Hop til indhold

Sne gå væk, for min lille sorte halter nu!


KarinaG
 Share

Recommended Posts

Nå men her i løbet af formiddagen blev mysteriet om hvad og hvor opklaret, hendes pote er hævet og ligner snart en andefod :shock:

 

Dyrelæge tid og Falck transport er bestilt til i eftermiddag, nu krydser jeg bare fingre for at det hele kan ordnes med lidt medicin - hvad pokker det så end er der har forsaget sådan en hævelse!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå men her i løbet af formiddagen blev mysteriet om hvad og hvor opklaret, hendes pote er hævet og ligner snart en andefod :shock:

 

Dyrelæge tid og Falck transport er bestilt til i eftermiddag, nu krydser jeg bare fingre for at det hele kan ordnes med lidt medicin - hvad pokker det så end er der har forsaget sådan en hævelse!

 

Avs, det lyder godt nok ikke rart :ae:

 

Kan hun have vrikket om i sneen og have forstuvet den :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Avs, det lyder godt nok ikke rart :ae:

 

Kan hun have vrikket om i sneen og have forstuvet den :vedikke:

Nej og den gør så ondt, at hun ikke en gang rejste sig for at få morgenmad - jeg gik ind med skålen til hende hvor hun lå og så spiste hun liggende og vi taler om Misja, det ultimative madøre! :shock: Bortset fra det virker hun glad nok, så jeg er optemist :-D

 

Ja jeg håber at det også bare er sådan noget i den stil, jeg kan stadig intet se, lugte eller føle der er anderledes - andet end at den altså ser mejet stor ud og gør meget ondt på hende :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej og den gør så ondt, at hun ikke en gang rejste sig for at få morgenmad - jeg gik ind med skålen til hende hvor hun lå og så spiste hun liggende og vi taler om Misja, det ultimative madøre! :shock: Bortset fra det virker hun glad nok, så jeg er optemist :-D

 

Ja jeg håber at det også bare er sådan noget i den stil, jeg kan stadig intet se, lugte eller føle der er anderledes - andet end at den altså ser mejet stor ud og gør meget ondt på hende :vedikke:

 

Jeg kan næsten ikke tro at det er andet end en forvridning pga. sne og is :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan næsten ikke tro at det er andet end en forvridning pga. sne og is :ae:

Jeg håber det bare er sådan noget, men kender du det, jeg synes jo godt at hun kunne ha sagt et eller andet da det skete så! :fyfy::lol:

 

Nu er der kun 1 lille time til, det bliver rart, for ud over støvsugning har jeg intet fået lavet i dag :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nope - du kan se mine råb og muggenhed på både face og i alt og intet :mrgreen:

 

vi har endnu ikke været afsted og sidder bare og venter - og venter - og venter på at blive hentet af en taxa, uden at vide hvornår vi bliver hentet :damn: :evil: :damn: :evil:

 

Ej hvor irriterende :evil:

 

Hvad siger din dyrlæge, kan I så bare komme til når det engang lykkedes jer at dukke op?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej og den gør så ondt, at hun ikke en gang rejste sig for at få morgenmad - jeg gik ind med skålen til hende hvor hun lå og så spiste hun liggende og vi taler om Misja, det ultimative madøre! :shock: Bortset fra det virker hun glad nok, så jeg er optemist :-D

 

Ja jeg håber at det også bare er sådan noget i den stil, jeg kan stadig intet se, lugte eller føle der er anderledes - andet end at den altså ser mejet stor ud og gør meget ondt på hende :vedikke:

 

Åh guder, lille Misja! Så er det slemt, ja :ae:

 

Håber I har været afsted efterhånden?

Link til indlæg
Del på andre sites

:x: please please at i er kommet afsted - og at i kommer godt hjem :x:

Hvis det ikke var fordi min f...... bil kun stod med vinterdæk på den ene side, var jeg kommet og havde kørt for jer - med desværre ingen bil før der er vinterdæk på begge sider :blink:

 

Håber det "bare" er en lille rift med betændelse i der har fået poten til at vokse :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

:x: please please at i er kommet afsted - og at i kommer godt hjem :x:

Hvis det ikke var fordi min f...... bil kun stod med vinterdæk på den ene side, var jeg kommet og havde kørt for jer - med desværre ingen bil før der er vinterdæk på begge sider :blink:

 

Håber det "bare" er en lille rift med betændelse i der har fået poten til at vokse :x:

 

De må være kommet afsted siden K er offline.. Håber også det bare er en forvridning af en art.. der "bare" kræver lidt hvile

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...