Hop til indhold

17 december


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 544
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu bliver det for følsomt til mig :shock:

 

Der er helt sikkert kage nok til en ninjamor - jeg laver også (så skal vi lige afstemme, hvilken slags laver hvem?)

Så der ikke kommer 37 chokolade kager :mrgreen:

RAms tager ikke chokoladekage med :engel: Og Stargirl burde komme..Hun laver en formidabel chokoladekage..men jeg får dumping af den hver gang :fyfy:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så der ikke kommer 37 chokolade kager :mrgreen:

RAms tager ikke chokoladekage med :engel:Og Stargirl burde komme..Hun laver en formidabel chokoladekage..men jeg får dumping af den hver gang :fyfy:

 

Har hun Shabi med?!!! Uhh, hvorfor skal jeg på det der dumme arbejde, ville så meget hellere med ud og nusse løver, især hvis den lille mås kommer. :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har hun Shabi med?!!! Uhh, hvorfor skal jeg på det der dumme arbejde, ville så meget hellere med ud og nusse løver, især hvis den lille mås kommer. :megaked:

 

Ih, hvor ER jeg altså misundelig! Jeg vil også med. Jeg er god til at lave mazarinkage!

 

Hmm... den bliver I sku nødt til at komme til Færøerne for at smage!

 

Vi opretter da bare en skypeforbindelse, så kan I se os andre spise kage :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Nu bliver det for følsomt til mig :shock:

 

Der er helt sikkert kage nok til en ninjamor - jeg laver også (så skal vi lige afstemme, hvilken slags laver hvem?)

 

Jeg vågner stadig om natten med koldsved og i fosterstilling, for jeg husker sidst du sagde vi fik kage! De fek vi ikk :sut:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vågner stadig om natten med koldsved og i fosterstilling, for jeg husker sidst du sagde vi fik kage! De fek vi ikk :sut:

 

Velkommen, vil i have kaffe eller te - hvortil der blev svaret 'et glas vand tak' - derefter blev jeg intensivt underholdt indtil de sagde farvel :shock:

 

Manden havde gjort både kaffemaskinen og tekanden klar (jeg magter ikke at lave den slags)...så det er bare at sige til :klap:

 

Er elendig vært, er ret meget bedre gæst!

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen, vil i have kaffe eller te - hvortil der blev svaret 'et glas vand tak' - derefter blev jeg intensivt underholdt indtil de sagde farvel :shock:

 

Manden havde gjort både kaffemaskinen og tekanden klar (jeg magter ikke at lave den slags)...så det er bare at sige til :klap:

 

Er elendig vært, er ret meget bedre gæst!

 

Det forklarer da ikke den manglende kage:vedikke: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Velkommen, vil i have kaffe eller te - hvortil der blev svaret 'et glas vand tak' - derefter blev jeg intensivt underholdt indtil de sagde farvel :shock:

 

Manden havde gjort både kaffemaskinen og tekanden klar (jeg magter ikke at lave den slags)...så det er bare at sige til :klap:

 

Er elendig vært, er ret meget bedre gæst!

 

Hvad har kage med KAFFE og TE at gøre :shock::vedikke:

 

Hvis jeg fik koffein til al mit kage ville jeg ikke kunne sidde stille et sekund

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...