Hop til indhold

CM i Forum


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Netop - Det kunne da være "lidt sjovt" at opleve den forskrækkelige mand live...... :engel:

 

....... og fadøl ligger jo altid godt i maven :mrgreen: :blink:

 

:vuf:

 

Teoretisk er jeg enig med dig :slem:

 

Men du kender mig :engel: i praksis er jeg alt for blød :genert: bare tanken om, hvad den mand kunne finde på at gøre ved de indbudte hunde live on stage :shock:, er rigeligt til sende panikken rundt i mit system :genert:

 

 

Desuden kan jeg ikke li' øl :badr:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 961
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Teoretisk er jeg enig med dig :slem:

 

Men du kender mig :engel: i praksis er jeg alt for blød :genert:bare tanken om, hvad den mand kunne finde på at gøre ved de indbudte hunde live on stage :shock:, er rigeligt til sende panikken rundt i mit system :genert:

 

 

Desuden kan jeg ikke li' øl :badr:

 

Sådan har jeg det også lidt :cry: Men jeg har svært ved at tro, at han laver noget VIRKELIG drastisk på scenen? Eller er jeg for naïv :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hele konceptet Cesar Millan handler jo om penge - rigtig mange af slagsen... Af én eller anden grund vil han nu udvide sit område til Skandinavien/Norden. Af ICO Concerts hjemmeside fremgår dog at han kun er booket til København, ikke til Stockholm eller Oslo, som ellers ser ud til at være en "pakke" ICO tilbyder.

 

Desværre kommer han også til Sverige:

Cesar Millan LIVE Konsertbiljetter - Hovet Stockholm, Sverige

 

Og han er desværre også EKSTREMT populær i Sverige. Jeg ved ihvertfald at vanvittig mange svenske shiba-ejere er ved at falde over hinanden i begejstring over ham og hans metoder :megaked: :megaked: :megaked:

(og disse mennesker er helt uden for pædagogisk rækkevidde, når det gælder CM - han må bare ikke kritiseres af nogen for noget! :damn:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Desværre kommer han også til Sverige:

Cesar Millan LIVE Konsertbiljetter - Hovet Stockholm, Sverige

 

Og han er desværre også EKSTREMT populær i Sverige. Jeg ved ihvertfald at vanvittig mange svenske shiba-ejere er ved at falde over hinanden i begejstring over ham og hans metoder :megaked: :megaked: :megaked:

(og disse mennesker er helt uden for pædagogisk rækkevidde, når det gælder CM - han må bare ikke kritiseres af nogen for noget! :damn:)

men har de set nogle af videoerne på youtube med ham (dem der ikke sendes i fjernsynet)? Jeg kan bare ikke helt forstå det, for man kan vel bruge sine øjne? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forresten, har Vi Med Hund ikke ændret ret meget i teksten i deres omtale af CM's show? (se link i første indlæg)

 

Da jeg læste den i går, var den meget positiv omkring arrangementet og CM, mens den nu beskriver CM som kontroveriel, og alle positive tillægsord er stort set forsvundet. Jeg skrev til VMH i går og luftede min frustration (sandsynligvis har mange gjort det) - måske har det hjulpet? Man kan da håbe :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Forresten, har Vi Med Hund ikke ændret ret meget i teksten i deres omtale af CM's show? (se link i første indlæg)

 

Da jeg læste den i går, var den meget positiv omkring arrangementet og CM, mens den nu beskriver CM som kontroveriel, og alle positive tillægsord er stort set forsvundet. Jeg skrev til VMH i går og luftede min frustration (sandsynligvis har mange gjort det) - måske har det hjulpet? Man kan da håbe :-)

 

Det så jeg godt

Link til indlæg
Del på andre sites

men har de set nogle af videoerne på youtube med ham (dem der ikke sendes i fjernsynet)? Jeg kan bare ikke helt forstå det, for man kan vel bruge sine øjne? :vedikke:

 

Nej, det har desværre ikke hjulpet. Jeg har linket til flere af de stygge klip, men de kommer altid med de sædvanlige argumenter (CM var sidste chance før aflivning, det er bedre at få "opdragelsen" hurtigt overstået selv om det gør ondt på hunden osv.)

 

Det er nok noget af det, som jeg synes er mest frustrende ved CM-problematikken. Det har fået mig til at indse, at rigtig rigtig mange mennesker åbenbart stadig hopper med på vognen og acceptere de værste uhyrligheder, hvis blot en charmende og karismatisk person siger det (tja, hvorfor kommer jeg altid til at tænke på Hitler, når jeg tænker på CM :cry:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Forresten, har Vi Med Hund ikke ændret ret meget i teksten i deres omtale af CM's show? (se link i første indlæg)

 

Da jeg læste den i går, var den meget positiv omkring arrangementet og CM, mens den nu beskriver CM som kontroveriel, og alle positive tillægsord er stort set forsvundet. Jeg skrev til VMH i går og luftede min frustration (sandsynligvis har mange gjort det) - måske har det hjulpet? Man kan da håbe :-)

 

Jo, det må man vist lige sige at de har!!! Der er skåret rigtig meget væk, og hele det afsnit om hvordan der snakkes om ham i hundekredse, er nyt. Jeg skrev også til dem i dag, og har også kendskab til nogle stykker der har opsagt deres abonnement (med begrundelse hvorfor), så det hjælper åbenbart at gøre noget! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gad vide om jeg rent faktisk er den eneste herinde der godt ville overvære showet :lol:

Selvom man ikke er tilhænger af hans overbevisning, kan det vel stadig være en oplevelse... af en art? :vedikke:

 

Jeg må ind og se hvad det er for noget. Der kan de ikke klippe i "indslaget" Man kan jo bare lade være med at sluge det hele råt men selv tænke lidt.. Men jeg må hører hvad han har at sige

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må ind og se hvad det er for noget. Der kan de ikke klippe i "indslaget" Man kan jo bare lade være med at sluge det hele råt men selv tænke lidt.. Men jeg må hører hvad han har at sige

 

Jeg ville også gerne se ham LIVE:scared::evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må ind og se hvad det er for noget. Der kan de ikke klippe i "indslaget" Man kan jo bare lade være med at sluge det hele råt men selv tænke lidt.. Men jeg må hører hvad han har at sige

 

Helt enig. Jeg er også for nysgerrig til at blive væk.

Desuden vil jeg da også gerne se, hvor stor den varslede demonstration bliver.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er meget ambivalent ift til det. Ville egentlig gerne med, men har ike lyst til at fodre manden hverken med en succesoplevelse (mange tilhørere) eller med mine penge.

 

da det er et show med efterfølgende spørgsmål, for dem som betaler mest, vil der ikke være mulighed for at komme med argumenter imod hans metoder.

 

Jeg er sikker på at han får folk i sin hule hånd denne dag. Der er meget lidt at komme efter i hans bog. Det er først når han skal håndtere hundene man ser, det han siger ikke stemmer overens med det han gør.

 

Et stærkt kort han har på hånden er at han selv tror lidenskabeligt på det han gør :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg må da indrømme at jeg ville ønske at ALLE ville

boykotte manden! kommer man så støtter man ham jo:cry:

Hvis der ingen billetter bliver solgt så må han jo blive væk;-)

Redigeret af kleo
indsat manglende bogstav
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Miss_menelli

Indtil videre så spreder jeg budskabet via FB.

 

Måske vi kan få DCH og DKK med til at fraråde at tage ind og se showet? :vedikke:

Tror det vil have en vis "forebyggende" gennemslagskraft hvis de to store klubber tager afstand fra det.....

 

Om ikke andet, så kan man da henvise til dem, hvis man høre om folk der synes manden er gennemført fantastisk og bare må se ham :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Indtil videre så spreder jeg budskabet via FB.

 

Måske vi kan få DCH og DKK med til at fraråde at tage ind og se showet? :vedikke:

Tror det vil have en vis "forebyggende" gennemslagskraft hvis de to store klubber tager afstand fra det.....

 

Om ikke andet, så kan man da henvise til dem, hvis man høre om folk der synes manden er gennemført fantastisk og bare må se ham :evil:

 

Jeg ser nemlig også et hav af DcH folk der advarer og fraråder mod ham på FB lige nu, så tænkte lidt det samme, men ved ikke helt hvordan og hvorledes :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Jeg ser nemlig også et hav af DcH folk der advarer og fraråder mod ham på FB lige nu, så tænkte lidt det samme, men ved ikke helt hvordan og hvorledes :vedikke:

 

Det samme her.... Prøver lige og skrive til klub formanden.....

DKK tager jo i forvejen kraftigt afstand fra klaphatten :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...