bellas mor Skrevet December 5, 2010 Rapporter Share Skrevet December 5, 2010 så fik Bella en ny trøje at skifte med, tror nu ikke Bella "endnu" er så glad for den, 40 kr i Netto, ja til den pris er det rart med skiftetøj, :banan: ,[ATTACH]36446[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sonir Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Har lige bestilt en til næsten 300 kr, så det er bare super jeg kan rende i netto i morgen og få 7 til samme pris Tak for tippet, selvom det også er postet under FB forummet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Det har Zita også bare lidt anderledes :5up: Dårligt billed men ja Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Ja, til den pris kan det jo nærmest ikke engang svare sig at strikke selv men de ser meget korte ud :hmm: Må vist en tur i Netto imorgen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 ....Jeg må vidst i netto imorgen.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Prinsen Romo Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Tak for tippet, vil da lige i netto i dag:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 jeg tager i netto om lidt og så vil jeg håbe for dem, at der er nogle pigede nogen:evil: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Jeg var i Netto i dag - de havde stadig lidt strik tilbage samt en masse vinterfrakker med hætte på. Desværre var trøjerne for små til en whippet (de havde kun small og medium). De var ellers lækre :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Vi fandt to til Kaia, magen til dem der allerede er vist billeder af. Den sorte passer perfekt og når næsten helt ned til halen og sidder tæt til brystkassen uden at stramme :5up: Et kup til 40 kr. Kaia er knap så enig og skulle lige vænne sig til den, men efter en gåtur, så var den pludselig ikke så slem og blev lynhurtig glemt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Vi fandt to til Kaia, magen til dem der allerede er vist billeder af. Den sorte passer perfekt og når næsten helt ned til halen og sidder tæt til brystkassen uden at stramme :5up: Et kup til 40 kr. Kaia er knap så enig og skulle lige vænne sig til den, men efter en gåtur, så var den pludselig ikke så slem og blev lynhurtig glemt ahem....billeder...... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maik friedrichsen Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 hej er der også nogen til en am. staff, mine fryser også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 I vores Netto var der kun str. M (35cm) tilbage - så Karla fik ingen i denne omgang desværre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 I vores Netto var der kun str. M (35cm) tilbage - så Karla fik ingen i denne omgang desværre Gad vide om de overhovedet har strikken i large :hmm: Jeg tager i en anden Netto imorgen. Skal jeg købe en large til Karla hvis der er nogle overhovedet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Gad vide om de overhovedet har strikken i large :hmm:Jeg tager i en anden Netto imorgen. Skal jeg købe en large til Karla hvis der er nogle overhovet ? Jeg tænkte på det samme da jeg læste jeres indlæg kunne godt forestille mig de ikke havde i store størrelser. en af vores venner købte en refleksvest i netto i str. large det var 1 cm. længer end zitas i ryggen også var det lidt længer ned om maven, men altså ikke stor nok til en spinkel lab blanding Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Jeg tænkte på det samme da jeg læste jeres indlægkunne godt forestille mig de ikke havde i store størrelser. en af vores venner købte en refleksvest i netto i str. large det var 1 cm. længer end zitas i ryggen også var det lidt længer ned om maven, men altså ikke stor nok til en spinkel lab blanding Den reglementet de har i nettonskal ikke passe til hundens ryglængde. Jeg har en medium til Otto og den slutter ca. Midt på maven. I øvrigt er den super god;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 vores netto havde slet ingen:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bellas mor Besvaret December 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Den Bella har på er str. M [ATTACH]36528[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maik friedrichsen Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 hej en veninne nede i tyskland af mig har lævet en til os, men jeg bruger en til. hun har bare ikke tid lige nu til at læve en mer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret December 8, 2010 Rapporter Share Besvaret December 8, 2010 Maik: Jeg går ud fra, at det er en fejl, at du har skrevet på din profil, at du har en pitt. Du er godt klar over at hunden er ulovlig i DK og har været det siden slut 80'erne?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bille Besvaret December 8, 2010 Rapporter Share Besvaret December 8, 2010 Jeg gik også i Netto og glad var jeg da jeg fandt både en trøje og 1 jakke i str. small :banan: men ak, Jessie er åbenbart en stor small, jeg synes de er for små :hmm: Bliver nødt til at returnere, øv det var ellers en god pris :5up: Til gengæld havde de også masser af legetøj, så det brugte jeg lige 120 kr. på også - typisk mig :klap: :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret December 10, 2010 Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 Gad vide om de overhovedet har strikken i large :hmm:Jeg tager i en anden Netto imorgen. Skal jeg købe en large til Karla hvis der er nogle overhovedet? Øv, kun small & medium i den anden netto. Tvivler helt på at den findes i large. Så ingen strik i denne omgang Har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret December 10, 2010 Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 Gad vide om de overhovedet har strikken i large :hmm:Jeg tager i en anden Netto imorgen. Skal jeg købe en large til Karla hvis der er nogle overhovedet? Øv, kun small & medium i den anden netto. Tvivler helt på at den findes i large. Så ingen strik i denne omgang Har til gengæld købt en lækker lækker blød "kurv" i netto for 2 ugers tid siden. Synes de tit har gode hunde-ting :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 10, 2010 Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 Øv, kun small & medium i den anden netto. Tvivler helt på at den findes i large. Så ingen strik i denne omgang Har til gengæld købt en lækker lækker blød "kurv" i netto for 2 ugers tid siden. Synes de tit har gode hunde-ting :5up: sidst de havde hundetøj havde de dem i str. large (40 cm) - det var også fra "Wuffii" producenten men det kan jo godt være, at de denne gang kun har fået dem hjem i small og medium... Jeg er igang med at strikke et mere til Karla i stedet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maik friedrichsen Besvaret December 10, 2010 Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 Maik:Jeg går ud fra, at det er en fejl, at du har skrevet på din profil, at du har en pitt. Du er godt klar over at hunden er ulovlig i DK og har været det siden slut 80'erne?? ja det vedjeg god, men der finnes ingen red nose am.staff. hun er fød i dk og i hinnes pass stor at hun er am. staff :damn:. måske er hun også en blanning af de to, det wed jeg så ikke. men hun er sød og gør ingen noget og hun er fars pige. (meine kleine Hexe) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts