Hop til indhold

hvad koster en test af afføring?


Hestkjær
 Share

Recommended Posts

Jeg ved godt, at jeg kan ringe til min dyrlæge i morgen for at få prisen, men nu tænkte jeg lige med alle jer kloge mennesker herinde, at I måske vidste, hvad det koster at få lavet en afføringstest???

 

Min mand synes, jeg er plat og overbeskyttende:-D. Men jeg vil gerne have tjekket vovses afføring for at udelukke, at hun skulle have en parasit. Men hun bliver ved med at kaste op med mellemrum, og hendes seneste blodprøve viste, at der kunne være tegn på en parasit eller allergi. Allergi kan man jo, som jeg har forstået, ikke teste for i blodprøver og afføring, men med endnu en afføringtest så kunne jeg udelukke parasit og koncentere mig om allergien. Tegnene var svage i blodrpøven, og da hun ellers ikke viser tegn på sygdom, så mente dyrlægen ikke, at det kunne være en parasit. Men nu vil jeg altså være sikker!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ninjamor skrev en lignende tråd for et stykke tid siden (og den var svær at finde!), der har en del skrevet priser i: http://www.hunde-forum.dk/sygdomme/20578-en-hundebae-skifter-ejer.html

 

Altså jeg lever efter 'hellere en test for meget' princippet :-)

 

Tusind tak:5up: - prøvede at søge, men fandt ikke lige noget. Men du skal have mange tak, fordi du fandt tråden:kys:

 

Ja jeg vil også hellere have en svar for meget, end et for lidt:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador
Jamen vores dyrlæge er ikke den billigste:lol:, så passer nok meget godt med Sjællands priserne:lol:

 

Kan godt forstå du vil udelukke parasitter. Min forlovede synes helt sikkert je er lidt for pylret med hunden. Men sådan er det bare. Håber du får et "godt" svar på prøverne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...