Hop til indhold

Så klippes der lystigt


Imba
 Share

Recommended Posts

Ja som overskriften afslører har vi også kastet os over at klippe Milo igen. Han var blevet meget meget langhåret siden sidst, og han havde også store problemer med sne-ansamlinger. Det er synd, når han ellers elsker at løbe og lege i sneen. Vi havde snakket om, at vi ville vente med klipningen til efter sneen var væk, fordi det er så koldt, men vi blev enige om at han havde mere glæde af at kunne rigtig more sig mens sneen er der, og så får han sit varme dækken på :-D

 

Han er rigtig dygtig indtil videre (Det er jeg så ikke :lol: men jeg elsker jo at han har et lidt shaggy look :oops:). Han kan godt lide at blive klippet- tror han ser det som en lang hyggestund, og jeg synes nu faktisk også det er ret hyggeligt :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

uuhh, det glæder jeg mig til at se billeder af, måske kan man få lidt frisureinspiration :-D

 

Hehe jeg tror ikke du skal håbe på inspiration- jeg tror ikke lige vi går efter det samme look :lol: Men jeg er nok lidt ligesom dig- jeg kan gå og se på det, og så liiige lave et eller andet om, fordi det ser da underligt ud osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har Milo vist brug for en pause. Han vinker til mig :hjerte: "haloo har du glemt tiden? Nu har jeg altså siddet stille længe"

 

Så kan jeg sidde og beundre værket (og spekulere over hvor jeg skal fortsætte når han er klar igen). Han ser nu sød ud, selvom det ikke er færdigt. Vi hygger rigtig med at klippe i sengen :oops: Jeg har rullet en plasticsæk ud på sengen til at fange de værste hår, og Milo elsker at ligge på poser af en eller anden grund. og så har jeg computeren stående ved siden af :lol: - og ser fjernsyn. Multitasking :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

hmmm - 6 indlæg og stadig ingen billeder ....:hmm::engel:

 

Du kan da ikke være in your right mind? :fyfy::fyfy::fyfy:

 

Jeg kunne da ikke finde på at udstille min halvtklippede hund her på hundeforum. Det ville jo svare til at blive vist på facebook med pyjamas, tømmermænd og fedtet hår :skraek:

 

Hvad kunne folk ikke tænke om opdrætteren af "det stakkels skravl med slagside"? :drille: Vi skal lige passe på omdømmet her :lol:

 

 

 

P.s jeg lover billeder når jeg er færdig med projektet m'kay?

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan da ikke være in your right mind? :fyfy::fyfy::fyfy:

 

Jeg kunne da ikke finde på at udstille min halvtklippede hund her på hundeforum. Det ville jo svare til at blive vist på facebook med pyjamas, tømmermænd og fedtet hår :skraek:

 

Hvad kunne folk ikke tænke om opdrætteren af "det stakkels skravl med slagside"? :drille: Vi skal lige passe på omdømmet her :lol:

 

 

 

P.s jeg lover billeder når jeg er færdig med projektet m'kay?

 

Kan du ikke bare fotografere fra siden :mrgreen:

 

- men ok, hvis du lover at poste billeder, når du er færdig, så kan det også gå. Det er godt nok længe siden, at jeg har set billeder af Milo:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du ikke bare fotografere fra siden :mrgreen:

 

- men ok, hvis du lover at poste billeder, når du er færdig, så kan det også gå. Det er godt nok længe siden, at jeg har set billeder af Milo:-D

 

Det skal der nok komme når jeg er færdig- kan godt se, at jeg har forsømt jeg groft på billedsiden. Jeg sætter straks kameraet til opladning, så det er klart når Milo er :-D

 

Ellers et godt forsøg med at skulle fotografere han fra siden :mrgreen: :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da godt nok nogle, som ønsker Milo udstillet på det groveste :fyfy:

 

Min stakkels slagside-vovse :genert:

 

Ai, så fik jeg skrevet et indlæg, men min far kom så til at slukke for nettet liiiige som jeg trykkede på send! Nå, prøver at formulerer mig lige så godt i gen!

 

Men altså, jeg synes jo bare det må være charme, når det er bedst! :cool: En mand, der tør vise sine sider frem - også når de ikke er smukkest - er en mand, med selvtilliden i behold! :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ai, så fik jeg skrevet et indlæg, men min far kom så til at slukke for nettet liiiige som jeg trykkede på send! Nå, prøver at formulerer mig lige så godt i gen!

 

Men altså, jeg synes jo bare det må være charme, når det er bedst! :cool: En mand, der tør vise sine sider frem - også når de ikke er smukkest - er en mand, med selvtilliden i behold! :cool:

 

Det sagde man også til mændene for at få dem til at købe en "manpurse" i sin tid. Det virkede for nogen, men for sørensen som den forsvandt fra markedet rimelig hurtigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det sagde man også til mændene for at få dem til at købe en "manpurse" i sin tid. Det virkede for nogen, men for sørensen som den forsvandt fra markedet rimelig hurtigt.

 

:engel:

 

Kom nuuuuu! Billeder! Jeg viste Møffe glat-barberede mave med kæmpe ar, efter hans ultimative udvisning af dumhed - så kan det da næste ikke blive værre! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv - så går man ind i en tråd, der burde være den oplagte billedserietråd og hvad får man..... Nada :megaked:

 

Der var en grund til, at jeg IKKE smed den under vis os din perle :engel:

 

Nu må du da være færdig med at klippe. Men hvor er billederne? :vedikke:

 

Øh nej, vi gik igang i går aftes ved 22 tiden, og sidder også lige med en satan til en eksamensopgave :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

altså kom nu med de billeder dame! :fornaermet: man kan da ikke bare proklamere at nu skamfere man sin hund, og så IKKE komme med billeder :shock:

 

Det kan man da sagtens. Jeg er lidt ligesom Blizzard. "Det her kommer meget snart... om et godt stykke tid". Man skal jo også lige have folk hypet lidt, ikke :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...