Dorte Skrevet December 28, 2010 Rapporter Share Skrevet December 28, 2010 Heldigvis har jeg aldrig påstået, at min hund er normal Sådan her ville normale hunde bære en tom plastikbøtte. Liva foretrækker at gøre sådan her :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Haha, Oskar gør præcis det samme :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret December 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Jeg undrer mig tit over, at hun ikke render ind i noget, når hun laver det nummer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Jeg undrer mig tit over, at hun ikke render ind i noget, når hun laver det nummer Haha hvor er hun fin Dumle bærer også madskålen sådan... men han er nu gået ind i utallige ting imens Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Hahhaha, hvor er hun sød og sjov Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Typisk Liva:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Haha, det er godt, Liva ikke er normal, så ville vi da mangle noget underholdning. Griner stadig af hendes månedens hund billede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Haha, ja de er sgu skøre de hunde, Fie elsker når hun finder sådan en plastik urtepotte, den kan hun få meget sjov ud af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret December 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Haha, ja de er sgu skøre de hunde, Fie elsker når hun finder sådan en plastik urtepotte, den kan hun få meget sjov ud af Bøtten holdt nu heller ikke længe - stumperne ligger i affaldsspanden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Nåårhhhh, hvor er hun sød Bamse havde engang en punkteret fodbold og den skulle også bæres så han intet kunne se :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Ha ha... Hvor er det godt :klap::klap::klap:. :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts