejen.

 

Men da ingen har reageret på mit bud på at følges til fods, så har jeg valgt at tage imod tilbuddet fra Sanne og køre med hende fra stationen:engel::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 168
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nårrmn jeg har været i Århus, så har ikke lige læst denne tråd.

 

Altså er der ikke et gadenavn eller lignende man kan søge på? Eller hedder det bare Ishøj Strandpark?

 

Jeg kan ikke helt finde ud af om vi kommer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nårrmn jeg har været i Århus, så har ikke lige læst denne tråd.

 

Altså er der ikke et gadenavn eller lignende man kan søge på? Eller hedder det bare Ishøj Strandpark?

 

Jeg kan ikke helt finde ud af om vi kommer.

 

Vejen hedder Skovvej, den der går ned til stranden, men man må vist ikke gå til fods på den:cry:

 

Sorry vidste ikke, du ikke var hjemme:oops: Min hjerne er tæt på at kortslutte disse dage, så får ikke tænkt særlig langt

Link til indlæg
Del på andre sites

Vejen hedder Skovvej, den der går ned til stranden, men man må vist ikke gå til fods på den:cry:

 

Sorry vidste ikke, du ikke var hjemme:oops: Min hjerne er tæt på at kortslutte disse dage, så får ikke tænkt særlig langt

 

Det er okay, kunne du jo ikke vide :-D Hvorfor kortslutter den?

 

Tror heller ikke det er en god ide at følges, Motor brænder jo som bekendt nemt sammen oveni. Og er ikke lige overbevist om at jeg har tålmodigheden til det i morgen, er rimelig bombet efter job.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er okay, kunne du jo ikke vide :-D Hvorfor kortslutter den?

 

Tror heller ikke det er en god ide at følges, Motor brænder jo som bekendt nemt sammen oveni. Og er ikke lige overbevist om at jeg har tålmodigheden til det i morgen, er rimelig bombet efter job.

 

Jeg passer min mors kat. Hun er ikke vant til kattebakke overhovedet. Og jeg vil ikke lade hende være udenfor i flere timer/hele natten i dette vejr vi har haft de sidste dage.. Så jeg er ude og "lufte" hende 3 gange om dagen. Om morgenen går Luna og jeg derud og hjem, eftermiddag cykler jeg og ved 21-tiden går Luna og jeg igen derud og hjem.

 

3 km hver vej er jo ingenting, men samlet er det jo alligevel 18 km.. Jeg er helt drænet for energi og kræfter. Det er altså ikke let at gå i sne.. Jeg er dybt overrasket over at det dræner så meget. Lige for 10 minutter siden fik jeg en besked om at der er lovet dårligt vejr på Madeira de næste 3-4 dage, så nu kan de nok ikke komme hjem på mandag:cry: Jeg er grædefærdig

 

Og nej, det er nok ikke så godt, at vi følges så:-D Jeg kører med Sanne derned og så går jeg nok tilbage, da jeg er nødt til at skulle hjem og lufte kat og skal være i Køge (efter først at have afleveret Luna) ved 15-tiden

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg passer min mors kat. Hun er ikke vant til kattebakke overhovedet. Og jeg vil ikke lade hende være udenfor i flere timer/hele natten i dette vejr vi har haft de sidste dage.. Så jeg er ude og "lufte" hende 3 gange om dagen. Om morgenen går Luna og jeg derud og hjem, eftermiddag cykler jeg og ved 21-tiden går Luna og jeg igen derud og hjem.

 

3 km hver vej er jo ingenting, men samlet er det jo alligevel 18 km.. Jeg er helt drænet for energi og kræfter. Det er altså ikke let at gå i sne.. Jeg er dybt overrasket over at det dræner så meget. Lige for 10 minutter siden fik jeg en besked om at der er lovet dårligt vejr på Madeira de næste 3-4 dage, så nu kan de nok ikke komme hjem på mandag:cry: Jeg er grædefærdig

 

Og nej, det er nok ikke så godt, at vi følges så:-D Jeg kører med Sanne derned og så går jeg nok tilbage, da jeg er nødt til at skulle hjem og lufte kat og skal være i Køge (efter først at have afleveret Luna) ved 15-tiden

 

Kan du ikke blive og sove ude ved dine forældre? Ville det ikke være nemmere?

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes faktisk ikke vejret var særlig slemt :banan:.

Tak for en god tur HF'ere.

 

- I er altså nogle flinke mennesker :engel::-D:lol:

 

I lige måde :mrgreen:

 

Sookie er kravlet i sofaen og sover dybt. Tror hun syntes det var hårdt at vi skulle gå hjem - og på halvvejen mødte hun lige en lab, som skulle leges lidt med. Men nu sover hun sødt og drømmer om alle hendes H-F venner :lun::vuf:

 

Tak til alle for en dejlig tur og tak for kage til BlackGSD :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

I lige måde :mrgreen:

 

Sookie er kravlet i sofaen og sover dybt. Tror hun syntes det var hårdt at vi skulle gå hjem - og på halvvejen mødte hun lige en lab, som skulle leges lidt med. Men nu sover hun sødt og drømmer om alle hendes H-F venner :lun::vuf:

 

Tak til alle for en dejlig tur og tak for kage til BlackGSD :5up:

 

Haha Lux synes også det var hårdt :-D. Han er ihvertfald helt død nu. Og hans mave har det heldigvis meget bedre :mrgreen:.

 

Så nu står den på sofahygge resten af dagen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...