bernerazuro Skrevet December 6, 2010 Rapporter Share Skrevet December 6, 2010 I anledning af, at solen skinnede i dag, hev jeg mit kamera med i parken og fik taget nogle fine billeder af ham! Hvis man ser bort fra, at Møffe vist er kommet i lømmelalderen, så var det en dejlig tur Han gad da posere for kameraet, når han nu ikke ellers gad lytte til hvad jeg sagde :slem: er glad for min langline lige nu Hehe, selen sidder noget skævt, men godt ser han da ud :blink: Wwrrraaaah! Mmm, mums - sne! Jaja, komme nu! Og så kan man også ligne den hvalp, man jo egentlig er sådan helt inden i 3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Møffe er bare møffelicious :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Hvor er han altså bare stor og sød og bamset at se på! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Han er altså bare en charmetrold Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Der er noget ... lidt.... knap så intellektuelt over ham :klap: Hehe, selen sidder noget skævt, men godt ser han da ud :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Han er altså ikke blevet mindre kær, af at være blevet stor Skønne billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Møffe er så bamsedejlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Skønne billeder, og han ligner stadig et stort legebarn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 I guder hvor han ligner en stor drenge r'v, om ellers en hund kan ligne det Stor, dejlige og med lækkert hår Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Der er noget ... lidt.... knap så intellektuelt over ham :klap: Altså, hvis du spørger mig - så ser han faktisk netop helt intelligent ud på det billede Ift. normalt Skønne billeder, og han ligner stadig et stort legebarn Og det er han jo også Når bare det ikke er Jayson (berner-hvalp) Tror han er lidt jaloux over, at jeg giver Jayson så meget opmærksomhed I guder hvor han ligner en stor drenge r'v, om ellers en hund kan ligne det Og det var så også liiiige hvad han var i dag! Han havde helt glemt hvad indkald hed nærmest :stupid: Håber at det bare var et forbipasserende lømmel-flash Stor, dejlige og med lækkert hår Jaaaaa! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Der er noget ... lidt.... knap så intellektuelt over ham :klap: Lige mine ord, men det ligger til racen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Man bliver altså bare helt glad af at se på de billeder :blink: Men..host.. billed 3 der slapper han vist lige lidt meget af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Man bliver altså bare helt glad af at se på de billeder :blink: Tark :kys: Men..host.. billed 3 der slapper han vist lige lidt meget af Jep Opdagede det godt, men først da jeg havde postet billedet. Men ja, det er jo bare et sandfærdigt billede af ham, sådan ser han desværre altid ud, når han sidder ned Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Tark :kys: Jep Opdagede det godt, men først da jeg havde postet billedet. Men ja, det er jo bare et sandfærdigt billede af ham, sådan ser han desværre altid ud, når han sidder ned Så ! Pjat med dig. Sådan der...så ved vi jo at det er en herre på billederne og forøvrigt: Super gode billeder af det store drøv :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 SKØNNE Billeder man bliver så glad af at se på den bamse hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Så ! Pjat med dig. Sådan der...så ved vi jo at det er en herre på billederne og forøvrigt: Super gode billeder af det store drøv :5up: Men charmerende ser det altså ikke ud! Og tark! SKØNNE Billeder man bliver så glad af at se på den bamse hehe Jeg er altså også helt vild med dem Sne OG sol, så kan kameraet følge med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Uhh, Møffe din lækre dreng :hjerte: Super billeder - han ser ud til at nyde det i fulde drag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Tark :kys: Jep Opdagede det godt, men først da jeg havde postet billedet. Men ja, det er jo bare et sandfærdigt billede af ham, sådan ser han desværre altid ud, når han sidder ned Han er en fyr de har jo brug for at vise hvor macho de er engang imellem han kan ikke gøre for det den stakkel. Charme,selvtillid og lækkert hår Møffe har det hele og er ikke bange for at vise det:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Skønne billeder. Han er helt igennem bare LÆKKER Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Hvor er han DEJLIG:lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts