Hop til indhold

17 december


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Hvem skal have klippet løver (eller papier)? Eller have en expert (host host :mrgreen:) udtalelse om pelsen? Eller bare kaste hænderne i en løves lækre pels?:engel:

Jeg regner med at komme til øen den 17 december.. Hvor skal vi mødes?

 

 

:pift:måske skulle jeg tage Medina med :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 544
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvem skal have klippet løver (eller papier)? Eller have en expert (host host :mrgreen:) udtalelse om pelsen? Eller bare kaste hænderne i en løves lækre pels?:engel:

Jeg regner med at komme til øen den 17 december.. Hvor skal vi mødes?

 

 

:pift:måske skulle jeg tage Medina med :slem:

 

ØØØØVVV! Jeg håbede på, at du mente den 17. januar!:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

ØØØØVVV! Jeg håbede på, at du mente den 17. januar!:rolleyes:

Du kan sagtens afse den dag..Bare se at arbejd lidt hurtigere :slem: vi tager hjem samme dag og dexter skal alligevle ud + jeg gider sq da ikke køre så langt alene. Tænk hvis jeg kører galt :shock: Så er du nødt til at sidde der koldt og roligt og sige "Hvad faen skete der lige her" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan sagtens afse den dag..Bare se at arbejd lidt hurtigere :slem: vi tager hjem samme dag og dexter skal alligevle ud + jeg gider sq da ikke køre så langt alene. Tænk hvis jeg kører galt :shock: Så er du nødt til at sidde der koldt og roligt og sige "Hvad faen skete der lige her" :mrgreen:

 

Hmm...:hmm: Kan du overbevise min bachelorgruppe om det?:mrgreen:

Ville ellers mega gerne med.

Hmm.. Nu var jeg jo så den der kørte mest op, over at I kørte galt.. :genert: Ved heller ikke lige, hvor trygt det er, at køre med dig..?:genert:Men det ville da være hyggeligt:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan tage et par afstandsstykker med

 

Kage :shock::skraek: ja bare det ikke er Rams der tager med..2 gange i den her uge har hun snydt mig :sut:

 

:mums:Kagen var også bare rigtig god, da vi spiste den i går aftes:mums::mrgreen: , nu hvor I jo ikke kom;-)

Men jeg skal nok lave en ny til jer, til i morgen:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan også den 17 og det kan i teorien også være her - afhængigt af hvor mange mennesker og hunde, der dukker op.. Bor i et dukkerækkehus.

 

Tror ikke Otto skal løveklippes i denne omgang - hans "pelsfejl" bliver mere og mere synlig jo længere pelsen bliver, så tror bare jeg klipper det hele af snart. Men vil meget gerne have en professionel vurdering af hans besynderlige frisure..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej :-D

 

I er velkomne her hos os i Hvidovre, Janni du kender stedet, mon det er stort nok ? Jeg har selvfølgelig en golden også, men hun er nu meget rolig :lun:

 

Jeg kunne godt overtales til at lave en kage :lol:

 

Hilsen Jette, golden Mille og løvehvalp Jessie :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej :-D

 

I er velkomne her hos os i Hvidovre, Janni du kender stedet, mon det er stort nok ? Jeg har selvfølgelig en golden også, men hun er nu meget rolig :lun:

 

Jeg kunne godt overtales til at lave en kage :lol:

 

Hilsen Jette, golden Mille og løvehvalp Jessie :vuf:

Top :mrgreen: Det ligger centralt og der er plads.. Rams kommer med hun ved det bare ikke endnu :engel::mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan måske godt være den der sidder og siger "hvad fa'en skete der lige der?" ... hvis det sku være ...

 

jeg kan også tage en øve-løve med, hvis det sku være ...

 

... i øvrigt vil jeg gerne tillade mig at være lidt fræk og spørge om løvefolket ville smide lidt monetos i en pulje til det dersens benzino-værk? ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan måske godt være den der sidder og siger "hvad fa'en skete der lige der?" ... hvis det sku være ...

 

jeg kan også tage en øve-løve med, hvis det sku være ...

 

... i øvrigt vil jeg gerne tillade mig at være lidt fræk og spørge om løvefolket ville smide lidt monetos i en pulje til det dersens benzino-værk? ...

 

Fatter intet af ovenstående...

 

*EDIT* Var helt sikker på, at det var et 'spøgelsesindlæg', men yes, nu har jeg så også læst tråden, og det var det ikke. Men hvad er en øve-løve?

 

Og Janni? Kan man indstille den der maskine til ikke at klippe rottekort, men bare sådan lidt længere, eller hedder den så saks? Og må man komme og nusse løver i hobetal, selvom man ikke har andet ærinde?

Redigeret af Lille Louie
Link til indlæg
Del på andre sites

Fatter intet af ovenstående...

 

*EDIT* Var helt sikker på, at det var et 'spøgelsesindlæg', men yes, nu har jeg så også læst tråden, og det var det ikke. Men hvad er en øve-løve?

 

Og Janni? Kan man indstille den der maskine til ikke at klippe rottekort, men bare sådan lidt længere, eller hedder den så saks? Og må man komme og nusse løver i hobetal, selvom man ikke har andet ærinde?

 

en kæk bemærkning, der rimer:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...