Hop til indhold

mindre hunde i nærheden af Kolding


Gæst doktorlaila
 Share

Recommended Posts

Gæst doktorlaila

Ja Kenzo er racist. Han leger kun med små hunde :roll: Er der nogen der har lyst til at mødes til en gåtur? Jeg bager gerne en kage og brygger kaffe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst doktorlaila
Øv at du bor så langt væk:evil:

 

Ja det er godt nok surt! Jeg personligt ville elske at ae en lille chi halvt ihjel :hjerte: De er intet mindre end bedårende!

 

Det skulle også være min næste hund, hvis jeg selv kunne bestemme :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja
Det kan du tro :) Hvalpe er han rigtig god til. Jeg drikker heller ikke kaffe, så kage it is :slem:

 

Det lyder godt :)

 

Jeg tror dog først jeg har tid d. 19. medmindre du kan hverdage mellem 9 og 14 :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

mine hunde udgør samlet 61kg...så de går nok ikke lige ind under "Mindre hunde"...men hvis der er nogen i Kolding-området der har lyst til at gå en tur med mig og en af de to tosser siger i da bare til alligevel...hehe...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor lille skal hunden være for at betegnes som lille?? hehe, Castro er en Border Collie blanding på 10 kg, er man lille nok så? ellers er vi også interesserede i nye legekammerater:-D (Vi bor i Vejle) Han kan lege med alle, men er måske en anelse for vild til de små hunde fordi han springer meget op af andre hunde og prøver at vælte dem, ja sådan leger han altså, så vi skal nok op i en lidt større klasse:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

mine hunde udgør samlet 61kg...så de går nok ikke lige ind under "Mindre hunde"...men hvis der er nogen i Kolding-området der har lyst til at gå en tur med mig og en af de to tosser siger i da bare til alligevel...hehe...

 

altså vi er jo godt nok fra Vejle, men er altid friske på at møde nye hunde (og ejere)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst doktorlaila
Hvor lille skal hunden være for at betegnes som lille?? hehe, Castro er en Border Collie blanding på 10 kg, er man lille nok så? ellers er vi også interesserede i nye legekammerater:-D (Vi bor i Vejle) Han kan lege med alle, men er måske en anelse for vild til de små hunde fordi han springer meget op af andre hunde og prøver at vælte dem, ja sådan leger han altså, så vi skal nok op i en lidt større klasse:blink:

 

Det ved jeg ikke helt. Det jeg har jeg resoneret mig frem til, er at han gerne vil i kontakt med alle hunde store som små, men når de store/høje læner sig indover ham med hovedet bliver han utryg - giver det mening? Altså de ser jo nok store og farlige ud, når han kigger opad på dem. Han har leget med en Border collie, der var ihvertfald ikke noget.

 

Kenzo vejer i øvrigt 14kg så han er heller ikke så lille som han lyder :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst doktorlaila
mine hunde udgør samlet 61kg...så de går nok ikke lige ind under "Mindre hunde"...men hvis der er nogen i Kolding-området der har lyst til at gå en tur med mig og en af de to tosser siger i da bare til alligevel...hehe...

 

Nej desværre ikke :cry: Det ligner ellers nogen dejlige hunde. Gåtur med lidt afstand kan han godt, men jeg er bare så nervøs/pylret, for TÆNK hvis han giver sig til at bide eller hvad ved jeg. Jeg tror at hans overfald ligger dybere i ham end man umiddelbart tror :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ved jeg ikke helt. Det jeg har jeg resoneret mig frem til, er at han gerne vil i kontakt med alle hunde store som små, men når de store/høje læner sig indover ham med hovedet bliver han utryg - giver det mening? Altså de ser jo nok store og farlige ud, når han kigger opad på dem. Han har leget med en Border collie, der var ihvertfald ikke noget.

 

Kenzo vejer i øvrigt 14kg så han er heller ikke så lille som han lyder :-D

 

jo det giver bestemt mening:-), altså Castro er jo kun 6mdr så han underkaster sig som regel andre hunde, og han vil rigtig gerne lege med hunde der er mindre end sig selv, de skal bare være lidt robuste eller i det mindste kunne sige fra når han "bokser"(altså for min skyld:lol:)... men som sagt virker han måske lidt for frembrusende. ærgeligt I ikke bor i vejle (eller os i Kolding) så kunne vi da prøve uden at det kræver alt for meget planlægning i tilfælde af at vi måtte gå skuffede hjem igen;-)...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor lille skal hunden være for at betegnes som lille?? hehe, Castro er en Border Collie blanding på 10 kg, er man lille nok så? ellers er vi også interesserede i nye legekammerater:-D (Vi bor i Vejle) Han kan lege med alle, men er måske en anelse for vild til de små hunde fordi han springer meget op af andre hunde og prøver at vælte dem, ja sådan leger han altså, så vi skal nok op i en lidt større klasse:blink:

Cajsa glæder sig til at møde ham, han lyder lige som noget for hende :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

mine hunde udgør samlet 61kg...så de går nok ikke lige ind under "Mindre hunde"...men hvis der er nogen i Kolding-området der har lyst til at gå en tur med mig og en af de to tosser siger i da bare til alligevel...hehe...

 

Ih, det ku altså være hyggeligt - beundrer jo tit de to vovser :blink:

Godt nok flytter jeg til Vejle, men der er jo ikke så langt til Kolding :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Ih, det ku altså være hyggeligt - beundrer jo tit de to vovser :blink:

Godt nok flytter jeg til Vejle, men der er jo ikke så langt til Kolding :-D

 

altså vi er jo godt nok fra Vejle, men er altid friske på at møde nye hunde (og ejere)

 

 

Det synes jeg da vi skal finde ud af på et tidspunkt så...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Nej desværre ikke :cry: Det ligner ellers nogen dejlige hunde. Gåtur med lidt afstand kan han godt, men jeg er bare så nervøs/pylret, for TÆNK hvis han giver sig til at bide eller hvad ved jeg. Jeg tror at hans overfald ligger dybere i ham end man umiddelbart tror :vedikke:

 

Det duer ihvertfald ikke at give ham nogen dårlige oplevelser...:engel:...så det kan jeg sagtens forstå....:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det synes jeg da vi skal finde ud af på et tidspunkt så...:-D

 

det ville jo passe fint, hvis Castro og Cajsa leger godt sammen så kan vi jo evt følges:hmm::-D

huha så blir min vist den lille i "flokken" haha, det klarer han nok...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...