Aslan Skrevet December 27, 2010 Rapporter Share Skrevet December 27, 2010 (rettet) Endnu et ynglings billed til samlingen Jeg elsker bare når solen rammer Aslan med den helt perfekte farve på det helt korrekte tidspunkt Redigeret December 27, 2010 af Aslan Kom lige et ekstar billed på 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 Åeehhh ja!! Sikke en smuk farve han får i det lys. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 Hvor er han dejlig... Fantastisk smuk glød han får i de sidste solstråler:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 årh han er fin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 Hvor er han bare smuk . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 Hvor er han bare skøn Smukke billeder!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 :hjerte: ihh når jeg ser et så godt billed af ham - har jeg bare lyst til at bade i havet med ham igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 Hold da op hvor er han dejlig. Virkelig gode billeder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 Jeg er sgu lidt små forelsket i Aslan :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 han er altså bare så smuk :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Aslan takker for alle de fine kommentar :kys: :hjerte: ihh når jeg ser et så godt billed af ham - har jeg bare lyst til at bade i havet med ham igen Det var dælmer en underlig tanke at f med minus grader uden for :hmm::hmm: Jeg er sgu lidt små forelsket i Aslan :hjerte: Det er jeg også lidt hver dag (når han er artig altså) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Aslan takker for alle de fine kommentar :kys: Det var dælmer en underlig tanke at f med minus grader uden for :hmm::hmm: Har du måske ikke hørt om vinterbadere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Har du måske ikke hørt om vinterbadere Joe, men ikke når det er SÅÅÅÅ koldt som det er nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Sikke en flot fyr :slem: Han ser virkelig "livs-klog" ud på første billede :hmm:Mangler bare lige sådan en professorhat på! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts