Hop til indhold

Akut hjælp nødvendigt.......

Gæst Capone
 Share

Har du hørt/læst om Hundens tarv ?  

82 stemmer

1. 1. Har du hørt/læst om Hundens tarv ?

Recommended Posts

Vi har fra moderator- og admingruppen bedt om dokumentation fra Hundens Tarv vedrørende denne indsamling, som vores medlemmer her på H-F har støttet.

Hundens tarv har ikke ønsket at efterkomme dette krav velvidende, at medlemmer her fra forum gerne ville have mulighed for at få af-og bekræftet nogle forhold .

Uden dokumentation for at indsamlingen har de tilladelser, der kræves og dokumentation for, hvad pengene reelt går til, er alt støtten fra HF ophørt og alle kontooplysninger slettet.

Mvh mod.- og admingruppen.

Redigeret af Stjernetosse
Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 160
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Lidt har vel osse ret, håber jeg :genert:

Meget lidt har også ret, vi er så glade for alle donationer, lige fra 1 kr til ???.

Ved at alle hjælper lidt når vi hurtigere vores mål og kan komme igang igen med at redde flere hunde, vi bliver jo stadig kimet ned fra folk der skal af med deres hunde...........:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

Så har jeg doneret lidt til Ølmose internat...Håber snart de kan få et nyt fyr !

Har også opfordret mine venner på facebook til at donere lidt.

...(Manden mente at vi skulle samle penge ind en skiferie til ham i stedet...suk...mænd :roll:!)

.....Og jeg føler mig som et meget bedre menneske :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg doneret lidt til Ølmose internat...Håber snart de kan få et nyt fyr !

Har også opfordret mine venner på facebook til at donere lidt.

...(Manden mente at vi skulle samle penge ind en skiferie til ham i stedet...suk...mænd :roll:!)

.....Og jeg føler mig som et meget bedre menneske :engel:

Mange mange tak ;-)Ja, mæææææænd:hmm::roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tro det eller ej, men idag er indsamlingen nået op på 9000 kr til nyt fyr.

Hvor er det bare dejligt at der stadig er mennesker som jer :kys:, der tænker & er med til at hjælpe os, så vi kan komme igang med at hjælpe alle de dejlige hunde igen.

Tusind tusind tak :)

Links slettet

Link til indlæg
Del på andre sites

Tro det eller ej, men idag er indsamlingen nået op på 9000 kr til nyt fyr.

Hvor er det bare dejligt at der stadig er mennesker som jer :kys:, der tænker & er med til at hjælpe os, så vi kan komme igang med at hjælpe alle de dejlige hunde igen.

Tusind tusind tak :)

Fedt :5up:

Har slået folk oven i hovedet, en flad 50'er burde der være plads til i de fleste budgetter :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

bare der snart kom lidt skred i det - altså at det gik lidt hurtigere, men dejligt med det beløb :klap:

Er Kruuse og andre af "den slags" blevet søgt?

Kruuse giver til mange ting og kunne de få en reklame op tror jeg de var til at tale med Jørgen Kruuse A/S

Det vil vi prøve, mange tak ;)

Link til indlæg
Del på andre sites