Gæst The dogfather Skrevet December 5, 2010 Rapporter Share Skrevet December 5, 2010 http://www.deerantlersforpups.com/ hvor bestiller man sådan nogen til vufferne? Lyder som en god tyggeting...men har svært ved at tro at jeg får en dansk jæger til at dele noget som helst, efter de forespørgsler jeg har lavet.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 hvor meget skal du have? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 hvor meget skal du have? Jamen mangler bare et stykke til hver vuf herhjemme.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Hårh, jeg tror min far ville slå mig og hunden ihjel, hvis han fandt Oskar med et stykke gevir i munden :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Jamen mangler bare et stykke til hver vuf herhjemme.... Jo jo. Men nu er der jo altså liiiige lidt forskel på om det er et stykke fra kronhjort, dåhjort, eller råbuk Ej. Jeg har efterhånden samlet en del kastestænger sammen, og det jeg kan bruge til knivmageriet har jeg allerede skåret af.... og logisk nok har jeg ikke smidt resten ud endnu. Send en pb med adresseværk, så sender jeg en slat af det. Så må det holde så længe det holder for dine kræ :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Hårh, jeg tror min far ville slå mig og hunden ihjel, hvis han fandt Oskar med et stykke gevir i munden :lol: Gracie æder hove fra hestene. Det må være nogenlunde det samme, så hen på den lokale rideskole, når smeden har været der. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Jo jo. Men nu er der jo altså liiiige lidt forskel på om det er et stykke fra kronhjort, dåhjort, eller råbuk Ej. Jeg har efterhånden samlet en del kastestænger sammen, og det jeg kan bruge til knivmageriet har jeg allerede skåret af.... og logisk nok har jeg ikke smidt resten ud endnu. Send en pb med adresseværk, så sender jeg en slat af det. Så må det holde så længe det holder for dine kræ :blink: Jamen...jamen...æh.......ved ik så meget om gevirer, synes bare det lignede gode tyggeting, efter at have fundet dem på et udenlandsk forum... PB er sendt til dig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Ellers kan du spørge jægerne om du må få benene (altså dem de går på), dem bruger de vist ikke til noget, og Luna syntes det var en fin tyggeting, hun åd hår, klove og det hele Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Ellers kan du spørge jægerne om du må få benene (altså dem de går på), dem bruger de vist ikke til noget, og Luna syntes det var en fin tyggeting, hun åd hår, klove og det hele Nice... Glemte forresten noget tidligere: :fornaermet::fornaermet: fordi du ikke kan se forskel på mine hunde... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Eller hvis man kender en schweishundefører..De dyr er som regel så skadede at man ikke bruger dem til andet end at lade rævene få dem - eller hvem det nu er der æder ådsler i skoven.. De passer megt bedre i en løvepark Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Prøv evt. den lokale skovfoged, de samler dem jo sammen, når de finder dem. Jeg har fået et par kastestænger af då, for en del år siden, de holder som "gnaveting" endnu, hundene elsker at slæbe rundt på dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Er der virkeligt hunde, der gider gnave på gevir? Har ikke oplevet nogen der gad sådan noget :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Vores hunde gider ikke æde horn - i hvert fald ikke, når de får gedehoveder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Vores hunde gider ikke æde horn - i hvert fald ikke, når de får gedehoveder Så send dem dog herop, alle dem du har i overskud DA jeg var på Færøerne fik jeg nogle horn med hjem, og dem prøver de konstant at stjæle.. Overvejer næste gang at tage bilen med derop og så bare fylde den for grumt med fårehorn :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Så send dem dog herop, alle dem du har i overskud DA jeg var på Færøerne fik jeg nogle horn med hjem, og dem prøver de konstant at stjæle.. Overvejer næste gang at tage bilen med derop og så bare fylde den for grumt med fårehorn :klap: Der går lige et års tid til næste gang - men så skal jeg nok tænke på dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Nu er jeg ikke jæger, så det kan være det er et ret dumt spørgsmål, men hvad bruger jægerne geviret til? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Nu er jeg ikke jæger, så det kan være det er et ret dumt spørgsmål, men hvad bruger jægerne geviret til? Trofæ :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Trofæ :slem: :stupid: Nå ja, men det er vel begrænset hvor mange man kan ha hængende på væggen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 :stupid: Nå ja, men det er vel begrænset hvor mange man kan ha hængende på væggen? Det kommer an på hvem du spørger - dem jeg har kendt har ikke ment, at der var tale om pladsmangel og så kan de åbenbart hænge de mest underlige steder - jo større, jo tættere på indgangsdøren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Det kommer an på hvem du spørger - dem jeg har kendt har ikke ment, at der var tale om pladsmangel og så kan de åbenbart hænge de mest underlige steder - jo større, jo tættere på indgangsdøren Ja okay.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Vores hunde gider ikke æde horn - i hvert fald ikke, når de får gedehoveder Gedehorn har vi også brugt som gnave guf til hundene, når vi havde slagtet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Nu er jeg ikke jæger, så det kan være det er et ret dumt spørgsmål, men hvad bruger jægerne geviret til? Kastestængerne bruger jægerne ikke til noget, de skal jo helst sidde på dyrets hoved, for at være interessante :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Det kommer an på hvem du spørger - dem jeg har kendt har ikke ment, at der var tale om pladsmangel og så kan de åbenbart hænge de mest underlige steder - jo større, jo tættere på indgangsdøren Man skal bare have en tilpas doven jæger i sit hus. Min far har vidst en 5-6 stykker efterhånden, men de er faktisk ikke kommet op endnu :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 hundene glæder sig allerede... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst cv2002 Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Min får også benene fr rålam og dyr. De bliver spist lige fra fryseren, med hud, pels hov osv. Hun hygger med sådan en. Jeg får dem fra en jæger jeg kender. Har ikke tænkt på gevir, det må jeg lige høre om. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts