Hop til indhold

Gevir(eller hvad det hedder)

Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Jamen mangler bare et stykke til hver vuf herhjemme....:-D

:roll:

Jo jo. Men nu er der jo altså liiiige lidt forskel på om det er et stykke fra kronhjort, dåhjort, eller råbuk :mrgreen:

Ej. Jeg har efterhånden samlet en del kastestænger sammen, og det jeg kan bruge til knivmageriet har jeg allerede skåret af....

og logisk nok har jeg ikke smidt resten ud endnu. :lol:

Send en pb med adresseværk, så sender jeg en slat af det. Så må det holde så længe det holder for dine kræ :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
:roll:

Jo jo. Men nu er der jo altså liiiige lidt forskel på om det er et stykke fra kronhjort, dåhjort, eller råbuk :mrgreen:

Ej. Jeg har efterhånden samlet en del kastestænger sammen, og det jeg kan bruge til knivmageriet har jeg allerede skåret af....

og logisk nok har jeg ikke smidt resten ud endnu. :lol:

Send en pb med adresseværk, så sender jeg en slat af det. Så må det holde så længe det holder for dine kræ :blink:

Jamen...jamen...æh....:oops:...ved ik så meget om gevirer, synes bare det lignede gode tyggeting, efter at have fundet dem på et udenlandsk forum...:engel:

PB er sendt til dig...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Ellers kan du spørge jægerne om du må få benene (altså dem de går på), dem bruger de vist ikke til noget, og Luna syntes det var en fin tyggeting, hun åd hår, klove og det hele :mrgreen:

Nice...:-D

Glemte forresten noget tidligere: :fornaermet::fornaermet::fornaermet::fornaermet: fordi du ikke kan se forskel på mine hunde...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores hunde gider ikke æde horn - i hvert fald ikke, når de får gedehoveder :confused:
Så send dem dog herop, alle dem du har i overskud :mrgreen:

DA jeg var på Færøerne fik jeg nogle horn med hjem, og dem prøver de konstant at stjæle.. Overvejer næste gang at tage bilen med derop og så bare fylde den for grumt med fårehorn :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Så send dem dog herop, alle dem du har i overskud :mrgreen:

DA jeg var på Færøerne fik jeg nogle horn med hjem, og dem prøver de konstant at stjæle.. Overvejer næste gang at tage bilen med derop og så bare fylde den for grumt med fårehorn :klap:

Der går lige et års tid til næste gang - men så skal jeg nok tænke på dig ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
:stupid: Nå ja, men det er vel begrænset hvor mange man kan ha hængende på væggen? :vedikke:

Det kommer an på hvem du spørger - dem jeg har kendt har ikke ment, at der var tale om pladsmangel og så kan de åbenbart hænge de mest underlige steder - jo større, jo tættere på indgangsdøren :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja
Det kommer an på hvem du spørger - dem jeg har kendt har ikke ment, at der var tale om pladsmangel og så kan de åbenbart hænge de mest underlige steder - jo større, jo tættere på indgangsdøren :mrgreen:

:lol: Ja okay..

Link til indlæg
Del på andre sites

Man skal bare have en tilpas doven jæger i sit hus. Min far har vidst en 5-6 stykker efterhånden, men de er faktisk ikke kommet op endnu :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min får også benene fr rålam og dyr. De bliver spist lige fra fryseren, med hud, pels hov osv. Hun hygger med sådan en. Jeg får dem fra en jæger jeg kender. Har ikke tænkt på gevir, det må jeg lige høre om.

Link til indlæg
Del på andre sites