Hop til indhold

NYTÅRSTUR, d. 31. Dec. Kl 11.00, Ishøj Strandpark


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Altså jeg vil rigtig gerne følges til fods, men det er bare det, at hvis Motor starter turen med at være loco, så skal jeg stoppe og stå en del gange i starten, og det larmer sådan lidt meget og du ved ... men du bliver vel ikke så flov hvis hele Ishøj står og glor, gør du? :mrgreen:

 

Nøh da.. vi følges hver morgen med en lille coton, der mener han er guds gave til alle hundetøser og en fandens karl overfor ALLE hanhunde.. Så klarer nok oss Motor:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 255
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nøh da.. vi følges hver morgen med en lille coton, der mener han er guds gave til alle hundetøser og en fandens karl overfor ALLE hanhunde.. Så klarer nok oss Motor:mrgreen:

 

Hehe, fantastisk!

 

Jeg håber at turen til og fra jylland hjælper endnu engang, det hjalp i hvert fald sidste gang i et godt stykke tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Overvejer om jeg skal komme med Tyson... han kan dog godt synes, at det er noget stressende, hvis der er en masse store hunde, der tonser rundt og jagter hinanden og leger vildt, så derfor plejer jeg ikke at melde os til den slags. Sidste vinter var vi på fælles gåtur i Hareskoven med AG-klubben, og det var lige i overkanten for lillemanden med alle de store, kåde hunde, så han klisterede sig til mit ben hele vejen.

 

På den anden side kan jeg se, at der kommer nogle små hunde, kan kender...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeanette og Buddha!

 

Jeg har jo plads til en af jer i min bil fra stationen og mon ikke, at der er en af de andre der har plads til den anden - det var vist lidt rodet, men i forstår nok, ikk'? :mrgreen:

 

Jamen vi tager da gerne mod lift igen:mrgreen: Det var så hyggeligt sidst.. Og nu ved vi næsten, hvad vej vi skal køre ud fra stationen:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg kan simpelthen ikke lige huske, om jeg har skrevet i tråden før, men så gør jeg det lige igen :mrgreen:

 

vi kommer højst sandsynligt. den eneste usikkerhed er, at vi bagefter skal til nytårsfest hos min ekstremt højgravide veninde, og hvis hun til den tid er blevet træt og dårlig, skal jeg nok tidligt derover og stå for maden osv.

 

men ellers kommer vi, og det regner jeg stærkt med, veninden er stadig i fin form, og vi kunne have godt af en tur. sonja, jeg synes da, at du skal prøve at komme med tyson, de sidste gange har de store hunde været meget optaget af hinanden, og vi går jo friskt fremad, så det er ikke sådan, at de alle sammen klumper sig sammen i vild leg. jeg ville personligt være mere bekymret for, om halfdan forulempede ham :roll: (men jeg skal selvfølgelig nok tage ham i snor (igen) så :genert:)

 

glæder mig til at se alle!

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg kan simpelthen ikke lige huske, om jeg har skrevet i tråden før, men så gør jeg det lige igen :mrgreen:

 

vi kommer højst sandsynligt. den eneste usikkerhed er, at vi bagefter skal til nytårsfest hos min ekstremt højgravide veninde, og hvis hun til den tid er blevet træt og dårlig, skal jeg nok tidligt derover og stå for maden osv.

 

men ellers kommer vi, og det regner jeg stærkt med, veninden er stadig i fin form, og vi kunne have godt af en tur. sonja, jeg synes da, at du skal prøve at komme med tyson, de sidste gange har de store hunde været meget optaget af hinanden, og vi går jo friskt fremad, så det er ikke sådan, at de alle sammen klumper sig sammen i vild leg. jeg ville personligt være mere bekymret for, om halfdan forulempede ham :roll: (men jeg skal selvfølgelig nok tage ham i snor (igen) så :genert:)

 

glæder mig til at se alle!

 

I så fald kan jeg næsten garantere, at Tyson giver ham et ordenligt møgfald og fortæller ham, at han godt kan skride hen hvor peberet gror. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er endnu en gang super hurtig til at opdage komsammentråde :stupid:

 

Vil gerne hoppe med på måske-vognen :hmm:

 

Til jer der har været derude før...går man i sand eller er der en sti?

Og så kommer det også an på hvor meget sne der er :oops:

 

Ville meget gerne med ud at gå med jer nemlig, men ja...strande er ikke det nemmeste for min crosser :damn: Men...amager strand er så forceret mange gange med hjælp fra Sonja stærke muller :slem: :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er endnu en gang super hurtig til at opdage komsammentråde :stupid:

 

Vil gerne hoppe med på måske-vognen :hmm:

 

Til jer der har været derude før...går man i sand eller er der en sti?

Og så kommer det også an på hvor meget sne der er :oops:

 

Ville meget gerne med ud at gå med jer nemlig, men ja...strande er ikke det nemmeste for min crosser :damn: Men...amager strand er så forceret mange gange med hjælp fra Sonja stærke muller :slem: :hmm:

 

:lol: Havde netop tænkt mig at spørge dig på vores tur i dag, om du havde set tråden, så du ikke igen missede et træf. :mrgreen: Men ja, spørgsmålet er, om der er til at køre for crosseren? :hmm: Jeg har aldrig været der, så jeg aner ikke, hvordan underlaget er. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er endnu en gang super hurtig til at opdage komsammentråde :stupid:

 

Vil gerne hoppe med på måske-vognen :hmm:

 

Til jer der har været derude før...går man i sand eller er der en sti?

Og så kommer det også an på hvor meget sne der er :oops:

 

Ville meget gerne med ud at gå med jer nemlig, men ja...strande er ikke det nemmeste for min crosser :damn: Men...amager strand er så forceret mange gange med hjælp fra Sonja stærke muller :slem: :hmm:

 

Jeg tror, Rosita ville elske, hvis du kom med:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er endnu en gang super hurtig til at opdage komsammentråde :stupid:

 

Vil gerne hoppe med på måske-vognen :hmm:

 

Til jer der har været derude før...går man i sand eller er der en sti?

Og så kommer det også an på hvor meget sne der er :oops:

 

Ville meget gerne med ud at gå med jer nemlig, men ja...strande er ikke det nemmeste for min crosser :damn: Men...amager strand er så forceret mange gange med hjælp fra Sonja stærke muller :slem: :hmm:

 

Jeg er ked af at sige det, men vi går i sand, dybt sand og det er ikke terræn for en crosser, desværre. Det kunne have været hyggeligt, men du ville ikke nå særlig langt:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

I så fald kan jeg næsten garantere, at Tyson giver ham et ordenligt møgfald og fortæller ham, at han godt kan skride hen hvor peberet gror. :genert:

 

og det ville nok egentlig være meget ok!

 

aina; der var så meget sne sidst, at jeg faktisk er i tvivl, tror dog, at der er et stykke, hvor man går på sand, og det er vist sådan lidt semikuperet. håber, at nogle erfarne ishøjfolk kommer på banen med bedre råd. og det kunne være så hyggeligt at have dig og lumi med!

 

edit: det havde jeanette så gjort, det havde jeg overset, sorry.

Link til indlæg
Del på andre sites

Aina: Øv at I ikke kan komme med. :???:

 

Jeg satser på, at vi kommer. Så skal I andre nok bare være forberedt på, at Tyson gør lidt af de store hunde, hvis han synes, at de løber for tæt forbi ham eller leger for voldsomt. :blink: (Eller hvis de andre hunde gør meget, så skal han i hvert fald nok stemme i :shock:).

 

Petrine, skal vi følges i toget?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150
Tyson hader det. Derfor er det faktisk også en god idé med sådan en tidlig tur nytårsaftensdag, for senere på dagen begynder de jo allerede at skyde ret meget af, og så vil han ikke gå tur.

 

Jeg kan da huske sidste år var det hele dagen og lidt næste dag.. Selvfølgelig ikke ligeså meget som kl. 00.00, men det var nok! :S

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...