kennel-lowchen Skrevet Januar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 I skal næsten se de løve-figurer jeg har bestilt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Nr. 4 Toffe nr 5 MEDINA :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Januar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Nr. 4 Toffe nr 5 MEDINA :hjerte:Jeg vidste bare du ville sige det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Jeg vidste bare du ville sige det så må du selv navngive resten :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Januar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 så må du selv navngive resten :blink:Tak :slem: SÅ må det være Vidi, Terry, Heartbeat, Toffee og Medina Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Kan nr. 4 ikke også være Anton ?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Januar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Kan nr. 4 ikke også være Anton ??Anton er jo sort nr 4 er hvid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 hvad var det så den lille bitte hvide hvalp hed, som du havde med til Hvidovre og vise mine bekendte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Januar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 hvad var det så den lille bitte hvide hvalp hed, som du havde med til Hvidovre og vise mine bekendte BJ eller Atticus? Er de nået længere i deres overvejelser..Begge de 2 hvide bliver sandsynligvis solgt..De udvikler sig ikke tilfredsstillende..BJ bliver for lav og Atticus har fået et træls bid efter han har skiftet tænder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Hvor er de søde Syntes nr. 1 meget ligner dit avatar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 BJ eller Atticus? Er de nået længere i deres overvejelser..Begge de 2 hvide bliver sandsynligvis solgt..De udvikler sig ikke tilfredsstillende..BJ bliver for lav og Atticus har fået et træls bid efter han har skiftet tænder De er ikke gode nok hundeejere til at være fortjent til en løve:fornaermet: Ej, pjat, de har netop taget en omplacerings cocker på 2 år med hjem fra juleferie på Fyn Men kan da lige overveje at sige til Johnny at den lille hvide uldtot stadigvæk er ledig :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Januar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 De er ikke gode nok hundeejere til at være fortjent til en løve:fornaermet: Ej, pjat, de har netop taget en omplacerings cocker på 2 år med hjem fra juleferie på Fyn Men kan da lige overveje at sige til Johnny at den lille hvide uldtot stadigvæk er ledig :slem: Aj så har de rigeligt at se til med cocker, baby og ADHD-unge..Lad være med at sige at de måske bliver ledige 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 tjek din karma :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Januar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 tjek din karma :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Troglodyt Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Hvor finder man dog sådanne figurer? og hvor store er de? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Tak :slem: SÅ må det være Vidi, Terry, Heartbeat, Toffee og Medina Ej, Heartbeat er da ikke den der grimme Hvalpeheartbeat er nr. 5. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 jeg synes altså 1eren ligner min hund - bare med en gakket frisure :hmm: hvor køber du dem? oplagt gaveidé til manden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Ej, Heartbeat er da ikke den der grimme Hvalpeheartbeat er nr. 5. nr. 5 ER altså Medina :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Nææh! De er godt nok fine Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Sikke fine figurer. Hvor har du fået fingrene i dem? (er ved at lave en hemlig samling med hundefigurer - dog helst bulldogs...) /Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 nr. 5 ER altså Medina :hjerte: Nej, se dog lige :hjerte: Heartbeat: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 jeg ved ikke helt om de er vildt grimme:genert: Men en løve-mor SKAL da eje sådanne nogen:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Januar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Hvor finder man dog sådanne figurer? og hvor store er de?Jeg har købt dem gennem en engelsk ven.. De er 10 cm høje og 10 cm lange..4 cm bredde sådan ca. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Januar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Sikke fine figurer. Hvor har du fået fingrene i dem? (er ved at lave en hemlig samling med hundefigurer - dog helst bulldogs...) /Mette Han kan skaffe alle slags racer tror jeg.. Løverne har han givet 350 kr for pr stk. Prisen er sikkert den samme for alle slags Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Januar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Nej, se dog lige :hjerte: Heartbeat: Heartbeat og Medina ligner sq da hinanden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts