Hop til indhold

halfdan - en korthårsløve


søster lagkage
 Share

Recommended Posts

skal du med? jeg tror måske, at petrine ret hurtigt ville få lyst til at slå halfdan ihjel :lol:

 

Hvor der handles, der spildes - Zamzam er forøvrigt ret tolerant (og jeg kunne jo også bare skride, når Halfdan bliver for meget :engel:)...mase mase sig på :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 130
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvor der handles, der spildes - Zamzam er forøvrigt ret tolerant (og jeg kunne jo også bare skride, når Halfdan bliver for meget :engel:)...mase mase sig på :cool:

 

bare mas, der er jo plads nok på stranden :-D og ej, det går også nok med dyrene, nogle tvære tæver forstår han faktisk godt... hvad skal vi sige? for mig er det bedst så sent som muligt - helst ikke meget før 15. men jeg kan godt være rimeligt flexi. hvornår passer det sonja?

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi den bliver lysere? nej..Det har ikke noget med kosten at gøre.. Han er bare fading.. Otto er jo heller ikke sort i de sorte mere..

 

Jeg bruger i perioder menneskeshampoo til mine (og altid op til udstillinger).. Til hverdag bruger jeg sæbespåner jo...og skyllemiddel :engel:

 

Hov - der blev jeg vist misforstået....:mrgreen:

 

Jeg tænkte på kost og olier i forbindelse med, at hans pels havde været umulig før - og nu hvor Halfdan er klippet helt kort, kan man måske "regulerer" på pelsen ved kostomlægning..

 

Du har jo før nævnt, at man ved foderskift har kunne se en tydelig overgang i pelsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

bare mas, der er jo plads nok på stranden :-D og ej, det går også nok med dyrene, nogle tvære tæver forstår han faktisk godt... hvad skal vi sige? for mig er det bedst så sent som muligt - helst ikke meget før 15. men jeg kan godt være rimeligt flexi. hvornår passer det sonja?

 

Jeg kommer hjem fra nattevagt kl 6, men...hvis Tyson ikke gider Zamzam så må Sonja lige sige til (de små skal jo også have solo-oplevelser)

Link til indlæg
Del på andre sites

bare mas, der er jo plads nok på stranden :-D og ej, det går også nok med dyrene, nogle tvære tæver forstår han faktisk godt... hvad skal vi sige? for mig er det bedst så sent som muligt - helst ikke meget før 15. men jeg kan godt være rimeligt flexi. hvornår passer det sonja?

 

Også gerne set på eftermiddagen for mig. Jeg arbejder hjemme og får besøg af Ninjamor om formiddagen, så det vil være rart, hvis jeg kan nå at få noget arbejde fra hånden derefter, så jeg ikke skal sidde og arbejde hele aftenen. :-) Vi kan måske mødes på Øresund station kl. 15.30?

 

Jeg kommer hjem fra nattevagt kl 6, men...hvis Tyson ikke gider Zamzam så må Sonja lige sige til (de små skal jo også have solo-oplevelser)

 

Tyson har det fint med, at Zamzam kommer med, han er jo ikke typen, der trænger sig på. :blink: Du kunne jo selv se, hvor godt det gik den første gang til rally, hvor vi blev nødt til at komme med på jeres hold. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Også gerne set på eftermiddagen for mig. Jeg arbejder hjemme og får besøg af Ninjamor om formiddagen, så det vil være rart, hvis jeg kan nå at få noget arbejde fra hånden derefter, så jeg ikke skal sidde og arbejde hele aftenen. :-) Vi kan måske mødes på Øresund station kl. 15.30?

 

Tyson har det fint med, at Zamzam kommer med, han er jo ikke typen, der trænger sig på. :blink: Du kunne jo selv se, hvor godt det gik den første gang til rally, hvor vi blev nødt til at komme med på jeres hold. :-)

 

øresund 15.30 er fint for mig! så vil jeg se, om jeg kan få studset fjæset inden :mrgreen: (altså hundens)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...