Hop til indhold

Hej fra mig


Gæst Jeanette78
 Share

Recommended Posts

Gæst Jeanette78

Jeg fandt herind, fordi jeg søgte nogle gode hvalpe råd.Vi købte for en måned siden en skøn hvalp. Bella er en blanding af labrador og retriever. Hun er nu 14 uger gammel, og en rigtig lille frækkert.

Før hende havde vi en beagle, som vi desværre måtte have aflivet i sommers pga. sygdom, han blev 12 år gammel.

Det er lidt længe siden vi har haft hvalp, så derfor søgte jeg lidt rundt.

 

Udover Bella består familien af os forældre, 3 børn i alderen 6 - 10 år og 4 katte.

 

Glæder mig til at følge med herinde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jeanette78
Hej og velkommen til:-D

 

Øhm jeg er lidt nysgerrig:-D Du ved godt at en labrador også er en retriever, ikke?

 

Der er 5 retriever-racer: Labrador, Golden, Flatcoated, Curly Coated og Chesapeake Bay.. De hedder allesammen retriever efter ovenstående:-D

 

Hvad er din en blanding af?

 

 

Jamen så er det en labrador/golden, moren var en sort almindelig labrador og faren en golden retriever. Hun er sort og korthåret men med lidt krøller på halen.

Jeg vidste faktisk ikke at det var sådan.:oops: Jeg vidste godt der var flere slags retrievere, bla. golden og flatcoated

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen så er det en labrador/golden, moren var en sort almindelig labrador og faren en golden retriever. Hun er sort og korthåret men med lidt krøller på halen.

Jeg vidste faktisk ikke at det var sådan.:oops: Jeg vidste godt der var flere slags retrievere, bla. golden og flatcoated

 

 

Årh det er nu altså også en fin blanding:lun: Liva, der er herinde, er samme blanding, hun er bare gul istedet for sort:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogslover
Jeg fandt herind, fordi jeg søgte nogle gode hvalpe råd.Vi købte for en måned siden en skøn hvalp. Bella er en blanding af labrador og retriever. Hun er nu 14 uger gammel, og en rigtig lille frækkert.

Før hende havde vi en beagle, som vi desværre måtte have aflivet i sommers pga. sygdom, han blev 12 år gammel.

Det er lidt længe siden vi har haft hvalp, så derfor søgte jeg lidt rundt.

 

Udover Bella består familien af os forældre, 3 børn i alderen 6 - 10 år og 4 katte.

 

Glæder mig til at følge med herinde.

 

 

Velkommen:vinken:

Tillykke med jeres nye hund. :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
Hej og velkommen til:-D

 

Øhm jeg er lidt nysgerrig:-D Du ved godt at en labrador også er en retriever, ikke?

 

Der er 5 retriever-racer: Labrador, Golden, Flatcoated, Curly Coated og Chesapeake Bay.. De hedder allesammen retriever efter ovenstående:-D

 

Hvad er din en blanding af?

 

 

du har glemt nova scotia duck tolling retriever! :fornaermet::fornaermet:

 

og velkommen til jeanette!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
Nope, den går ikke under dansk retriever klub, så det gjorde jeg ikke;-) Hvorfor den ikke gør det, aner jeg ikke, men det gør den altså ikke..

 

hmm.. altså racen er jo heller ikke den mest udbredte i dk.

 

men hvilken klub hører den ind under så? kun den selvstændige?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...