Hop til indhold

Månedens hund Januar 2011 - "hunden og dens bedste ven"


Dinah
 Share

Recommended Posts

NB: Som et forsøg i december og januar skal dit valgte billede sendes til Dinah som privatbesked. Ingen hjælpetråd, da alle billeder skal være nye for alle fra den 20. januar. Se profil: Dinah

 

MÅNEDENS HUND JANUAR 2011

 

Denne måneds kategori: "Hunden og dens bedste ven".

 

Man kan frit fortolke, om det er to hunde, en hund og dens bamse, ens hund med en kat eller.....etc.

Derfor er det tilladt med 2 hunde på billedet i denne mdr, hvoraf den ene hund, SKAL du selv eje.

 

HUSK at kandidat billederne skal være indsendt senest den 19. januar kl. 20.00 for at deltage. Herefter ser vi billederne igennem i moderatorgruppen, og hvis billedet ikke passer til månedens kategori eller der er fejl i opload, bliver dette sorteret fra.

Afstemningen på de indsendte billeder starter dagen efter.

 

KUN ét billede af samme hund, kan deltage pr.måned i konkurrencen, og du skal selv eje den afbillede hund. Send KUN 1 billede - hvis du fortryder i løbet af måneden, så send mig det nyvalgte med henvisning til hvilket billede, der skal slettes.

 

Denne måneds kategori er valgt af december måneds vinder.

 

 

 

Præmie:

Hvis der er flere end 1 vinder, trækkes der lod om præmien!

Redigeret af Dinah
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja
:hmm: Mååske det bare er mig der er træt her til morgen, men der er ikke sån et vedhæft fil knap, hvis man vil sende billede i en pb?? :genert:

 

Indsæt billeder skriver "url" eller nået og det ved jeg ikke lige hvad er :genert::oops:

 

Så en forklaring for dummy's tak :mrgreen::engel:

 

URL er hvis du har et billede på internettet (fx herinde) så højreklikker du på det og vælger Egenskaber

 

så kopirere man det der står ud for Adresse (URL) og bruger den når man skal sætte billedet ind :)

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: Mååske det bare er mig der er træt her til morgen, men der er ikke sån et vedhæft fil knap, hvis man vil sende billede i en pb?? :genert:

 

Indsæt billeder skriver "url" eller nået og det ved jeg ikke lige hvad er :genert::oops:

 

Så en forklaring for dummy's tak :mrgreen::engel:

 

 

Det er aller bedst hvis du uploader her på HF, i dit album, og så sender Dinah linket til billedet :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Går du ind og kigger i samtlige brugeres fotoalbums? Og kan du regne ud, hvilke billeder de sender ind? :blink: Der er jo ikke en regel for, at der ikke er nogen, der må have set billedet før. :-D

 

Oki, skulle bare være sikker, ikke jeg bliver disket pga u-hemmeligt billede (så helre pga utugtigt billede)

Link til indlæg
Del på andre sites

Træt af at skulle indrømme det,men jeg kan altså ikke finde ud af at vedlægge foto til Dinah, har prøvet lidt af hvert uden resultat :oops::oops:

Det med linket fatter jeg heller ikke :confused:

Skal jeg droppe at være med i konnkurencen eller er der en hjæpende sjæl der kan give mig en idiotsikker brugsanvisning ???? :vedikke::vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Træt af at skulle indrømme det,men jeg kan altså ikke finde ud af at vedlægge foto til Dinah, har prøvet lidt af hvert uden resultat :oops::oops:

Det med linket fatter jeg heller ikke :confused:

Skal jeg droppe at være med i konnkurencen eller er der en hjæpende sjæl der kan give mig en idiotsikker brugsanvisning ???? :vedikke::vedikke:

 

Kan du finde ud af at uploade til dit fotoalbum?

 

For så kopier du bare linket til billedet og sender det til hende :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Træt af at skulle indrømme det,men jeg kan altså ikke finde ud af at vedlægge foto til Dinah, har prøvet lidt af hvert uden resultat :oops::oops:

Det med linket fatter jeg heller ikke :confused:

Skal jeg droppe at være med i konnkurencen eller er der en hjæpende sjæl der kan give mig en idiotsikker brugsanvisning ???? :vedikke::vedikke:

 

ok :klap:

1) læg dit billede i et af dine fotoalbums

2) under billedet står der en URL-kode, den markerer du, højreklikker og kopierer.

3) opretter privatbesked til mig, højreklikker og indsæt

4) send

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...