Hop til indhold

Giver du julegaver til folk der har med din hund at gøre?.


Ascha
 Share

Recommended Posts

Dyrlægen for nok noget, men hende kender vi også sådan privat

så hun for nok noget til hendes hund.

hun har allerede fået en gave fordi hun ikke vil havde jeg betalte da Zita skulle havde ordnet tænder, så må man sku købe en gave til hende istedet for :lol:

 

Vores overbo der passer Zita vis der er brug for det for en ramme med et billed af Zita - Det har hun selv ønsket sig så :blink:

 

''opdrætter'' har jeg ikke kontakt med.

 

ellers er der nok ikke andre der har noget med hende at gøre :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Den eneste, jeg har givet gave, er min hundesitter.

 

Sender et julekort til dyrlægen og akupunktøren. Hvis jeg skulle ud i noget med gaver, ville jeg jo føle mig forpligtiget til at give til alt personalet på klinikken, og det kan jeg ikke overskue.

 

ja det er nemlig det, jeg også har svært ved.

 

Hun får altså et julekort, gør hun:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal til dyrlægen imorgen, men det er en ´barselsvikar for min gode gamle. Mon ikke de kan tage imod en lille ting til Line - tror de ser hende jævnligt:hmm: det er måske tarveligt overfor de andre:hmm:

Ja, undskyld jeg er sådan lidt besværlig at have med at gøre,... det er intet personligt. Vil bare gerne forstå hvordan systemet fungerer nu, hvilke kriterier der er og hvad man kan forvente sig i fremtiden..... og det er nu ikke helt klart for mig endnu, :genert: men jeg må vist hellere lade den ligge i et stykke tid.

 

Jeg ville ikke synes det var underligt at give en gave til en medarbejder på barsel, når det normalt er din faste dyrlæge. Det tror jeg heller ikke de andre medarbejdere synes.

 

Har du noget i tankerne om hvad du evt. vil give?.

Link til indlæg
Del på andre sites

hvor har I bestilt henne?

 

Her http://www.vistaprint.dk/julekort-lav-selv.aspx?mk=julekort&ad=exact&gclid=CKGW7s2t2KUCFUWHDgod9gxEkg&GP=12%2f6%2f2010+2%3a25%3a27+PM&GPS=1394594357&GNF=1&rd=2

 

kom af med 79 kr for 20 kort + konvolutter og forsendelse. Men jeg advarer dig det er totalt ryanair derinde, det tog mig næsten 10 minutter at få sagt nej tak til alle deres ekstra tilbud :lol:

 

Vi skal sådan set kun sende 1 så hvis der sidder 19 personer der ønsker et skipper julekort kan de lige sende mig en pb med navn og adresse :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Giver I julegaver til jeres dyrlæge, trimmer, opdrætter, massør, kiropraktor eller lign.?.

 

Aschas opdrætter sendte jeg en julepakke ned til hvert år, men dem var jeg også meget glad for og var ofte på besøg. Thailos opdrætter har jeg kun talt med en enkelt gang (5 dage efter at han var kommet hjem), så dem har jeg ikke haft sendt til.

 

Normalt anser jeg ikke mig selv for at være fedtet, men jeg har ellers ikke spenderet julegaver på andre der har haft med mine hunde at gøre, mest fordi jeg har været lidt bange for hvordan det ville opfattes. Er det almindeligt at give julegaver og skal jeg bare kaste mig ud i det?. Jeg har jo en forholdsvis ny dyrlæge som jeg er blevet utrolig glad for at være faldet til hos, men kan ikke rigtig beslutte mig for om det er for underligt, :vedikke: så jeg ville lige høre jer herinde.

 

Og hvis I giver gaver, hvad er det så i køber?. :genert:

 

Jeg kan ikke forestille mig, at dyrlæger, massører etc. på nogen måde vil tage en gave ilde op, tværtimod. :-)

 

Jeg har lagt rigelig penge hos min dyrlæge og er faktisk lidt splittet hvad det her angår.:hmm:

Man giver vel dyrlægen etc. en gave, hvis man mener de har ydet en selv og hunden en god behandling og fordi man sætter pris på dem, eller er faldet til, som du siger.

Men smed jeg ikke en hulens masse penge efter dem, fik jeg ikke denne service i første omgang. Jeg har ikke lyst til at give en gave, med den begrundelse, at de har gjort en stor forskel for mig/min hund, for det mener jeg er en selvfølge, når man vælger at blive dyrlæge. Jeg kunne dog alligevel godt finde på at sende et julekort.

 

Hvis jeg skulle vælge mellem at give en gave til ham der ofte sidder på Nørreport med sin hund eller min dyrlæge, ja, så blev det altså førstnævnte, for jeg er sikker på, at der gør den virkelig en forskel. Jeg tror jeg mest giver gaver efter hvem der har brug for det, ikke hvem der har ydet mig en service som jeg et eller andet sted forventer :oops: (ikke at jeg ikke sætter pris på den - men det husker jeg sandelig også at fortælle!)

 

Jeg synes du skal kaste dig ud i at give de gaver du har lyst til, og ikke lytte på mig :cool::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, undskyld jeg er sådan lidt besværlig at have med at gøre,... det er intet personligt. Vil bare gerne forstå hvordan systemet fungerer nu, hvilke kriterier der er og hvad man kan forvente sig i fremtiden..... og det er nu ikke helt klart for mig endnu, :genert: men jeg må vist hellere lade den ligge i et stykke tid.

 

Jeg ville ikke synes det var underligt at give en gave til en medarbejder på barsel, når det normalt er din faste dyrlæge. Det tror jeg heller ikke de andre medarbejdere synes.

 

Har du noget i tankerne om hvad du evt. vil give?.

 

:hmm:bare sådan en hyggelig juleting fra den lokale lækre butik her i farum:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her http://www.vistaprint.dk/julekort-lav-selv.aspx?mk=julekort&ad=exact&gclid=CKGW7s2t2KUCFUWHDgod9gxEkg&GP=12%2f6%2f2010+2%3a25%3a27+PM&GPS=1394594357&GNF=1&rd=2

 

kom af med 79 kr for 20 kort + konvolutter og forsendelse. Men jeg advarer dig det er totalt ryanair derinde, det tog mig næsten 10 minutter at få sagt nej tak til alle deres ekstra tilbud :lol:

 

Vi skal sådan set kun sende 1 så hvis der sidder 19 personer der ønsker et skipper julekort kan de lige sende mig en pb med navn og adresse :mrgreen:

 

Jahaa vi vil gerne ha, så kan vi sende et igen :engel: for vi har også i overskud :lol:. Mangler dog også at sende nogle ud :engel: flovt, det må jeg gøre imorgen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...