Hop til indhold

Sne, sol og Møffe

bernerazuro
 Share

Recommended Posts

I anledning af, at solen skinnede i dag, hev jeg mit kamera med i parken og fik taget nogle fine billeder af ham!

Hvis man ser bort fra, at Møffe vist er kommet i lømmelalderen, så var det en dejlig tur :mrgreen: Han gad da posere for kameraet, når han nu ikke ellers gad lytte til hvad jeg sagde :slem: er glad for min langline lige nu :mrgreen:

Hehe, selen sidder noget skævt, men godt ser han da ud :blink:

attachment.php?attachmentid=36499&d=1291659443

Wwrrraaaah!

attachment.php?attachmentid=36500&d=1291659443

Mmm, mums - sne!

attachment.php?attachmentid=36501&d=1291659443

Jaja, komme nu!

attachment.php?attachmentid=36502&d=1291659443

Og så kan man også ligne den hvalp, man jo egentlig er sådan helt inden i :engel:

attachment.php?attachmentid=36503&d=1291659443

• Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

Der er noget ... lidt.... knap så intellektuelt over ham :klap:

Altså, hvis du spørger mig - så ser han faktisk netop helt intelligent ud på det billede :mrgreen: Ift. normalt :engel:

Skønne billeder, og han ligner stadig et stort legebarn :lun:

Og det er han jo også :lun: Når bare det ikke er Jayson (berner-hvalp) :roll: Tror han er lidt jaloux over, at jeg giver Jayson så meget opmærksomhed :mrgreen:

I guder hvor han ligner en stor drenge r'v, om ellers en hund kan ligne det :lol:

Og det var så også liiiige hvad han var i dag! Han havde helt glemt hvad indkald hed nærmest :stupid: Håber at det bare var et forbipasserende lømmel-flash :genert:

Stor, dejlige og med lækkert hår :lun:

Jaaaaa! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man bliver altså bare helt glad af at se på de billeder :blink:

Tark :kys:

Men..host.. billed 3 der slapper han vist lige lidt meget af :genert::lol:

Jep :oops: Opdagede det godt, men først da jeg havde postet billedet. Men ja, det er jo bare et sandfærdigt billede af ham, sådan ser han desværre altid ud, når han sidder ned :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep :oops: Opdagede det godt, men først da jeg havde postet billedet. Men ja, det er jo bare et sandfærdigt billede af ham, sådan ser han desværre altid ud, når han sidder ned :oops:

Så ! Pjat med dig. Sådan der...så ved vi jo at det er en herre på billederne og forøvrigt: Super gode billeder af det store drøv :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så ! Pjat med dig. Sådan der...så ved vi jo at det er en herre på billederne og forøvrigt: Super gode billeder af det store drøv :5up:

:mrgreen: Men charmerende ser det altså ikke ud! :lol:

Og tark!

:lun:

SKØNNE Billeder man bliver så glad af at se på den bamse hehe

Jeg er altså også helt vild med dem :lun: Sne OG sol, så kan kameraet følge med :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er en fyr de har jo brug for at vise hvor macho de er engang imellem ;) han kan ikke gøre for det den stakkel.

Charme,selvtillid og lækkert hår Møffe har det hele

og er ikke bange for at vise det:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites