Hop til indhold

Signatur


Tine1
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Gæst Malene Nielsen
Hvorfor?

 

Hvorfor skal dem der betaler ikke have en ekstra ydelse? En godte, ud over at støtte forum? :hmm:

 

Tja hvorfor...det er også ok, at de har det, men jeg syntes, at det giver et bedre forum, hvis brugerne er 'ligeværdige' på overfladen :vedikke:

 

En anden ting er også, at der er mange, der har et specielt brugernavn og jeg har haft glæde af, at folk så har skrevet deres rigtige navn i signaturen og det samme med deres hund(e)... det øger i mine øjne brugervenligheden og hyggen/sammenholdet :genert:

 

Jeg har fuld forståelse for, at ejeren af forum gerne vil have nogle ekstra penge i kassen udover reklameindtægterne og jeg er vant til det fra hundegalleriet, hvor de fleste har betalt - men derfor sætter jeg alligevel stor pris på de andre forums, hvor jeg bevæger mig og hvor der ikke er den statusforskel mellem brugerne.

 

Jeg har valgt ikke at betale for et sponsormedlemsskab og det står jeg ved - skulle jeg betale til alle de forums, hvor jeg bevæger mig, så ville det blive en stor udgift.

 

Jeg er rigtig glad for HF og det håber jeg da at blive ved med at være :5up:

 

Nu var det jo slet ikke mig du ringede op - men kom lige med min mening alligevel ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja hvorfor...det er også ok, at de har det, men jeg syntes, at det giver et bedre forum, hvis brugerne er 'ligeværdige' på overfladen :vedikke:

 

En anden ting er også, at der er mange, der har et specielt brugernavn og jeg har haft glæde af, at folk så har skrevet deres rigtige navn i signaturen og det samme med deres hund(e)... det øger i mine øjne brugervenligheden og hyggen/sammenholdet :genert:

 

Jeg har fuld forståelse for, at ejeren af forum gerne vil have nogle ekstra penge i kassen udover reklameindtægterne og jeg er vant til det fra hundegalleriet, hvor de fleste har betalt - men derfor sætter jeg alligevel stor pris på de andre forums, hvor jeg bevæger mig og hvor der ikke er den statusforskel mellem brugerne.

 

Jeg har valgt ikke at betale for et sponsormedlemsskab og det står jeg ved - skulle jeg betale til alle de forums, hvor jeg bevæger mig, så ville det blive en stor udgift.

 

Jeg er rigtig glad for HF og det håber jeg da at blive ved med at være :5up:

 

Nu var det jo slet ikke mig du ringede op - men kom lige med min mening alligevel ;-)

 

Vil da altid gerne snakke i fon med dig :blink:

 

Jeg kan sagtens følge dig. Jeg respektere folk der ikke ønsker at betale ligeså meget som jeg gør, dem der gør.

Vi ville blive ludfattige hvis vi skulle betale for alt. Men netop derfor mener jeg at det er super at dem der så vælger at betale, får lidt for pengene.

 

Forum fylder meget og jeg erindre fint hvor træls det er når forum går ned fordi den server den kører på bla er for lille, og dette hjælper sponsorene med at forbedre :5up:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Tja hvorfor...det er også ok, at de har det, men jeg syntes, at det giver et bedre forum, hvis brugerne er 'ligeværdige' på overfladen :vedikke:

 

En anden ting er også, at der er mange, der har et specielt brugernavn og jeg har haft glæde af, at folk så har skrevet deres rigtige navn i signaturen og det samme med deres hund(e)... det øger i mine øjne brugervenligheden og hyggen/sammenholdet :genert:

 

Jeg har fuld forståelse for, at ejeren af forum gerne vil have nogle ekstra penge i kassen udover reklameindtægterne og jeg er vant til det fra hundegalleriet, hvor de fleste har betalt - men derfor sætter jeg alligevel stor pris på de andre forums, hvor jeg bevæger mig og hvor der ikke er den statusforskel mellem brugerne.

 

Jeg har valgt ikke at betale for et sponsormedlemsskab og det står jeg ved - skulle jeg betale til alle de forums, hvor jeg bevæger mig, så ville det blive en stor udgift.

 

Jeg er rigtig glad for HF og det håber jeg da at blive ved med at være :5up:

 

Nu var det jo slet ikke mig du ringede op - men kom lige med min mening alligevel ;-)

 

Men det beskrev min egen mening meget godt :5up:

Og så synes jeg ikke man bare kan fjerne noget der før har fungeret - slet ikke uden at informere.

Før var det noget med et vist antal indlæg, før man kunne lave signatur.....

 

Og det har jo også betydning for alle de indlæg der allerede er lavet - de har også mistet deres signatur.

Skal jeg så futte rundt på alle mine gamle indlæg og lave signatur på der ?

Det kan man i øvrigt slet ikke - mange indlæg kan ikke redigeres længere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor?

 

Hvorfor skal dem der betaler ikke have en ekstra ydelse? En godte, ud over at støtte forum? :hmm:

 

Ubegrænset indboks, ubegrænset lagerplads til billeder, Ingen reklamer, sponsormedlems "badge", Linkmulighed i ens signatur, egen blog, Og det sidste jeg gad søge info på, er at flere ting er på vej.

 

Men ikke at gamle restriktioner og muligheder pludselig forsvinder for andre brugere.

 

 

Hvorfor faen skal min signatur nu forsvinde, for at sponsorer kan få endnu et gode?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...