Hop til indhold

Ny billig hundetrøje

bellas mor
 Share

Recommended Posts

Gæst FrøkenWhipsy

Jeg var i Netto i dag - de havde stadig lidt strik tilbage samt en masse vinterfrakker med hætte på. Desværre var trøjerne for små til en whippet (de havde kun small og medium). De var ellers lækre :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Vi fandt to til Kaia, magen til dem der allerede er vist billeder af.

Den sorte passer perfekt og når næsten helt ned til halen og sidder tæt til brystkassen uden at stramme :5up:

Et kup til 40 kr. :shock:

Kaia er knap så enig og skulle lige vænne sig til den, men efter en gåtur, så var den pludselig ikke så slem og blev lynhurtig glemt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Vi fandt to til Kaia, magen til dem der allerede er vist billeder af.

Den sorte passer perfekt og når næsten helt ned til halen og sidder tæt til brystkassen uden at stramme :5up:

Et kup til 40 kr. :shock:

Kaia er knap så enig og skulle lige vænne sig til den, men efter en gåtur, så var den pludselig ikke så slem og blev lynhurtig glemt :mrgreen:

ahem....billeder......:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
I vores Netto var der kun str. M (35cm) tilbage - så Karla fik ingen i denne omgang desværre

Gad vide om de overhovedet har strikken i large :hmm:

Jeg tager i en anden Netto imorgen. Skal jeg købe en large til Karla hvis der er nogle overhovedet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tager i en anden Netto imorgen. Skal jeg købe en large til Karla hvis der er nogle overhovet ?

Jeg tænkte på det samme da jeg læste jeres indlæg

kunne godt forestille mig de ikke havde i store størrelser.

en af vores venner købte en refleksvest i netto i str. large

det var 1 cm. længer end zitas i ryggen også var det lidt længer ned om maven, men altså ikke stor nok til en spinkel lab blanding :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænkte på det samme da jeg læste jeres indlæg

kunne godt forestille mig de ikke havde i store størrelser.

en af vores venner købte en refleksvest i netto i str. large

det var 1 cm. længer end zitas i ryggen også var det lidt længer ned om maven, men altså ikke stor nok til en spinkel lab blanding :lol:

Den reglementet de har i nettonskal ikke passe til hundens ryglængde. Jeg har en medium til Otto og den slutter ca. Midt på maven. I øvrigt er den super god;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gik også i Netto og glad var jeg da jeg fandt både en trøje og 1 jakke i str. small :banan: men ak, Jessie er åbenbart en stor small, jeg synes de er for små :hmm:

Bliver nødt til at returnere, øv det var ellers en god pris :5up:

Til gengæld havde de også masser af legetøj, så det brugte jeg lige 120 kr. på også - typisk mig :klap: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

Jeg tager i en anden Netto imorgen. Skal jeg købe en large til Karla hvis der er nogle overhovedet?

Øv, kun small & medium i den anden netto. Tvivler helt på at den findes i large. Så ingen strik i denne omgang :vedikke:

Har

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

Øv, kun small & medium i den anden netto. Tvivler helt på at den findes i large. Så ingen strik i denne omgang :vedikke:

Har til gengæld købt en lækker lækker blød "kurv" i netto for 2 ugers tid siden. Synes de tit har gode hunde-ting :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har til gengæld købt en lækker lækker blød "kurv" i netto for 2 ugers tid siden. Synes de tit har gode hunde-ting :5up:

sidst de havde hundetøj havde de dem i str. large (40 cm) - det var også fra "Wuffii" producenten :vedikke: men det kan jo godt være, at de denne gang kun har fået dem hjem i small og medium...

Jeg er igang med at strikke et mere til Karla i stedet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maik friedrichsen
Maik:

Jeg går ud fra, at det er en fejl, at du har skrevet på din profil, at du har en pitt. Du er godt klar over at hunden er ulovlig i DK og har været det siden slut 80'erne??

ja det vedjeg god, men der finnes ingen red nose am.staff. hun er fød i dk og i hinnes pass stor at hun er am. staff :damn:. måske er hun også en blanning af de to, det wed jeg så ikke.

men hun er sød og gør ingen noget og hun er fars pige.

(meine kleine Hexe)

Link til indlæg
Del på andre sites