Hop til indhold

Riesenschnauzere


Riesenfan
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Nej tror du er den eneste..

 

Vores tidligere nabo havde en, stor hund :-D Han syntes ikke vores små hvide hvalpe var synderlig interessante, men både Buddha og Motor gjorde stoooore øjne hver gang vi mødte ham :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen så er der da i det mindste nogen der KENDER dem:slem:

Jeg er så gået helt over gevind og har tre riesen + en dværg :blink:

 

Og de tre jeg har er nummer 4,5 og 6 af racen her i huset:mrgreen:

 

Hehe, en gang den perfekte race :-D Træner du ipo med dem allesammen? Også med dværgen? Og hvordan kan det egentlig være, 3 store og så lige en lille?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg træner IPO med Loke, Zibyl træner nordisk spor/rundering (+ PH) og hvalpen er min mands som skal gå både IPO og PH.

 

Den lille? Det er ren og skær begærlighed og hun får lidt træning men det bliver ikke til så meget desværre (hun er HELT fantastisk og det er en skam der ikke er timer nok i døgnet til mere træning:roll:). Men hun er her mest for min søns skyld (men vi eeeeeeeeeeeeeeelsker hende alle sammen:hjerte:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg træner IPO med Loke, Zibyl træner nordisk spor/rundering (+ PH) og hvalpen er min mands som skal gå både IPO og PH.

 

Den lille? Det er ren og skær begærlighed og hun får lidt træning men det bliver ikke til så meget desværre (hun er HELT fantastisk og det er en skam der ikke er timer nok i døgnet til mere træning:roll:). Men hun er her mest for min søns skyld (men vi eeeeeeeeeeeeeeelsker hende alle sammen:hjerte:)

 

Jeg tror osse jeg vil melde Motor og min mand til et IPO hold på et tidspunkt, de eeeelsker at lege med det. Og Anders, min mand, gider bestemt ikke lydighed :lol:

 

Har du postet billeder af alle dine hunde? Tror kun jeg har set et par med bidearbejde?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen IPO indeholder meget lydighed!!! Så det er ikke kun det rene vildskab i et ærme :slem:

 

Jeg har vist kun billeder af Loke herinde :roll:

 

Jojo, det ved vi, men der er en helt anden energi i en plads når belønningen er at bide. Vi blev sat lidt ind i sagerne af BlackGSD, hun var så sød at komme forbi og vise det på Motoren :-D

 

Årh du må ud med kameraet og få præsenteret flokken.

Link til indlæg
Del på andre sites

Petrine har en mellem-schnauzer-veninde, den er meget meget sød og rigtigt god til agility! Desværre bor den helt ned ved Korsør, så vi ser den alt for sjældent!

 

Den kan gå løs, hvis der så er en hare, uh, hele hunden er tændt, men lystrer og bliver på plads - det er virkeligt imponerende, når man kender schnauzer-selvstændigheden :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mitte og jeg kender 3 dværgsnauzi tøser herude der både går AG og spor og så møder vi ofte et par mellem ude på vores gåture, især den ene er jeg fuldkommen forelsket i og så har vi en enkelt risen lige rundt om hjørnet :lun:

 

Han er stor og dejlig selvom Misja aldrig har tilgivet ham, at han ikke gad at hun råbte r*v ind i bøtten på ham lige omkring da han blev voksen. Så nu gider hun da ikke at hilse på ham længere, lige meget hvor lækker han gør sig :fornaermet::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Karina: Dværge er skønne brugshunde i lille indpakning spørger du mig

 

Han er stor og dejlig selvom Misja aldrig har tilgivet ham, at han ikke gad at hun råbte r*v ind i bøtten på ham lige omkring da han blev voksen. Så nu gider hun da ikke at hilse på ham længere, lige meget hvor lækker han gør sig :fornaermet::lol:
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj

øv har ikke set denne tråd før nu...

 

MEN jeg er smask forelsket i denne smukke og meget fantastiske race.

 

jeg er opvokset med 2 riesen og 2 dværge. og de er den mest fantastiske race jeg nogensinde har stiftet bekendskab med.

 

næste gang vi skal have hund bliver det en sort riesen. vi har dog sat det lidt i bero pga. nogle ting der er sket. og vi begge starter uddannelse i det nye år.

 

men jeg er færdig i 2013 så der står det nok på riesen baby til os hvis ikke der kommer en ind lidt før :lun:

 

skal i hvertfald ud og gramse på en masse når vi besøger de kommende udstillinger osv.

 

men ja flere billeder af jeres smukke hunde ville da være skønt :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Camilla:vinken:

Jaaaah en riesenfan mere :slem:

 

Ja man skal have tid til en hund så det hele skal passe sammen.

 

Ser du bor ikke så langt fra Holbæk....jeg bor lige uden for Holbæk :-D

 

Vi er en lille klub med klikkertrænere der har en træningsplads der og der kommer også andre riesener der af og til.

 

Du kan jo kigge forbi og gramse lidt når det passer :slem:

 

Og når du engang skal have hvalp er du mere end velkommen:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...